Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miernik czujnik lakieru MGR-10AL+SONDA DYSTRYBUTOR

20-07-2012, 22:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 249 zł     
Użytkownik sylwia0111
numer aukcji: 2437324788
Miejscowość Sosnowiec
Wyświetleń: 49   
Koniec: 05-07-2012 10:28:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

E-mail:
[zasłonięte]@wp.pl
Telefon:
519 358 367

Godziny kontaktu:
Pon - Pt od 9 do 18
Sobota od 10 do 14

Koszty Wysyłki

Paczka pocztowa

ekonomiczna 11 zł

Paczka pocztowa

priorytetowa 13 zł

List polecony
ekonomiczny 4 zł
List polecony

priorytetowy 6 zł

Przesyłka pobraniowa 14 zł
Przesyłka pobraniowa
priorytetowa 16 zł
Odbiór osobisty: Sosnowiec

Co musisz wiedzieć?

Paczki wysyłamy w ciągu
24 godzin od zalicytowania
w przypadku paczki za
pobraniem lub pojawienia
się pieniędzy na koncie
w przypadku przedpłaty
na konto.

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT!!

Miernik grubości lakieru MGR-10 AL + Sonda

Miernik służy do pomiaru grubości warstwy lakieru na podłożu aluminiowym oraz stalowym (również ocynkowanym), idealnie nadaje się do sprawdzania pojazdów czy nie były szpachlowane lub dwukrotnie malowane. Fabrycznie samochody są lakierowane na grubość 80um-180um w zależności od modelu, wiec tak w przypadku wykrycia grubości 180-400um mamy informacje, że auto było w tym miejscu lakierowane powtórnie natomiast w przypadku powyżej 400um mamy informację, że auto było w tym miejscu szpachlowane.

 

              

 

Technika pomiaru
Miernik grubości lakieru jest wyposażony w element pomiarowy. Aby dokonać pomiaru należy przyłożyć element pomiarowy do powierzchni badanej, należy wykonać to prostopadle lekko dociskając. W niespełna sekundę uzyskamy wynik pomiaru na wyświetlaczu. Badanie należy dokonywać na powierzchni czystej z prostego względu gdy zabrudzenia znajdą się na lakierze to miernik zmierzy grubość lakieru i zabrudzeń.

 

Jak badać samochody?
Badanie pojazdu należy rozpocząć od dachu i następnie na każdym elemencie dokonać kilka pomiarów (im więcej tym lepiej). Grubość oryginalnego lakieru powinna być w przedziale 80um-180um i na jednym pojeździe może odchylać się do 40%. Druga warstwa lakieru to pomiary dwukrotnie wyższe do 400um w przypadku wartości jeszcze wyższych mamy do czynienia ze szpachlą. Gdyby pojawiły się wątpliwości, to prawa strona powinna być pomalowana symetrycznie z lewą strona, jeśli to nie pomoże, należy porównać z drugim takim samym autem.

 

 

              

 

                                                                     

Podstawowe cechy przyrządu:
-pomiar warstwy lakieru na stali i stali ocynkowanej oraz ALUMINIUM
-rozdzielczość pomiaru +/-10um
- bardzo wygodna sonda na przewodzie(80cm)
-możliwość kalibracji (płytka wzorcowa w komplecie)
-zakres pomiarowy od 0mm do 1,5mm WIĘKSZY ZAKRES
-pamięć 30 pomiarów (pamięta nawet po wyciągnięciu baterii)
-podświetlanie wyświetlacza
-pobór prądu 20mA (30mA podczas podświetlania)
-automatyczne wyłączenie przy słabej baterii co zapobiega błędnym pomiarom
-zasilanie bateria alkaliczna 9V 6RL61 lub akumulatorek

Do miernika dołączona jest gwarancja na okres 24 miesięcy, oraz dokładna instrukcja obsługi.

 

TELEFON: 519 358 367