Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Miernik – Tester Grubości Lakieru
MGR-1-S-FE
DOKŁADNY !!!
Miernik grubości lakieru pomoże Ci określić, czy samochód był rozbity, uszkodzony, czy lakierowany.
Grubość lakieru w samochodach:
70 – 180 um – lakier fabryczny
180 – 400 um – auto lakierowane
pow. 400 um – auto szpachlowane
Jak działa miernik?
Miernik grubości lakieru mierzy grubość warstwy niemetalicznej (lakier, szpachla, plastik, itp.) na podłożu metalicznym (stal, stal ocynkowana, niektóre modele aluminium). Miernik tak naprawdę mierzy odległość od powierzchni czujnika do powierzchni metalowej.
Służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu stalowym, stalowym ocynkowanym (modele z oznaczeniem AL również aluminium). Idealnie nadaje się do sprawdzania samochodów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane.
Technika pomiaru:
Miernik grubości lakieru jest wyposażony w element pomiarowy. W zależności od wersji jest on umieszczony na obudowie miernika grubości lakieru lub na przewodzie w sondzie. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć element pomiarowy do powierzchni badanej, należy wykonać to prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej z prostego względu, gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze wówczas miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.
Badanie (pomiar) pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie samochodu dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru (powłoki na samochodzie powinna zawierać się w przedziale 70 μm - 180 μm i na jednym pojeździe może odchylać się do 40% natomiast druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400 μm w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym modelem samochodu oraz rocznikiem.
Tester lakieru jest bezpieczny posiada specjalnie zaprojektowany element pomiarowy wykonany z tworzywa sztucznego, który jest delikatny dla lakieru.
Mierniki lakieru wyłączają się samoistnie w przypadku słabych baterii wówczas na wyświetlaczu miernika pojawi się komunikat „słaba bateria” wtedy należy wymienić baterie na nową. Zapobiega to błędnym pomiarom podczas pracy przy słabym zasilaniu miernika.
Wysyłka w 24 godziny
Konto INTELIGO:
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581176 [zasłonięte] 063013
(bez dodatkowych opłat w oddziałach oraz agencjach PKO BP)
Do wylicytowanej kwoty dodaj koszt wysyłki - 7-8 zł
Możliwy odbiór osobisty we Wrocławiu:
Agencja Ubezpieczeniowa PZU
Hala Strzegomska, stanowisko 43
ul. Strzegomska 206-208
W przypadku pytań dzwoń: 604 [zasłonięte] 44 88 lub 71 [zasłonięte] 17