Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa[nowa]

19-01-2012, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.40 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 1996944683
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 13-01-2012 06:59:44
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]11606
  • liczba stron: 200
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • wymiary: 168 x 238 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.Książka adresowana jest do:wyższej i średniej kadry menedżerskiej,członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta,studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej.Autorami książki są pracownicy Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.