Specjalny, hydrauliczny płyn syntetyczny do układów smarowania centralnego.
STOSOWANIE:
Do użytku np. w systemach składania dachu w samochodach typu kabriolet, wentylatorach napędzanych hydrostatycznie, systemach stabilizacji kontroli jazdy oraz kontroli trakcji, zamkach centralnych, generatorach oraz klimatyzacjach.
UWAGA: nie mieszać z innymi płynami ATF lub płynami do wspomagania kierownicy. Przed użyciem sprawdź specyfikację w instrukcji pojazdu.
KORZYŚCI:
Zapewnia wysoką wydajność, zgodnie z wymaganiami producentów pojazdów.
CHARAKTERYSTYKA:
Audi/Volkswagen G002 000, G 004 000, TL 52 146.00 , MB 345.0, Bentley RH 5000, Porsche 000 [zasłonięte] 203 33,
BMW/Mini 82 11 1 468 041, 82 11 0 148 132, 83 29 0 429 576, Saab 3032 380, Fendt X 902 [zasłonięte] 622, Volvo 11 61 529, Ford WSS-M2C204-A, ZF-TE-ML 02K, Mercedez-Benz 001 [zasłonięte] 03 10, 001 [zasłonięte] 03 12, Q 1 32 0001,
DIN 51 524 T2, 51 524 T3
Ciężar właściwy przy 15 C: 0,870
Lepkość kinematyczna przy 100 C: 7,0 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C: 20,0 cSt
Indeks lepkości: 340
Temperatura krzepnięcia -48 C
Temperatura zapłonu 125 C