Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona główna
Kategorie
Kontakt
Szukaj:
Archiwum Alle
>
Książki i Komiksy
>
Książki naukowe i popularnonaukowe
>
Biznes, nauki ekonomiczne
>
Pozostałe
MIGRACJE KLIENTÓW A WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
19-01-2012, 14:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz:
13.50
zł
Użytkownik
kamilekmp
numer aukcji:
2034208535
Miejscowość
Warszawa
Wyświetleń:
6
Koniec:
13-01-2012, 9:32
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Okładka:
miękka
Rok wydania (xxxx):
2009
Język:
polski
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
Stan - idealny
Liczba stron: 200
Wymiary:
170 x 235 mm
Wydawca: PWN
Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.
Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.
Książka adresowana jest do:
- wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
- członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,
- słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,
- studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.
Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.