Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie.
OK
Polityka Prywatności
Zaakceptuj i zamknij X
DARMOWE ARCHIWUM ALLE
Strona startowa
Kategorie
Kontakt
Szukaj
:
Archiwum Alle
>
Gry
>
Towarzyskie
>
Planszowe
>
Pozostałe
MIGHT & MAGIC HEROES PL WERSJA GRA PLANSZOWA
24-07-2014, 13:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz:
142.75
zł
Użytkownik
foxsmoker
numer aukcji:
4422284265
Miejscowość
Rumia
Zostało sztuk:
30
Wyświetleń:
18
Koniec:
24-07-2014 13:43:00
Dodatkowe informacje:
Stan:
Nowy
Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie.
MIGHT & MAGIC HEROES
GRA PLANSZOWA
KOMPUTEROWI HEROSI NA PLANSZY!
Might & Magic Heroes: Gra planszowa przeznaczona jest dla 2-4 graczy. Każdy z uczestników prowadzi jedną z frakcji i dąży do objęcia panowania nad krainami Ashanu.
Na początku gracze dysponują jednym bohaterem z niewielką armią i małym, nierozwiniętym jeszcze miastem. Z czasem heros staje się coraz potężniejszy, jego armia większa, a miasto zamienia się w potężną metropolię. Gracze rekrutują kolejne postacie, zdobywają kontrolę nad kopalniami, które produkują zasoby i złoto dla frakcji, pokonują panoszące się na planszy potwory, zdobywają magiczne artefakty. Dzięki temu stają się potężniejsi i nieuchronnie zbliżają się do konfrontacji z innymi uczestnikami rozgrywki. W ostatecznym starciu zwycięży frakcja najlepiej rozwinięta, posiadająca kilku herosów, liczne armie i rozbudowane miasto. Dziedzicem i nowym władcą krain zostanie gracz, który zgromadzi w czasie gry największą potęgę – to on, zdobywszy władzę w Ashanie, wygra grę.
Cel gry
Celem każdego gracza jest zdobycie określonej liczby punktów Potęgi. Grający, który osiągnie go jako pierwszy, zwycięża.Gra kończy się, gdy któryś gracz osiągnie wymaganą liczbę punktów lub po zakończeniu rundy, w której dobrano ostatnią kartę z Talii Tygodni. Wygrywa gracz, który do tego czasu zgromadził najwięcej punktów Potęgi.
Przygotowanie do gry
Każdy uczestnik musi wybrać jedną z czterech dostępnych frakcji: Przystań, Nekropolię, Sanktuarium lub Twierdzę. Następnie wszyscy grający otrzymują związane z wybraną frakcją komponenty: karty herosów i planszę miasta wraz z pionami, zestaw żetonów jednostek i budynków, talię kart umiejętności (Siła oraz Magia) oraz 4 karty akcji i znaczniki kontroli. W dalszej kolejności gracze przygotowują planszę, reprezentującą krainę Ashan w której toczy się walka o władzę.
Plansza jest modularna: składa się z maksymalnie 16 kafelków i w każdej rozgrywce inna, tworząc dla graczy nowe możliwości i wyzwania. Na planszy znajdują się kluczowe dla gry miejsca – kontrola nad nimi zapewnia Potęgę – a także mniej istotne lokacje, dające jednorazową korzyść. Oczywiście, aby herosi nie mieli za łatwo, na planszę trafiają też różnorakie stwory i istoty, na które mogą natrafić w trakcie gry. Gracze umieszczają na planszy swoje miasta, przygotowują talię artefaktów, magicznych zwojów, skarbów oraz talię tygodni, która wyznacza upływ rud w grze. Każdy wybiera herosa, z którym rozpocznie grę, otrzymuje początkową armię i 3 karty akcji (czwartą można zdobyć w czasie gry). Gracze tworzą też magazyn zasobów i skarbiec ze złotem, dobierając odpowiednie żetony.
Rozgrywka
Gra podzielona jest na szereg rund. Każdą rozpoczyna Pierwszy gracz. Po nim grają kolejni, według ruchu wskazówek zegara. Gdy przychodzi jego kolej, gracz zagrywa jedną ze swoich kart akcji. Znajdują się na niej dwie możliwe akcje – grający wybiera jedną z nich, a następnie wykonuje. Podczas wykonywania akcji gracze aktywują herosów, przemieszczają ich po planszy, toczą bitwy - ale również rozbudowują miasto i rekrutują nowe jednostki. Wykonując ruch, gracz może przemieścić wszystkich swoich herosów, toczyć bitwy, eksplorować pola planszy i przejmować kontrolę nad kluczowymi kopalniami. Oprócz zwykłego ruchu możliwa jest też podróż przez portale.
Bitwy rozgrywane są przy pomocy żetonów jednostek, kości oraz mini-planszy. Oczywiście, wynik starcia zależy od umiejętności herosa, kompozycji armii oraz posiadanych artefaktów, nie tylko do ślepego losu. Szereg zdolności bojowych jednostek wpływa na przebieg i wynik bitwy. Herosi walczą nie tylko z potworami – zmagają się też między sobą. Nie istnieje natomiast możliwość zdobycia stolicy innego gracza i wyeliminowania go całkowicie z gry.
Wybierając akcję Pozyskania surowców, gracz wydobywa w swoich kopalniach i tartakach zasoby oraz złoto. Dodatkowe żetony można pozyskać posiadając odpowiednie budowle, artefakty lub umiejętności.
W akcji Rekrutacji gracz werbuje nowe jednostki. Może też pozyskać kolejnego herosa dla swojej frakcji oraz ulepszać już posiadane armie.
Podczas akcji Budowy, gracz wznosi w stolicy kolejne budynki lub zwiększa wielkość miasta. Dzięki temu może rekrutować, nowe silniejsze jednostki i wznosić lepsze, bardziej zawansowane budynki.
Rozwój Bohatera
W trakcie gry herosi zdobywają doświadczenie, tocząc walkę i wykonując rozmaite akcje. Posiadanie odpowiedniej ilości doświadczenia zapewnia dostęp do nowych umiejętności, znacznie zwiększających możliwości postaci. Bohatera można też wzmocnić przy pomocy artefaktów i magicznych zwojów.Kolejny aspekt rozwoju herosa to komponowanie armii. Każdego herosa ogranicza umiejętność dowodzenia i do jego armii nie można zwerbować nieskończonej liczby jednostek. Dlatego trzeba dobrze wyważyć ich liczbę, nie zapominając przy tym o potencjale samego herosa w bitwach.
Osoby, które zakupiły grę z pierwszego druku prosimy o kontakt z
[zasłonięte]
@axel.pl lub
[zasłonięte]
@rebel.pl celem wymiany błędnie wydrukowanej wypraski.
www.herosi.axel.pl/informacje.html
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 180 - 240 minut
Wydawca: Axel
Projektant: Marcin Tomczyk
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
KUPUJĄC JEDNOCZEŚNIE WIĘCEJ KSIĄŻEK NA MOICH AUKCJACH
OSZCZĘDZASZ NA WYSYŁCE
ZA WSZYSTKIE ZAKUPIONE KSIĄŻKI PŁACISZ MNIEJ
Przed zakupem proszę o zapoznanie się ze stroną "o mnie"
Dodano 2
[zasłonięte]
014-07 12:38
W dniach 16.07.2014-21.07.2014 realizacja zamówień może ulec opóźnieniu z powodu inwentaryzacji.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.