Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MIERNIK SAMOCHODOWY Z TESTEM AKUMULATORA EM132

29-01-2012, 6:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 725 zł     
Użytkownik Jason_s_c
numer aukcji: 2038679119
Miejscowość Olsztyn
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 145   
Koniec: 29-01-2012 06:10:55

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

EM132 to automatyczny miernik samochodowy 3¾ cyfry. Poza typowymi funkcjami multimetru pozwala on mierzyć cały szereg funkcji typowo samochodowych jak prędkość obrotowa silnika, kąt zwarcia, pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatora, temperatury i inne. Jest to więc specjalizowany przyrząd przydatny do napraw i serwisu samochodów.

 

 

 

Miernik ten może służyć do pomiarów następujących parametrów:

Prędkość obrotowa silnika (RPM)

Kąt zwarcia

Wewnętrzna rezystancja akumulatora samochodowego

Wypełnienie przebiegu

Napięcie przemienne AC i stałe DC

Współczynnik wypełnienia DUTY

Test diod

Ciągłość

Temperatura ºC / ºF

Pojemność

.

 

 

 

PARAMETRY ELEKTRYCZNE

Dokładność określona jako: ± (% wartości wskazania + wartość liczby cyfr najmniej znaczących na danym zakresie) i jeśli nie jest inaczej określone, dla temperatury 23°C ±5°C i wilgotności względnej (RH) < 75%. Dokładność dotyczy okresu 1 roku od kalibracji urządzenia.

 

Pomiar napięcia stałego DCV

Impedancja

400mV 0,1mV 1,0% + 5c 1000MΩ

4V 0,001V

40V 0,01V

400V 0,1V 0,8% + 3

600V 1V 1,0% + 5 10MΩ

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 600V DC/ACrms

 

Pomiar napięcia przemiennego ACV

Impedancja

4V 0,001V

40V 0,01V

400V 0,1V

1,0% + 5c

600V 1V 1,2% + 5 10MΩ

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 600V DC/ACrms

Pasmo częstotliwości: 40Hz ~ 400Hz

Kalibracja: Wartość średnia (RMS), skalibrowana na sinusoidę

 

Pomiar prądu stałego DCA

400μA 0,1μA 1,2% + 5c

4000μA 1,0μA 1,0% + 3c

40mA 0,01mA 1,2% + 5c

400mA 0,1mA 1,0% + 3c

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 500mA/690V bezpiecznik szybki

Maksymalny stały prąd: 400mA; Max spadek napięcia: 200mV

 

Pomiar prądu przemiennego ACA

400μA 0,1μA 1,5% + 5c

4000μA 1,0μA 1,2% + 5c

40mA 0,01mA 1,5% + 5c

400mA 0,1mA 1,2% + 25c

Zabezpieczenie przeciążeniowe wejścia: 500mA/690V bezpiecznik szybki

Pasmo: 40Hz~400Hz;

Kalibracja: wartość średnia (RMS), skalibrowana na sinusoidę

Maksymalny prąd na wejściu: 400mA; spadek napięcia: max 200mV

 

Pomiar rezystancji Ω

400Ω 0,1Ω 1,0% + 5c ok. -1,2 VDC

4kΩ 1Ω

40kΩ 10Ω

400kΩ 100Ω

4MΩ 1kΩ

1,0% + 3c

40MΩ 10kΩ 2,0% + 5c

ok. - 0,45VDC

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 250V DC/ACrms

 

Pomiar częstotliwości

Dokładność

4kHz 0,001Hz

40kHz 0,01Hz

400kHz 0,1Hz 0,8% + 3 >400kHz nieokreślona

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 250V DC/ACrms

Napięcie wejściowe: 500mVrms ~ 20Vrms

 

Test diody i ciągłości

 testu

Na LCD wyświetlana jest przybliżona wartość spadku napięcia w kierunku przewodzenia

Napięcie jałowe: ok. 3V

Sygnalizacja dźwiękowa dla R<25Ω

Napięcie jałowe: ok. - 1,2V

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 250V DC/ACrm

 

Pomiar temperatury

Dokładność

-20ºC ~ 1000ºC

Ochrona przeciążeniowa: 500mA/690V, bezpiecznik szybki

Sonda: termopara typu K (chromonikiel / krzem-nikiel)

Uwaga: Podana wyżej dokładność nie obejmuje dokładności sondy temp.

Pomiar współczynnika wypełnienia

5% ~ 95% 0,1% 2,5% + 5c

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 250V DC/ACrms

Napięcie wejściowe: 3Vpp ~ 50Vpp

Pasmo częstotliwości: 10Hz ~ 10kHz

 

Pomiar kąta zwarcia

2 cylindry 0 ~ 180 º

3 cylindry 0 ~ 120 º

4 cylindry 0 ~ 90 º

5 cylindrów 0 ~ 72 º

6 cylindry 0 ~ 60 º

8 cylindrów 0 ~ 45 º 0,1º 2,0% + 5

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 250V DC/ACrms

Napięcie wejściowe: 3Vpp ~ 50Vpp

Zakres prędkości obrotowej silnika: 250RPM ~40kRPM

 

TACH Pomiar prędkości obrotowej

2 cylindry

3 cylindry

4 cylindry

5 cylindrów

6 cylindry

8 cylindrów 250RPM ~ ~ 40000RPM 0,1º 2,0% + 5

Zabezpieczenie przeciążeniowe: 250V DC/ACrms

Napięcie wejściowe: 3Vpp ~ 50Vpp

Uwaga: silniki 4-suwowe: rzeczywista prędkość obrotowa = odczyt

Silniki 2-suwowe: rzeczywista prędkość obrotowa = ½ odczytu

 

Pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatora samochodowego

Dokładność Sygnał testu

400mΩ 0,1mΩ

4000mΩ 1mΩ

5% +10 ok. 1kHz, 50mA

Uwagi: 1. Nie wolno przeprowadzać testów baterii o napięciu nominalnym

przekraczającym 36V DC

2. Rezystancja każdego z przewodów pomiarowych (z klipsami) powinna

być mniejsza niż 5Ω.

Ochrona na przeciążenie: 500mA/690V, bezpiecznik szybki

.

.

ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE

  

ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU

Olsztyn ul. Borowa 1a

tel 601 [zasłonięte] 962

 

GG 36[zasłonięte]537