Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Might & Magic X Legacy - UPLAY KEY! AUTOMAT!

05-06-2014, 10:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40.90 zł      Aktualna cena: 40.90 zł     
Użytkownik RuneMedia
numer aukcji: 4276145092
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 7   
Koniec: 05-06-2014, 10:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Angielska
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nie wiesz co wybrać? Doradzimy
tel.784 [zasłonięte] 844

DANE

Nazwa Rune Media

Adres Rakowicka 27, 31-510 Kraków

Konto 601[zasłonięte]101000[zasłonięte]15853[zasłonięte]828

www .runemedia.pl

PRZESYŁKI

DPD -

Poczta -

Inpost -

KONTAKT

tel 784 [zasłonięte] 844

gg 49[zasłonięte]810

mail [zasłonięte]@runemedia.pl

www .runemedia.pl

Might & Magic X Legacy - UPLAY CD-KEY

40,90

OPIS

Might & Magic X to dziesiąta część legendarnego cyklu gier RPG. Dziewięć poprzednich odsłon opracował nieistniejący już zespół New World Computing. Po upadku studia prawa do serii przejęła firma Ubisoft, a wykonawcą tej części został niemiecki deweloper Limbic Entertainment.

Akcja gry toczy się w pełnej magii krainie Ashan, która była tłem również dla dla Heroes of Might & Magic V, Dark Messiah of Might & Magic, Might and Magic Heroes VI oraz szeregu gier casualowych i przeglądarkowych. Jest to świat fantasy zamieszkiwany zarówno przez ludzi, jak i szereg innych inteligentnych ras. Kluczową rolę w jego historii odgrywa konflikt pomiędzy aniołami i demonami. Po wydarzeniach rozgrywających się w Might & Magic Heroes IV, do nabrzeża miasteczka Sorpigal przybywa drużyna poszukiwaczy przygód.

Mechanika rozgrywki w dużej mierze przypomina klasyczne odsłony serii. Autorzy szczególne inspiracje czerpią w zestawu World of Xeen zawierającego czwartą i piątą część M&M. Składająca się z czterech postaci drużyna porusza się po otwartym świecie podzielonym na kwadraty. Każdy ruch do przodu, do tyłu lub na boki przemieszcza drużynę na sąsiadujący kwadrat. Przypomina to rozwiązanie stosowane w starych dungeon crawlerach, w których ruch postaci wykonywany był skokowo. Każdy przejście powoduje upływ czasu, dzięki czemu w grze zaimplementowano zmienny cykl dobowy. Czas inaczej płynie w mieście czy podziemiach, a inaczej - szybciej - w trakcie normalnej eksploracji lądu.

W przypadku napotkania przeciwników czas zaczyna być dzielony na tury, podczas których postacie z drużyny i wrogowie na przemian wykonują działania, takie jak przemieszczanie się, atak dystansowy, atak wręcz czy rzucenie czaru.

GALLERIA

ZOBACZ INNE

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

copyright Sygnet