Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mikser Midas Venice 320 + CASE OKAZJA!!

29-01-2012, 15:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 9 500 zł     
Użytkownik MusicStorePoznan
numer aukcji: 2061049554
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 204   
Koniec: 30-01-2012 18:00:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Śledź nasze aukcje | Co o nas Mówią? | Aktualne Aukcje | Kontakt | Strona O Mnie

Przedmiotem tej aukcji jest :


Midas Venice 320
a do tego
solidny, robiony na miarę case! 

Przedstawiamy mikser, którego nie trzeba zachwalać.

(więcej zdjęć przesyłamy na maila)

Celebrując 30 rok - bardzo aktywnej i pełnej sukcesów obecności na światowym rynku producentów sprzętu audio, firma przygotowała produkt, który mile zaskoczy liczną grupę zwolenników tego, co od pewnego czasu w światowej branży zwykło się określać jako "THE MIDAS SOUND". Rodzina mikserów nosząca nazwę VENICE, to produkt stworzony z myślą o tych, którym zależy na szlachetnym - jakże charakterystycznym dla Midasa - brzmieniu, a którzy z różnych powodów nie mogli korzystać z oferowanych przez Midasa produktów. Przeszkodę stanowiły często możliwości finansowe zainteresowanych, bądź też rozmiary konsolet typu XL-3, XL-4 czy HERITAGE (w przypadku muzyków korzystających z konsolet na scenie). W rocznicę swoich urodzin Midas sprawił tej grupie potencjalnych klientów prezent nie lada. Seria Venice skutecznie rozwiązuje wszystkie te problemy. Są to konsolety, które oprócz charakterystycznego dla produktów spod znaku Midas - można rzec legendarnego już brzmienia - posiadają olbrzymi zakres możliwości zastosowania oraz charakteryzują się wyjątkowo korzystną ceną - jak na produkt tej klasy. Podsumowując, pozwolę sobie stwierdzić z pełną odpowiedzialnością, że jest to obecnie najlepszy produkt dostępny na rynku, jeżeli porównamy jego jakość i możliwości wykorzystania do proponowanej ceny.
MIDAS Venice - otrzymał nagrodę M.I.P.A. na Musicmesse we Frankfurcie 
więcej... 
Oto kilka bardziej konkretnych informacji. 
Seria Venice składa się z trzech modeli o oznaczeniu: 160, 240 i 320, różniących się od siebie jedynie ilością kanałów wejściowych mono: 8, 16 i 24. Każdy z modeli posiada 4 niezależne kanały stereo, które mogą być wykorzystane do przyjęcia sygnałów stereo – np. z instrumentów klawiszowych, CD, MD, DAT itd. albo też jako dodatkowe wejścia mikrofonowe mono - z oddzielną regulacją poziomi sygnału wejściowego. Takie rozwiązanie umożliwia nawet najmniejszej konsolecie z tej serii, przyjęcie do 12 sygnałów mikrofonowych oraz 8 sygnałów liniowych, bez "blokowania" 4 wejść stereo, przeznaczonych do powrotu sygnałów z zewnętrznych procesorów. 

Regulacja poziomu sygnałów wejściowych została zaprojektowana w taki sposób, że pozwala na wprowadzanie sygnałów o poziomie zarówno mikrofonowym, jak też i liniowym (do +22dBu) – bez konieczności zewnętrznego ograniczania ich poziomu. Konstrukcja przedwzmacniacza oraz dobór zakresu płynnej regulacji dają możliwość pełnej i precyzyjnej kontroli nad wprowadzanym sygnałem. Dla wtajemniczonych powiem, że został tu wykorzystany w wersji unowocześnionej ten sam przedwzmacniacz, który zaprojektowano kiedyś dla modelu XL-3. 

Kanały mono zostały wyposażone w 4 punktowy układ korekcji, w którym dla góry i dołu przyjęto odpowiednio częstotliwości 80 Hz i 12 kHz stosując filtry o charakterystyce półkowej. Górna i dolna średnica jest kontrolowana poprzez dwa filtry o regulowanej częstotliwości - odpowiednio w zakresach 400 Hz do 8 kHz oraz od 100 Hz do 2 kHz. Zadaną częstotliwość można podbijać lub obcinać w zakresie 15 dB. Do regulacji barwy w kanałach stereo zastosowano nieco inny układ, składający się także z 4 punktowego korektora ale o ustalonych na stałe częstotliwościach: 80 Hz, 300 Hz, 3 kHz i 12 kHz. Każdą z częstotliwości można kontrolować w zakresie +/-15 dB. 

Każdy z kanałów (mono i stereo) posiada możliwość indywidualnego podania zasilania "phantom" +48 V, umożliwiającego korzystanie z mikrofonów pojemnościowych oraz aktywnych DI. Załączenie zasilania jest sygnalizowane przez LED.

Wszystkie kanały mono zostały zaopatrzone w gniazda typu "insert" oraz gniazda "direct out" umożliwiające podłączenie dodatkowych procesorów lub śladów magnetofonu. Wyjścia direct otrzymują sygnał po suwaku ale istnieje możliwość ich przełączenia w pozycję: przed suwakiem - po korekcji.

VENICE posiada 6 wyjść typu "aux", którym projektanci przypisali konkretne przeznaczenie. Posiadają one następujące oznaczenia:

FX1, FX2, Monitor 1, Monitor 2 oraz Aux1, Aux2. Wyjścia FX1 i FX2 otrzymują sygnał po suwaku. Przeznaczono je do współpracy z zewnętrznymi procesorami efektów. Jeżeli zajdzie potrzeba, mogą one być przełączone wewnętrznie w pozycję: przed suwakiem. Wyjścia Monitor 1 i 2 otrzymują sygnał przed suwakiem i przed korekcją. Przeznaczono je do współpracy z systemem odsłuchów. Mogą one być także wewnętrznie przełączone w tryb pracy: po korekcji. Kolejne wyjścia oznaczone jako Aux 1 i 2 posiadają możliwość zewnętrznego ich przełączania w panelu Master w tryb: przed lub po suwaku oraz korekcji.

Opisane powyżej rozwiązanie, daje możliwość dowolnego konfigurowania tych wyjść - stosownie do potrzeb użytkownika. Mogą to być 2 efekty i 4 niezależne tory odsłuchowe, 3 efekty i 3 tory odsłuchowe lub 2 tory odsłuchowe i 4 efekty. 

Moduł sumy - oprócz 4 podgrup, które mogą pracować jako niezależne wyjścia (każda z regulacją panoramy, dającą możliwość umiejscowienia grupy w ogólnym miksie stereo), posiada także dwa regulowane wyjścia słuchawkowe, regulowane wyjścia pozwalające na podłączenie (poprzez wzmacniacz) głośników - "control room", regulowane wejście mikrofonu (również pojemnościowego) z możliwością adresowania sygnału do sumy, grup, monitorów oraz auxów. Poziom sygnału wyjściowego jest wyświetlany na 4 wskaźnikach LED - przypisanych odpowiednio do sumy L/R oraz Monitor 1/2. Te ostatnie są automatycznie przełączane do funkcji PFL/AFL gdy tylko którykolwiek z przycisków SOLO jest załączony. 

Należy również dodać, że wszystkie miksery tej serii posiadają możliwość stosowania 2 lampek - co w sposób oczywisty ułatwia pracę realizatora. Zadbano też o intensywnie używane elementy mechaniczne typu: przełączniki, potencjometry, suwaki i gniazda - w szczególny sposób narażone na trudne warunki pracy podczas tras koncertowych (zmiany temperatury, wilgoć, kurz), stosując produkty takich firm jak Neutrik czy ALPS znanych z najwyższej jakości i długiej żywotności swoich wyrobów.

Dodatkową informacją, która powinna ucieszyć zwłaszcza muzyków jest dostępność modelu Venice 160 w wersji do zabudowy w racku 19".

Na koniec wypada odpowiedzieć na jedno zasadnicze pytanie: cóż takiego wyróżnia serię Venice z grona konsolet o podobnej klasie, oferowanych przez innych producentów? W przypadku tych, którzy mieli już do czynienia - choć jeden raz - z konsoletą, na której widniał znak firmowy MIDAS, za odpowiedź wystarcza stwierdzenie: "BO TO JEST MIDAS". Tym, którzy takiej możliwości jeszcze nie mieli, niech przekona szeroki zakres możliwości konfigurowania miksera pod kątem specyficznych potrzeb użytkownika, niezawodność i długa żywotność podzespołów - zwłaszcza elementów pracujących mechanicznie, a jeżeli dodamy do tej listy to, co jest rzeczą najważniejszą - charakterystyczne, szlachetne brzmienie, to otrzymujemy produkt wysokiej jakości za rozsądną cenę.
VENICE 160 VENICE 240 VENICE 320 
16 - kanałowa 24 - kanałowa 32 - kanałowa 
konsoleta mikserska konsoleta mikserska konsoleta mikserska 
(8 Mono + 4 Stereo) (16 Mono + 4 Stereo) (24 Mono + 4 Stereo) 
Wejścia (Inputs) 
Przedwzmacniacze mikrofonowe i wszystkie symetryzowane wejścia pochodzą z LEGENDARNEGO MIDAS XL 3 
Wejścia Mono (Mic/Line) z Insertami 8 16 24 
Wejścia Stereo-Line / Mono-Mic 4 /4 4 /4 4 /4 
Stereo-Efekt - Powroty (Line) 4 4 4 
Stereo-Tape - Powrót (Line) 1 lewy / 1 prawy 
Szyny sygnałowe 15 
Subgrupy 4 
Aux Przed-Tłumikiem (Monitor) 2 
Aux Po-Tłumiku (Efekt) 2 
Aux przełącz. Pre/Post-Fader 2 
Suma L/R 2 
Mono - PFL 1 
Stereo - AFL 2 
Wyjścia (Outputs) 
Subgrupy (z Insertami) 4 symetryzowane transformatorowo 1/4" jack 
Aux Przed-Tłumikiem (Monitor) 2 XLR (symetryczne) 
Aux Po-Tłumiku (Efekt) 2 symetryzowane transformatorowo 1/4" jack 
Aux przełącz. Pre/Post-Fader 2 XLR (symetryczne) 
Suma (z Insertami) 2 XLR (symetryczne) 
Suma B Wyjście 2 XLR (symetryczne) 
(przełączalne Mono/Stereo, Przed-Po Tłumiku 
Tape - Wysyłka (Nagrywanie) 1 Stereo (Phono) 
Wyjścia Direct (1/4" jack) 8 16 24 
Stereo - Słuchawki 2 Stereo - 1/4"jack 
Stereo - Głośniki (np. odsłuch reżys.) 2 symetryzowane transformatorowo 1/4" jack 
Wyposażenie dodatkowe 
Gniazdo do Lampki 2 x 12V / 5W (4-pin XLR) 
Uchwyty do Rack'a 19" tak - - 
Obrotowy panel gniazd tak - - 
Akcesoria 
Pokrywa przeciwkurzowa (na wyposażeniu) 
Lampka 12V (opcjonalnie) 
Transformator wejściowy (opcjonalnie) 
Dane techniczne 
Impedancja wejściowa 
Mic 2 kOhm Symetryczne 
Line 20 kOhm Symetryczne 
Wzmocnienie (Gain) 
Mic Płynna regulacja 0 dB do +60 dB 
Line (Kanał Mono) Płynna regulacja -20 dB do +40 dB 
Line (Kanał Stereo) Płynna regulacja -10 dB do +20 dB 
Line - Poziom wejściowy 0 dB 
Maksymalny Poziom Wejściowy 
Mikrofon i Linia + 22 dBu 
Liniowy Poziom Wejściowy (Mono) + 42 dBu 
Liniowy Poziom Wejściowy (Stereo) + 22 dBu 
CMR przy 1 kHz 
Mic (Gain +30 dB) > 80 dB 
Line > 40 dB 
CMR przy 100 Hz 
Mic (Gain +30 dB) 70 dB 
Charakterystyka częstotliwościowa
(20 Hz-20 kHz) 
Mic do Mix (Gain +60 dB) + 0 dB do 1 dB 
Szumy (20 Hz - 20 kHz) 
Mic EIN odn. 150 Ω gain + 60 dB -129 dBu 
Mic EIN odn. 150 Ω gain 0 dB -107 dBu 
Szumy własne (20 Hz - 20 kHz) 
Suma szumów
(12 kanałów, tłumiki zamknięte) -90 dBu 
Szumy Line do Mix
(12 kanałów przy poziomie 0dB) -84 dBu 
Zniekształcenia przy 1 kHz 
Mic do Insert
(+30dB Gain, +20dBu Output) Typ 0,0007% 
Mic do Sumy
(+30dB Gain, +20dBu Output) < 0,009% 
Przesłuchy przy 1 kHz 
Kanał - Kanał < -80 dB 
Mix - Mix < -80 dB 
Kanał - Mix < -80 dB 
Przy zamkniętym tłumiku > 100 dB 
Przy przełączaniu > 100 dB 
Impedancja wyjściowa 
Wyjście Line 75 Ohm symetryczne 
Słuchawkowe > 32 Ohm 
Maksymalny Poziom Wyjściowy 
Suma - wyjście + 25 dBu 
Wyjście liniowe + 22 dBu 
Słuchawki + 25 dBu / 600 Ohm 
Nominalny Poziom Sygnału 
Mikrofon -60 dBu do 0 dBu 
Linia 0 dBu 
Korektor - Kanał Mono 
Filtr górnoprzepustowy Filtr 2-rzędu Butterworth, 80 Hz 
Wysokie +/- 15 dB przy 12 kHz (Shelv) 
Średnie - Wysokie Płynna regulacja 100Hz do 2kHz (1 Oct) +/-15dB 
Średnie - Niskie Płynna regulacja 400Hz do 8kHz (1 Oct) +/-15dB 
Niskie +/- 15 dB przy 80 Hz (Shelv) 
Korektor - Kanał Stereo 
Wysokie +/- 15 dB przy 12 kHz (Shelv) 
Średnie - Wysokie 3 kHz (1,4 Oct) +/-15dB 
Średnie - Niskie 300 Hz (1,4 Oct) +/-15dB


GWARANCJA 24 MIESIĄCE

Wszystkie paczki są skrupulatnie zabezpieczane odpowiednimi materiałami, aby uniknąć uszkodzenia. Jeśli kurier przyniósł paczkę, która wydaje się być uszkodzona, w ogóle jej nie odbieraj!


Każdy towar na naszych aukcjach objęty jest Gwarancją od 12 nawet do 36 miesięcy. Szczegóły na ten temat znajdziesz w opisie. W razie wątpliwości napisz do nas!


Staramy się zapewnić jak najniższe ceny. Dodatkowo wysyłka kurierem kosztuje tylko 18zł a towar powyżej 400zł zazwyczaj wysyłamy na swój koszt!


Aby zapewnić Ci maksymalny komfort dajemy Ci 10 dni na zwrot zakupionego towaru BEZ PODANIA PRZYCZYNY! Dodatkowo każda wysyłana przez nas paczka jest W PEŁNI UBEZPIECZONA w trosce o Twoje pieniądze!