Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Miejskość i duch innowacyjności

21-05-2014, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.30 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4173359549
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 21-05-2014 18:06:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70% Promocje -50% Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Miejskość i duch innowacyjności
red. Karolina Wojtasik, red. Krzysztof Bierwiaczonek, red. Marek S. Szczepański

Miejskość i duch innowacyjności
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2216-2
  • liczba stron: 176
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
  • Rok wydania: 2013
  • Opis

    Książka Miejskość i duch innowacyjności zawiera autorskie artykuły analizujące współczesne zjawiska społeczne, kulturowe i gospodarcze związane z miastem i szeroko rozumianą innowacyjnością. Pojęcie to funkcjonuje w książce w wielu kontekstach związanych między innymi z zaangażowaniem obywatelskim, funkcjonowaniem miejskich przestrzeni publicznych, tworzeniem przemysłu kreatywnego, kampanii promocyjnych, procesem transferu technologii, a także nowej formy upamiętniania bliskich, jakimi są wirtualne cmentarze. Powiązanie tematyki miejskiej z refleksją nad innowacyjnością pozwala w nowej perspektywie spojrzeć na toczącą się aktualnie debatę próbującą odpowiedzieć na pytanie: jakie ma być współczesne miasto, jak ma funkcjonować, w jaki sposób może wykorzystywać potencjał mieszkańców, instytucji i firm, które działają na jego obszarze? Książka adresowana jest zatem do wszystkich, którzy interesują się współczesnymi problemami miasta i jego rozwoju. W sposób szczególny publikacja powinna zainteresować socjologów, ekonomistów, urbanistów, geografów społecznych oraz studentów kierunków społecznych, ekonomicznych i urbanistycznych.
    Krzysztof Bierwiaczonek, doktor nauk społecznych, adiunkt w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, socjolog miasta.
    Wybrane publikacje: Percepcja i waloryzacja przestrzeni miasta. Studium porównawcze z socjologii przestrzeni na przykładzie Będzina, Cieszyna, Mikołowa i Żywca (Mysłowice 2008); kilkadziesiąt artykułów poświęconych głównie problematyce miasta i przestrzeni. [17.11.2012][R]
    Marek S. Szczepański, socjolog, profesor zwyczajny w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Śląskiego. Główne zainteresowania badawcze: socjologia miasta i regionu, socjologia zmiany społecznej, socjologia edukacji. Wieloletni dyrektor Instytutu Socjologii. Sekretarz naukowy Komitetu Socjologii PAN, Członek Centralnej Komisji do spraw Stopni i Tytułów. Autor i redaktor kilkudziesięciu tomów i 300 artykułów naukowych. Honorowy obywatel miasta Tychy. [11.12.2012]

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa