Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIERNIK TESTER CZUJNIK GRUBOŚCI LAKIERU AT500

09-02-2015, 23:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 17.60 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 17.60 zł     
Użytkownik cybarseba
numer aukcji: 4982000718
Miejscowość Toruń
Kupiono sztuk: 81    Zostało sztuk: 919    Licytowało: 73    Wyświetleń: 2176   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


klikając na ikony przejdziesz na dany produkt

 

Klej Super GLUE


 

rozdzielacze do zapalniczki 12-24V

 

Przewód audio białe/czarne

 

Silne ładowarki 3,1A /2,1A

 

transmitery FM

niebieskie/zielone/czerwone


Latarki - różne

 

Przetwornice napięcia od[zasłonięte]150-10W


przewody USB różne złącza

 

Marse ul.Zielona Polana 87-134 Rozgarty k/Torunia PL879[zasłonięte]8525

Tel.605 368 902

Email: [zasłonięte]@onet.pl

 

 

 

 

 


Przedpłata na konto:

  

8 zł - list polecony priorytetowy

13 zł - kurier

Pobranie

19 zł kurier pobranie


40 tysięcy komentarzy

 


 

Jesteśmy producentem mierników 

posiadamy patent RP

 

 


 

Miernik grubości lakieru AT500

 

 

Kliknij na film, aby zobaczyć jak działa miernik


 

1 miejsce w testach gazety MOTOR


 

Analogowy Miernik Grubości lakieru Samochodowego

Posiada Patent RP





 

 


Mierniki w przeciwieństwie do konkurencyjnych produktów z serii Bit nie rysują lakieru. Taka informacja podana została w gazecie motoryzacyjnej Motor

oto zrzut gazety


 

 

 




Opis miernika

AT500 to znane opatentowane urządzenie magnetyczne polskiej firmy Marse służące do zlokalizowania wszelkich prac blacharsko-lakierniczych pod błyszczącym lakierem naszego samochodu.

Nie trzeba opisywać z czego wykonany jest AT500. Symbol oraz firma świadczą o wysokiej jakości towaru, każdy tester posiada gwarancję 3 lata, a przed sprzedażą jest dokładnie testowany. Każdy tester nawet z minimalną skazą jest przeznaczony do kasacji dzięki temu firma cieszy się dobrą opinią nie tylko w Polsce. Testery wykonywane są technologią maszynową! Symbol AT500 został zastrzeżony w Urzędzie patentowym Z-311672.

Kupując tester w oryginalnym opakowaniu masz pewność że trzymasz w ręku oryginalny towar z gwarancją jakości. Niebawem firma wprowadza hologram zabezpieczający dzięki czemu skutecznie uda nam się jeszcze bardziej wyeliminować z rynku podrabiany towar.

Tester pozwoli zlokalizować najdrobniejsze poprawki blacharsko-lakiernicze nie naruszając w żadnym stopniu powłoki lakierniczej, co za tym idzie, pozwoli wynegocjować niższą cenę samochodu, który planujemy zakupić.

Nie trudno sobie wyobrazić, jakie niebezpieczeństwa na nas czyhają jeżdżąc wcześniej połamanym samochodem



 

Co można sprawdzić testerem AT500?

I. CZY ELEMENT KAROSERII JEST ORYGINALNY – Tester jest tak wykonany ze jeżeli bedziemy mieli doczynienia z wymianą pogniecionego elementu na nowy w serwisie tester nam to wskaże ponieważ nikt nie jest w stanie dopasować taką samą grubość lakieru jak fabryka na elementach nieoryginalnym zawsze warstwa lakieru będzie cieńsza jeśli element został zakupiony na złomie i przemalowany wtedy warstwa lakieru bedzie zdecydowanie grubsza.

II. KTÓRE ELEMENTY BYŁY WYMIENIONE I LAKIEROWANE – w miejscach spawania , lakiernicy wyrównują powierzchnie szpachla i potem lakierują - w tych miejscach lakier ma grubość grubość ponad 300um więc jest znakomicie wykrywane przez tester.

III. KTÓRE ELEMENTY BYŁY NAPRAWIANE PROSTOWANE I NASTĘPNIE SZPACHLOWANE – elementy, które zostały poddane naprawie (klepaniu) są szpachlowane i lakierowane w takich miejscach grubość lakieru to ponad 500um tester AT500 bez najmniejszego problemu wychwytuje takie miejsca.

IV. SPRAWDZISZ CZY AUTO MA PRZEBITE NUMERY NADWOZIA

– w miejscach gdzie znajdują się numery nadwozia grubość lakieru to od 100 um. - 150um. Przy numerach przebijanych mamy doczynienia ze szpachlą. Pamiętać należy, że złodzieje wymieniają duże części nadwozia z numerami i spawają w miejscach trudno dostępnych.

V. SPRAWDZISZ CZY SPRZEDAJĄCY MÓWI PRAWDĘ – osoba sprzedająca samochód po wypadku, najczęściej nie przyznaje się do tego, albo mówi, że było tylko lekkie otarcie dlatego samochód był lakierowany. Byliśmy w kilku przypadkach świadkami kiedy auto miało książkę serwisową sprzedawane było jako bezwypadkowe jednak po przebadaniu okazało się ze samochód było po dachowaniu.





______________________________________________________________________________________________