Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miernik grubości lakieru MGR-1-S-FE Promocja 24h

07-02-2014, 20:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 203.99 zł     
Użytkownik hity24h
numer aukcji: 3867847401
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 07-02-2014 19:39:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Telefon: 733[zasłonięte]850

E-Mail: [zasłonięte]@primeyou.pl

Godziny otwarcia:
8:00 - 18:00
od poniedziałku do piątku



kurier

Przedpłata na konto: 11,00 zł

Za pobraniem: 14,00 zł

Odbiór osobisty:
Warszawa, ul. Ostródzka 252
(po wcześniejszym kontakcie telefonicznym)

Miernik grubości lakieru MGR-1-S-FE

    • Mierzy grubość powłoki lakieru samochodowego
      na stali i stali ocynkowanej
    • Zakres pomiaru do 1.5 mm
    • Rozdzielczość pomiaru 1 um
    • Sonda (czujnik) na przewodzie 80 cm
      dzięki czemu pomiar jest szybszy i dokładniejszy
    • Pamięć miernika 30 pomiarów
    • Tester lakieru posiada podświetlany ekran
    • Miernik lakieru zawiera certyfikat CE

      Miernik grubości lakieru MGR1SFE z sondą. Precyzyjny tester dla wymagających dokładności. Mierzy grubość powłoki lakieru samochodowego na stali i stali ocynkowanej w zakresie do 1,5 mm z dokładnością do 1 µm. Idealnie nadaje się do sprawdzania samochodów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane. Tester grubości powłoki lakieru posiada podświetlany ekran i pamięć 30 pomiarów. W dolnej linijce wyświetlany jest zapamiętany wynik z poprzedniego pomiaru. W tym modelu sonda (czujnik) umieszczona jest na przewodzie o długości 80 cm, dzięki czemu pomiar jest szybszy i dokładniejszy.


      Miernik mierzy grubość warstwy niemetalicznej (lakier, szpachla, plastik, itp.) na podłożu metalicznym (stal, stal ocynkowana). Miernik tak naprawdę mierzy odległość od powierzchni czujnika do powierzchni metalowej.

      Urządzenie jest wyposażony w element pomiarowy. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć sondę pomiarową do powierzchni badanej prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej ponieważ, gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze wówczas miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.

      Badanie (pomiar) pojazdu najlepiej rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie samochodu dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru (powłoki) na samochodzie powinna zawierać się w przedziale 80 µm - 180 µm i na jednym pojeździe może odchylać się do 40% natomiast druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400 µm. W przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym modelem samochodu oraz rocznikiem.

      Wraz z miernikiem grubości lakieru w komplecie jest płytka kalibracyjna pokryta folią o grubości 200 µm, dzięki której zawsze będziesz miał pewność, że miernik pracuje prawidłowo. W razie potrzeby jest możliwość prostej kalibracji miernika przez Klienta w celu skorygowania błędu pomiaru. Mierniki lakieru wyłączają się samoistnie w przypadku słabych baterii wówczas na wyświetlaczu miernika pojawi się komunikat „słaba bateria” wtedy należy wymienić baterie na nową. Zapobiega to błędnym pomiarom podczas pracy przy słabym zasilaniu miernika.

      Poniżej porównanie mierników znajdujących się na naszych pozostałych aukcjach.



      GWARANCJA PRODUCENTA 24 miesiące!!!

      Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

      Komentarze

      Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

      Panelealle darmowy panel allegro

      [DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]1[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]