Sensorowa blokada zapłonu jest urządzeniem montowanym w samochodach. Służy do blokowania zapłonu, pompy paliwowej, sterowania elektrozaworem paliwa. Pulsująca dioda LED, sygnalizuje stan blokady lub jej uaktywnienie po kilkudziesięciu sekundach przy braku reakcji ze strony kierowcy.
Blokada może być rozbrajana masą, jak i masą i podaniem +12V(np. przycisk ogrzewania szyby, pedał stop + wyłącznik z kpl.)
URUCHOMIENIE SAMOCHODU
Uruchomienie samochodu polega na przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon. Po czym należy nacisnąć ukryty wyłącznik (w kpl.). Blokada także może być rozblokowywana dotknięciem palca do sensora, i zwarciem do masy (sensorem blokady może być np. śrubka na pulpicie pojazdu lub inny element metalowy nie zwarty na stałe z masą, odblokowanie następuje w momencie dotknięcia palcem ustalonego sensora).
FUNKCJA ANTYNAPADOWA
W przypadku napadu na właściciela pojazdu np. na parkingu i oddania przez niego kluczyków. ANTYNAPAD może być wykorzystany lub nie.
Blokada posiada TRYB SERWISOWY, oddając samochód do warsztatu, nie musimy pokazywać jak należy uruchamiać samochód (tryb serwisowy wł./wył. poprzez przytrzymanie wyłącznika blokady 10s.)
SPOSÓB DZIAŁANIA BLOKADY CYKLOP
Pojazd zostanie uruchomiony, ale po kilkudziesięciu sekundach nastąpi rozłączenie zapłonu i silnik zgaśnie bez możliwości ponownego uruchomienia.
FUNKCJA ANTYPORWNIOWA - Wtargnięcie do pojazdu przy włączonym silniku np. na skrzyżowaniu
Działanie blokady: Otwarcie drzwi powoduje pulsowanie diody LED. Po kilkudziesięciu sekundach nastąpi rozłączenie przekaźnika i zgaśnie silnik bez możliwości ponownego uruchomienia. Blokada zostanie wyłączona w momencie dotknięcia sensora
W zestawie:
- centralka z przewodami i diodą sygnalizującą (przekaźnik 15A)
- wyłącznik sensorowy zamontowany na przewodzie!
- instrukcja montażu w j. polskim
- schemat podłączenia
- gwarancja 12 miesięcy
- dowód zakupu (paragon / faktura)
|