Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miernik grubości lakieru P10 S-AL NOWOŚĆ FV23%

18-08-2014, 11:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 379 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 379 zł     
Użytkownik sylwia0111
numer aukcji: 4484093957
Miejscowość Sosnowiec
Licytowało: 1    Wyświetleń: 81   
Koniec: 18-08-2014 11:17:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Telefon:
509 [zasłonięte] 012

Koszty Wysyłki

Paczka pocztowa

ekonomiczna 11 zł

Paczka pocztowa

priorytetowa 13 zł

List polecony
ekonomiczny 6 zł
List polecony

priorytetowy 8 zł

Przesyłka pobraniowa 14 zł
Przesyłka pobraniowa
priorytetowa 16 zł
Odbiór osobisty: Sosnowiec

Co musisz wiedzieć?

Paczki wysyłamy w ciągu
24 godzin od zalicytowania
w przypadku paczki za
pobraniem lub pojawienia
się pieniędzy na koncie
w przypadku przedpłaty
na konto.

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT!!

NOWOŚĆ

PROFESJONALNY

Miernik grubości lakieru P-10-S-AL

 

Miernik służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu aluminiowym oraz stalowym (również ocynkowanym), idealnie nadaje się do sprawdzania pojazdów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane. Fabrycznie samochody są lakierowane na grubość 80um-180um wzależności od modelu wiec tak w przypadku wykrycia grubości 180-400um mamy informacje, że auto było w tym miejscu lakierowane powtórnie natomiast w przypadku powyżej 400um mamy informację, że auto było w tym miejscu szpachlowane.

 

 

Sprężyście zawieszona sonda (czujnik) zakończona kulką umożliwia
dokonywanie pomiarów w miejscach mocno wypukłych oraz wklęsłych
również niweluje drgania ręki i dostosowuje się do krzywizn


Umożliwia pomiar w trudno dostępnych miejscach samochodu oraz na zabrudzonym lakierze

 


Jak badać samochody?
Badanie pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru powinna być w przedziale 80um-180um i na jednym pojeździe może odchylać się do 40%. Druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400um w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym autem.

Podstawowe cechy przyrządu:

-pomiar warstwy lakieru na stali, stali ocynkowanej i aluminium
-rozdzielczość pomiaru 10 μm dla 500 - 2000 μm , 1 μm dla 0 - 500 μm
-możliwość kalibracji (płytka wzorcowa w komplecie)
-zakres pomiarowy od 0mm do 2000 μm

-ergonomiczna sonda

-sprężysta sonda zakończona kulką, umieszczona na przewodzie silikonowym (80 cm)

-funkcja automatycznego rozpoznawania mierzonego podłoża
-podświetlanie wyświetlacza

-bardzo szybki odczyt 0,3 s
-pobór prądu 20mA (30mA podczas podświetlania)
-zasilanie bateria alkaliczna 9V 6RL61 lub akumulatorek
-CE

W zestawie:

- Profesjonalny miernik grubości lakieru P-10 S-AL
- Instrukcja obsługi
- 2 szt. płytek wzorcowych do kalibracji (bardzo prosta kalibracja)
- Gwarancja 24 m-cy
- Bateria 9V

 

Do miernika dołączona jest gwarancja na okres 24 miesięcy, oraz dokładna instrukcja obsługi.

 

TELEFON: 509 [zasłonięte] 012