Witamy serdecznie !
Wszystkie towary sprzedawane na naszych aukcjach są nowe, bardzo dobrej jakości, sprawdzonych i markowych producentów.
Posiadają niezbędne certyfikaty i normy dopuszczające do ruchu. Każdy towar jest objęty gwarancją bez limitu kilometrów.
Gwarantujemy najwyższą jakość i bezpieczne użytkowanie na długi czas.
Współpraca z serwisami i warsztatami pozwoliła nam wyselekcjonować solidne towary w atrakcyjnych cenach - jakość porównywalna do części stosowanych na pierwszy montaż.
Wszystkie części są kompletne i gotowe do montażu.
PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST :
1 miejsce w testach gazety MOTOR
Analogowy Miernik Grubości lakieru Samochodowego
Posiada Patent RP
Opis miernika
AT500 to znane opatentowane urządzenie magnetyczne polskiej firmy Marse służące do zlokalizowania wszelkich prac blacharsko-lakierniczych pod błyszczącym lakierem naszego samochodu.
Nie trzeba opisywać z czego wykonany jest AT500. Symbol oraz firma świadczą o wysokiej jakości towaru, każdy tester posiada gwarancję 3 lata, a przed sprzedażą jest dokładnie testowany. Każdy tester nawet z minimalną skazą jest przeznaczony do kasacji dzięki temu firma cieszy się dobrą opinią nie tylko w Polsce. Testery wykonywane są technologią maszynową! Symbol AT500 został zastrzeżony w Urzędzie patentowym Z-311672.
Kupując tester w oryginalnym opakowaniu masz pewność że trzymasz w ręku oryginalny towar z gwarancją jakości. Niebawem firma wprowadza hologram zabezpieczający dzięki czemu skutecznie uda nam się jeszcze bardziej wyeliminować z rynku podrabiany towar.
Tester pozwoli zlokalizować najdrobniejsze poprawki blacharsko-lakiernicze nie naruszając w żadnym stopniu powłoki lakierniczej, co za tym idzie, pozwoli wynegocjować niższą cenę samochodu, który planujemy zakupić.
Nie trudno sobie wyobrazić, jakie niebezpieczeństwa na nas czyhają jeżdżąc wcześniej połamanym samochodem
Co można sprawdzić testerem AT500?
I. CZY ELEMENT KAROSERII JEST ORYGINALNY – Tester jest tak wykonany ze jeżeli bedziemy mieli doczynienia z wymianą pogniecionego elementu na nowy w serwisie tester nam to wskaże ponieważ nikt nie jest w stanie dopasować taką samą grubość lakieru jak fabryka na elementach nieoryginalnym zawsze warstwa lakieru będzie cieńsza jeśli element został zakupiony na złomie i przemalowany wtedy warstwa lakieru bedzie zdecydowanie grubsza.
II. KTÓRE ELEMENTY BYŁY WYMIENIONE I LAKIEROWANE – w miejscach spawania , lakiernicy wyrównują powierzchnie szpachla i potem lakierują - w tych miejscach lakier ma grubość grubość ponad 300um więc jest znakomicie wykrywane przez tester.
III. KTÓRE ELEMENTY BYŁY NAPRAWIANE PROSTOWANE I NASTĘPNIE SZPACHLOWANE – elementy, które zostały poddane naprawie (klepaniu) są szpachlowane i lakierowane w takich miejscach grubość lakieru to ponad 500um tester AT500 bez najmniejszego problemu wychwytuje takie miejsca.
IV. SPRAWDZISZ CZY AUTO MA PRZEBITE NUMERY NADWOZIA
– w miejscach gdzie znajdują się numery nadwozia grubość lakieru to od 100 um. - 150um. Przy numerach przebijanych mamy doczynienia ze szpachlą. Pamiętać należy, że złodzieje wymieniają duże części nadwozia z numerami i spawają w miejscach trudno dostępnych.
V. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ – osoba sprzedająca samochód po wypadku, najczęściej nie przyznaje się do tego, albo mówi, że było tylko lekkie otarcie dlatego samochód był lakierowany. Byliśmy w kilku przypadkach świadkami kiedy auto miało książkę serwisową sprzedawane było jako bezwypadkowe jednak po przebadaniu okazało się ze samochód było po dachowaniu.
Masz wątpliwości czy dany towar pasuje do Twojego samochodu ?
Zadzwoń lub napisz - służymy pomocą !
Telefon : 530 [zasłonięte] 093
E-mail : [zasłonięte]@gmail.com
Potrzebujesz innych części ?
Prosimy szukać na innych aukcjach lub dzwonić - pomożemy
Zadzwoń lub napisz
Serdecznie zapraszamy !