Opis produktu
Cechy produktu :
|
Mierzy na stali, stali ocynkowanej i aluminium
|
Zakres pomiaru do 1.5 mm |
Rozdzielczość pomiaru 10 um |
Sonda na przewodzie 80 cm |
Pamięć 30 pomiarów |
Podświetlany ekran |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miernik jest prosty w obsłudze, poręczny, zawsze gotowy do pracy :)
W skład zestawu wchodzi:
- Miernik grubości lakieru MGR10 S AL z SONDĄ
- Płytka kalibracyjna
- Bateria zasilająca
- 24 miesięczna gwarancja producenta
- Dokładna instrukcja obsługi
- Na życzenie wystawiamy fakturę VAT
Dzięki temu urządzeniu masz pewność, że Twój wymarzony samochód naprawdę jest bezwypadkowy !!! Sprawdzisz czy samochód był szpachlowany , polerowany lub powtórnie malowany .
|
|
|
170 um - normalna warstwa lakieru |
320 um - podwójna warstwa lakieru |
1020 um - szpachla |
|
|
Przykładowy pomiar na aluminium |
Towar jest dostępny od ręki. Wysyłki realizujemy w poniedziałki, środy i piątki. Możliwy odbiór osobisty w Warszawie, ul.Obozowa 71 (tel.602 [zasłonięte] 808) lub Grójecka 194 (tel.501 [zasłonięte] 700) i Częstochowie, ul.Złota 45 (tel.792 [zasłonięte] 197 [od 8 do 15]). Prosimy jednak o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu ustalenia dokładnej daty i godziny.
Bateria gratis !!!
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres e - mail: [zasłonięte]@gmail.com
Oferujemy też inne modele mierników do lakieru, koniecznie sprawdź nasze pozostałe aukcje !
|
|
|
|
MGR 10 FE |
MGR10 S FE |
MGR 1 S FE |
MGR10 S AL |
Najczęściej zadawane pytania !!! czyli kilka słów o miernikach grubości lakieru
Potoczne nazewnictwo Miernik grubości lakieru jest znany również pod innymi nazwami takimi jak: tester lakieru, czujnik lakieru, grubościomierz, miernik grubości powłoki, miernik lakieru.
Jak to działa? Miernik grubości lakieru mierzy grubość warstwy niemetalicznej (lakier, szpachla, plastik, itp.) na podłożu metalicznym (stal, stal ocynkowana, niektóre modele aluminium). Miernik tak naprawdę mierzy odległość od powierzchni czujnika do powierzchni metalowej.
Technika pomiaru Miernik grubości lakieru jest wyposażony w element pomiarowy. W zależności od wersji jest on umieszczony na obudowie miernika grubości lakieru lub na przewodzie w sondzie. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć element pomiarowy do powierzchni badanej, należy wykonać to prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej z prostego względu gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze to miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.
Jak badać samochody? Badanie pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru powinna być w przedziale 80um-180um i na jednym pojeździe może odchylać się do 40%. Druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400um w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym autem.
Czy pomiar nie uszkodzi lakieru? Tester lakieru jest bezpieczny posiada specjalnie zaprojektowany element pomiarowy wykonany z tworzywa sztucznego który jest delikatny dla lakieru.
Co zrobić gdy sprzedawca będzie chciał wmówić że tester jest popsuty? Wraz z testerem lakieru jest płytka kalibracyjna pokryta folią o grubości 200um dzięki której zawsze będziesz miał pewność że miernik nie szwankuje.
Który miernik lakieru wybrać? Jeśli nie wiesz który produkt wybrać zadzwoń do nas śmiało chętnie służymy pomocą.
|