Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mikroekonometryczne metody badania... [nowa]

16-05-2014, 2:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4157871427
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 16-05-2014 02:36:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Mikroekonometryczne metody badania preferencji konsumentów z wykorzystaniem programu R

Bąk Andrzej

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55494
  • liczba stron: 210
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: C.H. Beck
  • seria: METODY ILOŚCIOWE
  • wymiary: 165 x 238 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-09
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z wykorzystaniem niekomercyjnego programu komputerowego CRAN R. Osiągnięciu tego celu służy m.in. przedstawienie podstaw teoretycznych i kontekstu ekonomicznego badań preferencji, szczegółowe omówienie procedur badawczych, systematyka stosowanych metod i modeli oraz wskazanie obszarów zastosowań i możliwości wykorzystania wyników badań prowadzonych za pomocą metod mikroekonometrycznych w tym obszarze. Tematyka (...) pracy wpisuje się w nurt rozważań dotyczących ważnego problemu metodologicznego w badaniach rynku, a mianowicie modelowania i prognozowania preferencji konsumentów. W pracy skupiono uwagę na metodach mikroekonometrycznych, takich jak: metody conjoint analysis, metody wyborów dyskretnych i modele klas ukrytych (...), które znajdują zastosowanie w badaniach preferencji. Wskazano na możliwość przeprowadzenia rozważanych analiz z wykorzystaniem niekomercyjnego programu CRAN R. Dr hab. Barbara Pawełek, prof. UEK Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie Układ książki pozwala na zachowanie właściwej proporcji treści poznawczych i treści aplikacyjnych. (...) Książka stanowi wartościową pozycję dla studentów i pracowników akademickich interesujących się badaniem preferencji konsumentów. (...) Prezentowane w książce metody badawcze oraz ich zastosowania stanowić mogą istotny element treści przedmiotów mieszczących się w programach kształcenia na wszystkich kierunkach związanych z badaniami marketingowymi oraz szeroko rozumianymi badaniami rynku. Dr hab. Jacek Batóg, prof. US Uniwersytet Szczeciński


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.