Po zakupie
klient otrzymuje wiadomość z podsumowaniem zakupu/ów: ilość produktów,cenę
produktów,koszt przesyłki,dane do
przelewu.
Dodatkowo w wiadomości przesyłamy link do strony"STATUSU REALIZACJI
TRANSAKCJI"
Klient ma
możliwość z własnego komputera sprawdzania na bieżącą na jakim etapie jest
realizowane jego zamówienie,np.:kiedy nastąpiła wpłata,kiedy wysłano
przesyłkę.
Wszystko
przedstawione w bardzo czytelny sposób.
Na każdym
etapie transakcji klient jest informowany wiadomością e-mail o aktualnych
zdarzeniach związanych z jego
zamówieniem.
Jeżeli
przesyłka zostanie nadana klient otrzymuje wiadomość z numerem przesyłki
oraz linkiem do strony śledzenia paczki (opcja nie
dotyczy listów poleconych)
ZWROTY
Kupujący
ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w
ciągu 10 dni od jego otrzymania,pod warunkiem,że zwracany towar
jest:nieużywany, nienaruszony,w oryginalnym
opakowaniu.
Koszty
przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
REKLAMACJE
W
przypadku reklamacji kupujący odsyła towar na własny
koszt.
W
przypadku zwrotu pieniędzy,nie zwracamy kosztów
przesyłki.
WARUNKI
REKLAMACJI
Warunkiem
uznania reklamacji
jest
protokół szkody
wypisany
przy kurierze.Prosimy w obecności kuriera o sprawdzenie
opakowania oraz zawartości przesyłki.W przypadku braku protokołu
szkody nie uznamy
reklamacji.