Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miernik grubości lakieru MGR-10+Sonda DYSTRYBUTOR

08-06-2012, 21:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 189 zł      Najwyzsza cena licytacji: 189 zł     
Użytkownik sylwia0111
numer aukcji: 2334550530
Miejscowość Sosnowiec
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 72   
Koniec: 23-05-2012 12:46:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail:
[zasłonięte]@wp.pl 
Telefon:
519 358 367

Godziny kontaktu: 
Pon - Pt od 9 do 18
Sobota od 10 do 14

 

Koszty Wysyłki

Paczka pocztowa

ekonomiczna 11 zł

Paczka pocztowa

priorytetowa 13 zł

List polecony
ekonomiczny 4 zł
 List polecony

priorytetowy 6 zł

Przesyłka pobraniowa 14 zł
Przesyłka pobraniowa 
priorytetowa 16 zł
Odbiór osobisty: Sosnowiec

Co musisz wiedzieć?

Paczki wysyłamy w ciągu 
24 godzin od zalicytowania
w przypadku paczki za
pobraniem lub pojawienia
 się pieniędzy na koncie 
 w przypadku przedpłaty  
na konto.

     WYSTAWIAMY 
    FAKTURY VAT!!
         

    

      Miernik grubości lakieru MGR-10 + Sonda 


Miernik służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu stalowym (również ocynkowanym)
idealnie nadaje się do sprawdzania pojazdów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane. 
Fabrycznie samochody są lakierowana na grubość 80um-180um w zależności od modelu, wiec tak w przypadku 
wykrycia grubości 180-400um mamy informacje, że auto było w tym miejscu lakierowane powtórnie,
natomiast w przypadku powyżej 400um mamy informację, że auto było w tym miejscu szpachlowane.

 

        


                                                  


Technika pomiaru

Miernik grubości lakieru jest wyposażony w element pomiarowy. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć element pomiarowy do powierzchni badanej, należy wykonać to prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej z prostego względu gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze to miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.


Jak badać samochody?

Badanie pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru powinna być w przedziale 80um-180um i na jednym pojeździe może odchylać się do 40%. Druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400um w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym autem.


Podstawowe cechy przyrządu:
-pomiar warstwy lakieru na stali i stali ocynkowanej
-rozdzielczość pomiaru +/-10um
- bardzo wygodna sonda na przewodzie(80cm) 
-możliwość kalibracji (płytka wzorcowa w komplecie)
-zakres pomiarowy od 0mm do 1,1mm
-pamięć 30 pomiarów (pamięta nawet po wyciągnięciu baterii)
-podświetlanie wyświetlacza
-pobór prądu 20mA (30mA podczas podświetlania)
-automatyczne wyłączenie przy słabej baterii co zapobiega błędnym pomiarom
-zasilanie bateria alkaliczna 9V 6RL61 lub akumulatorek
-CE

 

Do miernika dołączona jest gwarancja na okres 24 miesięcy, oraz dokładna instrukcja obsługi.

 

TELEFON: 519 358 367