W celu uzyskania jak największego zadowolenia naszych klientów korzystamy z usług firmy kurierskiej DPD, gdyż nasze paczki docierają do rąk klienta już następnego dnia(roboczego). Dla mniejszych przedmiotów dostępna jest także wysyłka poprzez Pocztę Polską.
Realizacja naszych zamówień odbywa się wyłącznie w dni robocze czyli od pn. do pt. W przypadku wysłania towarów w piątek są one doręczane od poniedziałku. Towary przygotowywane w sobotę, doręczane są od wtorku. Pragniemy zapewnić Państwu szybką i sprawną przesyłkę zamówionego towaru. Można porównać nasze ceny z konkurencją. Upewnisz się, że warto kupować właśnie u nas.
Zamówiony przedmiot trafia do odbiorcy w ciągu 1-2 dni roboczych od wysyłki. W wyjątkowych sytuacjach przesyłka może wydłużyć się do 14 dni roboczych o czym natychmiastowo będzie informowany klient, w takich sytuacjach klient ma prawo do anulowania zamówienia bez jakichkolwiek kosztów. Staramy się, aby takie sytuacje nigdy nie miały miejsca i przesyłki wychodziły od nas w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty.
Klient po zakupie zobowiązany jest do wypełnienia formularza dostawy w którym uwzględnione są 3 opcje:
- Wpłata na konto bankowe (lub "Płacę przez allegro")
- Przesyłka płatna przy odbiorze
- Odbiór osobisty w sklepie
Po kliknięciu "kup teraz" prosimy o przesłanie wszelkich informacji potrzebnych do finalizacji transakcji. Na kazdym etapie realizacji zamówienia dostają Państwo wiadomość e-mail o obecnym jego stanie.
Forma wysyłki | Czas dostawy | Koszt wysyłki |
Wpłata na konto | 1-2 dni robocze | 18 zł‚ |
Przesyłka pobraniowa | 1-2 dni robocze | 26 zł‚ |
Odbiór osobisty | - | 0 zł‚ |
- Wszystkie sprzedawane produkty na naszych aukcjach są fabrycznie nowe, fabrycznie zapakowane.
- Jesteśmy działającą firmą, która stawia na zadowolenie klienta! Nie popieraj szarej strefy, kupując u nas masz gwarancję legalności produktów oraz możliwości reklamacji.
- W przypadku braku jakiejkolwiek informacji ze strony klienta zamówienie jest automatycznie wycofywane po 7 dniach roboczych o czym klient jest informowany drogą e-mailową lub telefoniczną.
- Czas gwarancji zakupionego produktu jest podany w opisie produktu i ustalany jest przez producenta. Wszelkie reklamacje są odsyłane do producenta i to on je rozpatruje.
- Sprzedający nie zwraca kosztów wysyłek oraz nie udostępnia produktów zastępczych.
- Niektóre produkty wymagają profesjonalnego montażu, w przypadku jego braku klient bierze odpowiedzialność na siebie i reklamacja może zostać nie uwzględniona.
- Kupujący w przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zobowiązany jest do dokładnego opisu usterki oraz wykonania dokumentacji w postaci zdjęć.
- Nie odbieramy paczek pobraniowych, przed wysłaniem towaru do reklamacji wymagany jest kontakt oraz ustalenie sposobu wysyłki.
- Do każdego zakupionego przedmiotu jest w oryginalnym opakowaniu oraz dostarczany dowód zakupu, w przypadku braku jednego z nich reklamacja nie zostanie uwzględniona, a ewentualny zwrot towaru do klienta wykonywany jest na koszt kupującego.
- Każde zamówienie ma prawo zwrotu po dostarczeniu paczki w ciągu 10 dni od daty wysyłki bez podania przyczyny tylko w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu.
- Klient zobowiązany jest sprawdzić przy odbiorze stan przesyłki, ewentualne uszkodzenia będą rozpatrywane tylko w przypadku wypełnienia odpowiedniego formularza w obecności kuriera (- głównie zalecane dla elementów szklanych, atrap plastikowych i podobnych).
- Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz do transakcji w systemie allegro.
W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub e-mailowego z naszymi konsultantami.
W celu jak najlepszego kontaktu z klientem udostępniamy:
Telefon do działu obsługi klienta Racingstreet.pl: +48 77 [zasłonięte] 69
Bezpłatna infolinia: 800 [zasłonięte] 70 68
Numer Gadu-gadu dla szybkich zapytań:
35[zasłonięte]317 "Igor - doradztwo techniczne, handel" 297762 "hurt ,klubowe zakupy" E-maile do konkretnych działów w celu szczegółowych pytań, stanów magazynowych oraz kontaktu dla firm.
BIURO:
[zasłonięte]@racingstreet.pl SKLEP:
[zasłonięte]@racingstreet.pl ALLEGRO:
[zasłonięte]@racingstreet.pl POMOC:
[zasłonięte]@racingstreet.pl HURT:
[zasłonięte]@racingstreet.pl UWAGA! Stany magazynowe oraz nr. nadania przesyłek (i ich status) tylko poprzez zapytanie e-mailowe.