Zakup auta to poważna inwestycja, czy warto zatem ryzykować inwestowanie swoich oszczędności w powypadkową skarbonkę? Miernik lakieru jest niezbędnym urządzeniem podczas dokonywania zakupu samochodu. 90% samochodów używanych ma jakieś mniejsze bądź większe naprawy blacharsko-lakiernicze. Oczywiście większość sprzedawców nie przyznaje się do tego faktu, twierdząc, że auto jest bezkolizyjne a co gorsze - bezwypadkowe. Należy pamiętać, że nawet niegroźnie wyglądająca stłuczka może bardzo poważnie uszkodzić samochód. Należy zadać sobie pytanie czy chcemy kupić taki samochód, jeżeli tak to spokojnie możecie Państwo opuścić tą stronę, w innym wypadku zachęcamy do zakupu miernika lakieru. Dzięki temu prostemu urządzeniu w łatwy sposób nawet laik może określić przeszłość blacharsko-lakierniczą oglądanego auta.
Zalety:
funkcja ASYSTENT LED*;
zakres pomiarowy od 0um do 2100um (Fe i Al);
rozdzielczość pomiaru: 10um;
gwarancja 24 miesięcy!
* zastosowanie i rozwiązanie w mierniku lakieru zgłoszone do Urzędu Patentowego RP
Wzór obudowy zgłoszony do OHIM (wzór zastrzeżony europejski)
Grubościomierz lakieru GL-2+ jest nowatorskim rozwiązaniem, posiadającym funkcję podpowiadającą za pomocą diody LED czy lakier jest oryginalny, za gruby czy może jest szpachla.
Urządzenie oparte jest na nowoczesnym, szybkim procesorze.
Funkcja ASYSTENT podpowiada oceniającemu samochód czy miał on naprawy blacharsko-lakiernicze
Gdy funkcja jest włączona, miernik sygnalizuje za pomocą diody LED o stanie blacharki:
-dioda nie świeci - lakier prawidłowy;
-dioda pulsuje - druga warstwa lakieru;
-dioda świeci w sposób ciągły - szpachla lub więcej warstw lakieru.
Producent zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przedziałów podczas unowocześniania przyrządu..
Należy zaznaczyć, że funkcja ASYSTENT ma jedynie pomóc w interpretacji pomiarów, nie może ona być podstawą do jednoznacznej odpowiedzi na pytanie czy samochód miał naprawy blacharsko-lakiernicze. Niemniej jednak dużo osób dokonujących ocen samochodów nie wie tak naprawdę co dana grubość lakieru oznacza, dlatego powyższa funkcja ma w tym pomóc.
Pomiar i wszystkie funkcje przedstawiane są na wyświetlaczu LCD. Rozdzielczość pomiaru wynosi 10µm a zakres pomiarowy od 0µm do 2100µm. Miernik posiada funkcję zerowania (kalibracja) - płytka do zerowania jest w komplecie. Obsługa miernika jest bardzo intuicyjna. Urządzenie jest w całości wyprodukowane w Polsce.
Podstawowe cechy przyrządu:
pomiar na blachach stalowych, stalowych ocynkowanych i aluminiowych;
rozdzielczość pomiaru: 10µm;
zakres pomiaru (grubość lakieru): 0µm do 2100µm;
funkcja ASYSTENT LED;
kalibracja miernika - płytka do zerowania (kalibracji) jest w zestawie;
podświetlanie wyświetlacza LCD;
automatyczne wyłączenie miernika po dłuższej bezczynności;
klawiatura poliwęglanowa;
miernik posiada znak CE;
wysoka jakość urządzenia;
gwarancja 24 miesięcy;
produkt polski;
F
FILM
Przykładowo (dane orientacyjne, aby zobrazować działanie mierników użyto przykładowych zdjęć różnych modeli - wszystkie są u nas dostępne, sprawdź inne nasze aukcje):
- fabryczna grubość lakieru na zewnętrznych elementach karoserii wynosi w zależności od producenta 80-180µm (na wewnętrznych elementach jak np. komora silnika powinna być nie większa niż 100µm)