1. Wysyłka
Wysyłka zawsze następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie, zwykle tego samego, lub najpóźniej następnego dnia.
Przedmioty wysyłamy Kurierem UPS.
Termin wysyłki nie przekracza 3 dni roboczych od daty wpływu środków na nasze konto bankowe lub od złożenia oświadczenia, o chęci otrzymania paczki płatnej przy odbiorze.
W przypadku zakupu na kilku aukcjach, wielu przedmiotów, koszt wysyłki brany jest jako najwyższy podany na aukcjach, na których klient zakupił towar.
2. Komentarz
Proszę, aby kupujący wystawiali swoje komentarze jako pierwsi, jest to dla mnie sygnał, że towar został do Państwa dostarczony, oraz że są Państwo usatysfakcjonowani z transakcji.
Jeżeli wszystko przebiegło bez zastrzeżeń, możecie być Państwo pewni, że otrzymacie adekwatny komentarz.
3. Wystawienie faktury
Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Informację o chęci otrzymania faktury za zakupione towary wraz z danymi firmy proszę przesłać mailem.
4. Zwroty
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r.o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.),
kupujący ma możliwość zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza kosztami przesyłki paczki).
Termin 10-dniowy liczy się od dnia otrzymania produktu.
Aby móc zwrócić paczkę, zgodnie z Ustawą, wraz z odsyłanymi produktami należy przesłać protokół - oświadczenie odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Wzór oświadczenia można pobrać ze strony: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/wzory/19.doc
W oświadczeniu trzeba wpisać swoje dane osobowe i adresowe, dane dotyczące zwracanej przesyłki i poświadczyć własnoręcznym podpisem.
5. Reklamacje i Gwarancje
a). Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności kuriera oraz pod warunkiem spisania protokołu reklamacyjnego przy kurierze w momencie odebrania paczki.
b). Reklamacje z przyczyn innych, niż określone w pkt a. należy kierować w formie pisemnej - mailem na adres: [zasłonięte]@teleskopowo.pl. W zgłoszeniu tym należy:
- wskazać datę umowy sprzedaży, załączając dowód sprzedaży (fakturę VAT lub paragon),
- dokładnie opisać okoliczności uzasadniające zdaniem Klienta reklamację (opis wady),
- wskazać kto, kiedy i w jaki sposób wykrył wadę,
- określić, czego Klient się domaga.
Dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest również dostarczenie na adres do korespondencji, wskazany w pkt 1 niniejszego regulaminu, reklamowanego towaru wraz z opakowaniem (naklejka na towarze lub opakowaniu, zawierająca oznaczenie importera i dzięki temu pozwalająca na identyfikację towaru jako pochodzącego od naszej firmy, nie może być ani usunięta ani uszkodzona w sposób pozwalający na przypuszczenie, że została przeklejona z innego produktu czy opakowania).
Paczki z reklamowanym towarem należy wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką ekonomiczną (nie priorytetową!) bez zadeklarowanej wartości (koszty ubezpieczenia ponosi Klient), bez potwierdzenia doręczenia, bez określenia tzw. warunków szczególnych przesyłki.
c). Reklamacje będą rozpatrywanie w terminie 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep reklamowanego towaru wraz ze zgłoszeniem i opisem wady.
d). W przypadku udzielenia na zakupiony towar gwarancji, jej warunki określa odrębny dokument gwarancyjny (umowa gwarancyjna), dostarczony razem z towarem.