- Pomiar stal, stal ocynkowana
- Dźwiękowa sygnalizacja ilości warstw
- Funkcja zamrożenia wyniku (HOLD)
- Możliwość pracy ciągłej (funkcja szybki pomiar)
- Duży czytelny podświetlany ekran
-
Płytka wzorcowa w zestawie (prosta kalibracja)
- Duży zakres pomiarowy od 0 μm do 1990 μm
- sonda (czujnik) wbudowana w obudowę
- Wbudowana latarka LED
- Dwa tryby pracy: HOLD / TRYB CIĄGŁY
- Rozdzielczość pomiaru 10 μm
- Zasilanie baterie 2 x AA paluszki (100 godz. pracy)
- Baterie w zestawie (2 x 1,5 V Alkaliczne)
- Temperatura pracy - 20 C + 40 C
- Produkt Polski
- Gwarancja 24 miesiące
- CE
Duży czytelny podświetlany ekran
Dźwiękowa sygnalizacja ilości warstw i szpachli
Włączona funkcja HOLD z dźwiękową sygnalizacją grubości warstwy i szpachli:
(z zamrożeniem wyniku pomiaru na ekranie)
- jeden krótki sygnał dźwiękowy – sugeruje oryginalny lakier
- dwa sygnały dźwiękowe – sugeruje dwie warstwy lakieru
- jeden długi sygnał dźwiękowy - sugeruje szpachle
NIE DAJ SIĘ OSZUKAĆ – SPRAWDŹ AUTO PRZED ZAKUPEM!!!
Służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu stalowym, stalowym ocynkowanym. Idealnie nadaje się do sprawdzania samochodów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane.
Jak prawidłowo zmierzyć grubość lakieru?
Badanie (pomiar) pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie samochodu dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru (powłoki) na samochodzie powinna zawierać się w przedziale 80 μm - 180 μm i na jednym pojeździe może odchylać się do 40% natomiast druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400 μm w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym modelem samochodu oraz rocznikiem.
Mierniki grubości lakieru stosują: