Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miernik tester grubości lakieru MGR-10S-FE Wrocław

19-02-2014, 16:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 189 zł     
Użytkownik PZU-Wroclaw
numer aukcji: 3961154729
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 8   
Koniec: 19-02-2014 16:06:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Miernik – Tester Grubości Lakieru

MGR-10-S-FE

Miernik grubości lakieru pomoże Ci określić, czy samochód był rozbity, uszkodzony, czy lakierowany. 

  • Mierzy grubość powłoki lakieru samochodowego
    na stali i stali ocynkowanej
  • Zakres pomiaru do 1.1 mm
  • Rozdzielczość pomiaru 10 um
  • Sonda (czujnik) na przewodzie 80 cm
    dzięki czemu pomiar jest szybszy i dokładniejszy
  • Pamięć miernika 30 pomiarów
  • Tester lakieru posiada podświetlany ekran
  • Miernik lakieru zawiera certyfikat CE

 

Grubość lakieru w samochodach: 

70 – 180 um – lakier fabryczny 

180 – 400 um – auto lakierowane 

pow. 400 um – auto szpachlowane

 

Jak działa miernik?

 

 Miernik grubości lakieru   mierzy grubość warstwy niemetalicznej (lakier, szpachla, plastik, itp.) na podłożu metalicznym (stal, stal ocynkowana, niektóre modele aluminium). Miernik tak naprawdę mierzy odległość od powierzchni czujnika do powierzchni metalowej.

 

Służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu stalowym, stalowym ocynkowanym (modele z oznaczeniem AL również aluminium).  Idealnie nadaje się do sprawdzania samochodów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane.

 

Technika pomiaru:

 

Miernik grubości lakieru jest wyposażony w element pomiarowy. W zależności od wersji jest on umieszczony na obudowie miernika grubości lakieru lub na przewodzie w sondzie. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć element pomiarowy do powierzchni badanej, należy wykonać to prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej z prostego względu, gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze wówczas miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.

 

Badanie (pomiar) pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie samochodu dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru (powłoki  na samochodzie powinna zawierać się w przedziale 70 μm - 180 μm i na jednym pojeździe może odchylać się do 40% natomiast druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400 μm w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym modelem samochodu oraz rocznikiem.

 

Tester lakieru jest bezpieczny posiada specjalnie zaprojektowany element pomiarowy wykonany z tworzywa sztucznego, który jest delikatny dla lakieru.

 

Mierniki lakieru wyłączają się samoistnie w przypadku słabych baterii wówczas na wyświetlaczu miernika pojawi się komunikat „słaba bateria” wtedy należy wymienić baterie na nową. Zapobiega to błędnym pomiarom podczas pracy przy słabym zasilaniu miernika.

 

Wysyłka w 24 godziny 

  Konto INTELIGO:

50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581176 [zasłonięte] 063013

(bez dodatkowych opłat w oddziałach oraz agencjach PKO BP)

Do wylicytowanej kwoty dodaj koszt wysyłki - 7-8 zł 

 

Możliwy odbiór osobisty we Wrocławiu: 

Agencja Ubezpieczeniowa PZU

Hala Strzegomska, stanowisko 43

ul. Strzegomska 206-208

 

W przypadku pytań dzwoń: 604 [zasłonięte] 44 88 lub 71 [zasłonięte] 17