MIERNIK GRUBOŚCI LAKIERU MARSE AT500
NOWY, GWARANCJA, F.VAT
Miernik grubości lakieru Marse AT500
Opis
AT500 jest to profesjonalny magnetyczny tester grubości lakieru
polskiej firmy Marse. Został stworzony tak, aby umożliwić zlokalizowanie
najdrobniejszych poprawek blacharsko-lakierniczych, jednocześnie
nie naruszając powłoki lakierniczej. Tester jest całkowicie bezpieczny
dla lakieru samochodu. Jego magnetyczna końcówka pokryta jest gumą,
dlatego nie trzeba obawiać się o zarysowanie lakieru, czy ślady odbitych kółek.
Inne, konkurencyjne urządzenia często nie posiadają tak podstawowego
zabezpieczenia i mogą powodować uszkodzenia lakieru.
Urządzenie tego typu przydaje się zwłaszcza w wypadku kupna używanego samochodu,
kiedy nie mamy pewności co do jakości karoserii.
- TESTER - AT 500 testowany był przez znane serwisy
i jest zdobywcą prestiżowych nagród branży motoryzacyjnej:
- MOTOR - I miejsce wśród testerów analogowych w testach gazety motoryzacyjnej.
- WYSOKIE OBROTY - wyróżniony jako jeden z najlepszych gadżetów pod choinkę w 2005 r.
- Wielokrotnie prezentowany w telewizyjnych programach motoryzacyjnych,
w tym w TVN TURBO!
CO MOŻNA SPRAWDZIĆ testerem AT500?
- NIEORYGINALNE ELEMENTY KAROSERII - Często zdarza się, że auta powypadkowe mają
wstawiane nowe części karoserii. Oznacza to, że były najmocniej
w tych miejscach uderzone a stan wcześniejszy danego elementu nie pozwalał
na wyrównanie go szpachlą, w konsekwencji został wstawiony element nieoryginalny.
Jak to wykryć? Zasada jest bardzo prosta. Nigdy na "nowym" elemencie karoserii
nie może zostać zastosowana dokładnie taka sama grubość lakieru jak na oryginalnym.
Zawsze na nieoryginalnym mamy do czynienia z cieńszą warstwą lakieru,
mniej odporną na korozję. Wystarczy porównać pomiar z karoserii w miejscu,
gdzie nie była malowana i porównać z innymi elementami,
które podejrzewamy o nieoryginalne pochodzenie.
- MIEJSCA SZPACHLOWANE - Jeśli dany element jest szpachlowany,
czujnik wykryje to natychmiast. W ciągu kilkunastu sekund sprawdzisz cały samochód!
- MIEJSCA DRUGI RAZ MALOWANE - Jeśli na elemencie nałożone są dwie warstwy lakieru,
czujnik jest w stanie to wykryć. Konstrukcja testera sprawia,
że potrafi on wykryć różnicę w izolacji jaką stanowi warstwa lakieru
między stalą a lakierem, oczywiście nie naruszając lakieru!
KRADZIONE AUTA - mogą zostać wykryte za pomocą testera w związku z przebitymi numerami
oraz wstawkami numerowymi. Ryzyko zakupu kradzionego auta
jest zawsze obecne podczas zakupów auta poza salonem.
Można oczywiście wynająć specjalistę, który precyzyjnie sprawdzi
czy kupowane przez nas auto pochodzi z legalnego źródła ale
wiąże się to z dodatkowymi kosztami.
Bardzo prostą metodą i tanią jest sprawdzenie numerów nadwozia testerem AT500®.
Test polega na przyłożeniu w okolicach pola numerowego testera
- jeśli urządzenie wykryje szpachel w pobliżu można mniemać,
że mamy do czynienia z autem kradzionym.
Złodzieje wstawiając lub przebijając numery często szpachlują te miejsca
aby wyrównać zmieniane powierzchnie.
Dzięki testerowi można szybko odkryć takie działania