Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIGRACJE KLIENTÓW A WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA

24-01-2012, 5:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik proksiegarnia
numer aukcji: 2003227323
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 10:17:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Untitled Document

Przesylki realizujemy za posrednictwem:

oraz firmy kurierskiej:


Nie prowadzimy odbiorów osobistych!

Klikajac "Kup teraz", akceptujesz regulamin aukcji zawarty w zakladce "O mnie".

Numer konta znajda Państwo w zakladce "O mnie".


MIGRACJE KLIENTÓW A WARTOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA



Oprawa: Miękka
Format: 16.8x23.8cm
Ilość stron: 200
Wydanie: 1
Rok wydania: 2009

 



Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania.
Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.


Książka adresowana jest do:
wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw,
słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,
studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.

Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.