Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miles Davis MILES AHEAD Blu-specCD JAPAN

20-01-2012, 17:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 159 zł     
Użytkownik koszur
numer aukcji: 2002813112
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 15   
Koniec: 15-01-2012 22:21:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Opakowanie: w folii
Liczba płyt w wydaniu: jedna
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


Specjaliści rozwiną wszelkie utensylia, zbudują okopy, zgromadzą argumenty a nad ich napakowanymi dynamitem głowami powiewać będzie sztandar: DOBRE TYLKO TO, CO ZNAMY, MAMY I JUŻ.
A tymczasem świat gna do przodu, prześciga się w poszukiwaniu drogi do Edenu, do świata muzyki prawdziwej.
Pozwólmy więc tym dynamitogłowym zacietrzewieńcom wieść ich buńczuczne spory - a sami - po prostu posłuchajmy.
By jednak nie wyjść na całkowitych ignorantów - ograniczmy się do kilku faktów:


  • 1. tradycyjna płyta (jej glass master) tworzona jest przy użyciu czerwonego lasera. Jego światło jest szerokie, niezbyt skoncentrowane i "wycina" na płycie rowki "od miedzy do miedzy"
  • 2. technologia Blu-specCD bazuje na laserze niebieskim, a wiec zdecydowanie skoncentrowanym, precyzyjnym, gęstym. Rowek "wykuwany" tym laserem jest kilkakrotnie węższy od tradycyjnego, a informacje o dźwięku są zapisane precyzyjnie, skrupulatnie, jak u najlepszego księgowego. Poza tym - laser niebieski zapisze na płycie kilkakrotnie więcej informacji niż laser czerwony.

      Poniżej dwa obrazki "jednej informacji" - dwa kratery: ten z lewej - zrobiony laserem czerwonym a prawy - niebieskim. Lewy - jak nieboże, uklejaniec pierogowy, niekształtny i zwichrowany; prawy - jak z bicza strzelił - poza jakąkolwiek geometryczną niepełnosprawnością.

      Widać?

      **

      Z lewej strony na górnych i dolnych schematach - kształt i charakterystyka informacji zapisanej metodą tradycyjną; po prawej stronie - w technologii Blu-specCD.

      **

      Pewnie, że widać.
      Informacje zapisane na ścieżce laserem czerwonym to jak zupa jarzynowa, przy czym każdy jej składnik na osobnym talerzu i łyżką zbierając je w całość - doświadczamy błogiego uczucia nasycenia. Zupa z lasera niebieskiego - ech! - z jednego garnka, ze wszystkimi składnikami razem, w ich zawiłej, asocjacjo-homogenizacji. I jeden talerz.
      Które zatem danie Państwu podać?

      Nakład pierwszej parii Blu-specCD – jak przysłało na Japończyków - DRASTYCZNIE LIMITOWANY. Wiele z tytułów, które znajda Państwo poniżej – jest już niedostępnych. Nasze zasoby – z racji ogromnego Państwa zainteresowania tą nową technologią – coraz mniejsze.
      Zapraszam więc – kto pierwszy – ten zdąży. Niemal pewne jest, że poniższe tytuły już przeszły do HISTORII i nie pojawią się w kolejnych dostawach!

      I najważniejsze - te płyty nie mają nic wspólnego z płytami Blu-ray! Do ich odczytu nie trzeba żadnych specjalnych czytników. Są akceptowane przez wszystkie typy odtwarzaczy CD! One są jedynie tworzone przy użyciu technologii wykorzystywanej do produkcji Blu-ray!
Miles Davis - Blu-specCD - JESZCZE BLIZEJ ORYGINALU!
Miles Ahead
 Nośnik  Wydawca Cena   Waluta
 Blu-specCD  SONY (Japan) 159   PLN

  Opis albumu
>>> Większa okładka A <<<

Miles Davis was part of a circle of musicians drawn to arranger Gil Evans' charts for Claude Thornhill's Orchestra--his lovely palette of woodwinds and deep brass, his way of voicing chords and accenting rhythms. Beginning with their innovative collaboration on BIRTH OF THE COOL, they created a luminous body of work, as Gil Evans played Billy Strayhorn to Miles' Duke Ellington. Beginning with MILES AHEAD, and continuing through works such as PORGY AND BESS, SKETCHES OF SPAIN, AT CARNEGIE HALL and QUIET NIGHTS they cultivated a cool attitude that defined jazz in popular consciousness. This is the second CD release of MILES AHEAD (look for the Legacy logo), and this edition returns to the original mono master takes, proceeding as one uninterrupted work--a concerto for flugelhorn soloist and mixed brass, woodwinds and rhythm. The jaunty brass counterpoint and contrary motion of "Springsville" launches Miles in full flight, descending into the gossamer Iberian shadings of "The Maids Of Cadiz." Shadowed by flutes, French horns and a dancing tuba, Miles celebrates Brubeck's lovely anthem "The Duke" with spacious lyric grace. The gorgeous soft chords of "My Ship" and the burnished deep brass of the title tune suggest how completely Evans transformed big band voicings (much as Ellington did), while the introspective manner in which Miles phrases suggests Billie Holiday. Evans' meandering "Blues For Pablo," which alternates between blues and flamenco-styled themes and the swinging stop time of Ahmad Jamal's "New Rhumba" form the emotional centerpiece of this otherwordly recital, concluding with a bracing brass cry so typical of earlier dance bands.
  Sample
  Utwory
Miles Davis - Miles Ahead

01. Springsville (3:28) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
02. The Maids Of Cadiz (3:53) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
03. The Duke (3:35) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
04. My Ship (4:28) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
05. Miles Ahead (3:30) >>> Posłuchaj fragmentu <<<
06. Blues For Pablo (5:20)
07. New Rhumba (4:35)
08. The Meaning Of The Blues (2:50)
09. Lament (2:16)
10. I Don't Wanna Be Kissed (By Anyone But You) (3:04)
  Dodatkowe informacje
Płyta Blu-specCD do odtworzenia w każdym typie czytnika z gwarancją doznań, jakich nigdy nie zapewni zwykła płyta CD, a Państwa sprzęt ujawni tkwiące w nim, wprost astronomiczne możliwości.

  Wykonawcy
Miles Davis (flugelhorn);
Gil Evans (arranger, conductor);
Lee Konitz (alto saxophone);
Taft Jordan, Ernie Royal, Bernie Glow, John Carisi, Louis Mucci (trumpet);
Jimmy Cleveland, Frank Rehak, Joe Bennett (trombone);
Tom Mitchell (bass trombone);
Willie Ruff, Tony Miranda, Jimmy Buffington (French horn);
Bill Barber (tuba);
Romeo Penque (flute, clarinet, bass clarinet, oboe);
Sid Cooper, Eddie Caine (flute, clarinet);
Danny Bank (bass clarinet);
Wynton Kelly (piano);
Paul Chambers (bass);
Art Taylor (drums).

© Produkt oryginalny