OKAZJA PROFESJONALNE NARZĘDIZA
dla otwierających działalność i nie tylko-- dotowanych z urzędów pracy
biznes plany,FV PROFORMA niezbędne do przedłożenia w Urzędzie Pracy
pomoc,doradztwo
wyposażenie stanowisk pracy:
mechanika,blacharza,lakiernika,elektronika,wulkanizatora
W naszej ofercie posiadamy m.in:
-PODNOŚNIKI DWUKOLUMNOWE
-PODNOŚNIKI NOŻYCOWE
-NARZĘDZIA RĘCZNE, SPECJALISTYCZNE
-BLOKADY ROZRZĄDU
-ŚCIĄGACZE
-WYWAŻARKI
-MONTAŻOWNICE
-KLUCZE PNEUMATYCZNE
-KOMPRESORY
-MIGOMATY
-PRASY
-TESTERY DIAGNOSTYCZNE
-UBRANIA ORAZ OBUWIE
-I INNEREALIZUJEMY DOTACJE URZĘDU PRACY, DOFINANSOWANIA UNII EUROPEJSKIEJ.
Miernik ciśnienia oleju + końców
Miernik ciśnienia oleju + końcówki do wiekszości typów samochodów
MIERNIK CIŚNIENIA SPRĘŻ. DIESEL +18KOŃ
ZNAJDUJE ZASTOSOWANIE DO POMIARU CIŚNIENIA W SILNIKACH WYSOKOPRĘŻNYCH.
DZIĘKI DUŻEJ ILOŚCI KOŃCÓWEK POMIAR MOŻNA DOKONYWAĆ PRZEZ ŚWIECE ŻAROWE JAK RÓWNIEŻ PRZEZ WTRYSKIWACZ. PASUJE DO WIĘKSZOŚCI TYPÓW SAMOCHODÓW W TYM RÓWNIEŻ SILNIKI TDI, SDI, HDI, DTI, DID, JTD, ORAZ DO WIELU INNYCH TYPÓW.
CZUJNIK DO USTAWIANIA POCZĄTKU WTRYSKU
Urządzenie do regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku pomp wtryskowych Bosch i Lukas w silnikach Diesla w samochodach: FIAT, LANCIA, ALFA ROMEO, VW-AUDI, BMW, FORD, RENAULT, ROVER, IVECO, MITSUBISHI, NISSAN, ISUZU i innych.
Tester układu wtryskowego(benzyna)
Za pomocą testera można badać układy wtrysków silników benzynowych w większości europejskich, amerykańskich i japońskich samochodów. Tester podłącza się do układu wtryskowego przy zastosowaniu dostępnych w zestawie adapterów i końcówek. Odczytuje się wyniki i analizuje w sposób szczegółowo opisany w instrukcji.
Przy pomocy mamometru można zdiagnozować:
- Usterki powodujące powstanie nadmiernego ciśnienia:
- uszkodzony regulator ciśnienia lub przewód paliwowy,
- niedrożny powrotny przewód paliwowy,
- uszkodzony zawór bezpieczeństwa lub pompa paliwowa,
- nadmierne ciśnienie spowodowane wadliwym odpowietrzeniem zbiornika paliwa,
- Usterki powodujące powstanie zbyt niskiego ciśnienia:
- uszkodzona pompa paliwa lub regulator ciśnienia,
- uszkodzony lub niedrożny przewód paliwowy lub zatkany filtr paliwa,
- uszkodzony zawór bezpieczeństwa,
- nadmierne ciśnienie spowodowane wadliwym odpowietrzeniem zbiornika paliwa,
- zbyt niskie napięcie akumulatora.
Tester układów chłodzenia jest szczególnie polecany dla profesjonalnych warsztatów samochodowych.
Nowy Sącz, ul. KILIŃSKIEGO 58 KONTAKT: 882-[zasłonięte]-020 692-[zasłonięte]-202 692-[zasłonięte]-203
Mapka dojazdu:
|
|