Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mikroekonometryczne metody badania preferencji kon

15-10-2014, 8:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46.97 zł     
Użytkownik takmi-pl
numer aukcji: 4608801404
Miejscowość CAŁA POLSKA
Wyświetleń: 3   
Koniec: 15-10-2014 08:24:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje

|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R [Bąk Andrzej] Nasza cena: 46.97


Opis:
Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze. Tematyka (?) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (?), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R.Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEKUniwersytet Ekonomiczny w KrakowieUkład książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (?) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (?) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku. Dr hab. Jacek Batóg, prof. USUniwersytet Szczeciński

  • Autorzy: Bąk Andrzej
  • Języki: polski
  • Seria cyklu: METODY ILOŚCIOWE
  • Kod wydawcy: 25291
  • Wydanie: 1
  • Rok wydania: 2013
  • Objętość: 210
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.35
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]55494
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]55494
  • Wysokość: 10
  • PKWiU: 58.11.1




Niezależnie
ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz.


Przed
zakupem
sprawdź warunki na stronie "o mnie"!


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu






Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"


Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)



Serdecznie polecamy inne nasze aukcje