Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Millers15w60do silników Turbo,Nitro/PodtlenekAzotu

20-01-2012, 15:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 320 zł     
Użytkownik wieckowskiang
numer aukcji: 2046399542
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 69   
Koniec: 23-01-2012 14:00:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam.Posiadam na sprzedaż siedem litrów oleju. W pełni syntetyczny olej silnikowy wyczynowy.Szczególnie zalecany do dużych silników zasilanych Podtlenkem Azotu i silników o ekstremalnie zwiększonej mocy. Wykonany na 100% bazie syntetycznej , w tym synergicznej mieszance trzech estrów oraz dodatkach uszlachetniających zapewniających maksymalne osiągi. STOSOWANIE: Używać bez żadnych dodatków w silnikach gdzie głównym kryterium jest moc silnika. KORZYŚCI: W pełni syntetyczny olej zapewnia znakomite osiągi w porównaniu do oleju mineralnego. Wykorzystanie polialfaolefiny (PAO) i estrów syntetycznych dobranych specjalnie w celu zminimalizowania zawartości polimerów, zapewniało najlepszy możliwy film olejowy bardzo odporny na zerwanie i utratę lepkości w ciężkich warunkach. W pełni syntetyczny olej zapewnia: Wytrzymuje obciążenia do sześciu razy większe niż olej mineralny. Wysoką odporność na zerwanie filmu olejowego w celu maksymalnej ochrony. Niesamowicie wysokie właściwości zimnego oleju, w celu zredukowania zużycia silnika przy jego włączaniu. Znakomitą stabilność termiczną i odporność na utlenianie. Synergiczna mieszanka trzech estrów ulepsza smarowanie, redukuje tarcie i zwiększa osiągi oleju. CFS 15W60 został stworzony do ochrony dużych silników wyczynowych pracujących w ekstremalnych warunkach, np. wyścigi długodystansowe, rajdy, zarówno w silnikach atmosferycznych i turbodoładowanych. CHARAKTERYSTYKA: · Pasuje do wszystkich silników wolnossących i turbodoładowanych o pojemności powyżej dwóch litrów. · Idealny do dużych V8 we wszystkich formach motorsportu. · Temperatura pracy do 1250C, maksymalna temperatura chwilowa do 1500C. Znacznie przewyższa wymagania API SL/CF oraz ACEA A3/A4 MB 229.1; MB 228.1 ACEA A2-96; B3-98; E2-96 SAE 15W60 Gęstość przy 150C : 0,862 Mój nr.tel. 692-[zasłonięte]-929 Toruń