Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście
PROMOCJA! -50%
49.90zł 24.95zł
Tytuł oryginału: Microsoft SharePoint 2010 Plain& Simple: Learn the simplest ways to get things done with Microsoft SharePoint 2010
Autorzy: Johnathan Lightfoot, Chris Beckett
Rok wydania: 2011
Stron: 248
Tłumaczenie: Paweł Koronkiewicz
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2971-8
Format: 230x170
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Zapanuj nad dokumentami w Twojej firmie!
- Jakie nowości wprowadzono w wersji 2010 narzędzia SharePoint?
- Jak efektywnie współpracować z innymi i organizować pracę?
- Jak wydajnie wyszukiwać informacje w SharePoint?
Niekonfliktowa praca grupowa, współdzielone dokumenty, szybki dostęp do informacji, wiedzy i zasobów. O takim narzędziu zawsze marzyli pracownicy i właściciele firm. Dzięki firmie Microsoft ich marzenia wreszcie się spełniły. Gigant z Redmond wydał nową, jeszcze lepszą, niezwykle łatwą w użyciu wersję narzędzia SharePoint. Co potrafi ta aplikacja, jak ułatwia codzienną pracę oraz jaki kryje się w niej potencjał? Na to i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce!
W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać możliwości witryny SharePoint. Nauczysz się tworzyć obszary robocze oraz zarządzać ich zawartością. Zrozumiesz ideę powstawania bibliotek dokumentów i sam zaczniesz przekazywać do nich pliki. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat publikowania materiałów multimedialnych, zasad zarządzania informacją oraz efektywnej współpracy i organizacji pracy. Ponadto SharePoint w wersji 2010 sprawdzi się doskonale w roli platformy do prowadzenia blogów oraz osobistych witryn pracowników. Książka porusza także istotne problemy związane z bezpieczeństwem w witrynach SharePoint oraz metodami wyszukiwania informacji. Podręcznik "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście" stanowi doskonałe źródło wiedzy dla każdego obecnego i potencjalnego użytkownika tego narzędzia.
- Nowości w SharePoint 2010
- Zadania witryny SharePoint 2010 oraz jej dostosowanie
- Zarządzanie zawartością witryny
- Tworzenie list i bibliotek
- Zarządzanie dokumentami
- Ewidencjonowanie i śledzenie dokumentów
- Wykorzystanie materiałów multimedialnych
- Zarządzanie informacjami
- Efektywna współpraca i organizacja pracy
- Integracja SharePoint 2010 z Microsoft Office 2010
- Wykorzystanie SharePoint jako platformy dla blogów
- Funkcje społecznościowe w SharePoint
- Witryny osobiste
- Wyszukiwanie informacji oraz ich subskrypcja
Zorganizuj swoją pracę dzięki SharePoint 2010!
helion_aplikacjebiurowe sharepoint, zarządzanie, zarządzanie zasobami informacji, materiały multimedialne, microsoft, routing informacji, ecm, ewidencja, social computing, magazyny danych, technologie społecznościowe, dokumenty, cykl życia informacji, współdzielenie, bezpieczeństwo informacji, enterprise content management, kurs, książka, podręcznik, tutorial,wykresy, formuły, obliczenia, wykres, makra, życie, powerpoint, efektywność, vba, zarządzanie czasem, sztuczki, firma, funkcje, office 2010, porządkowanie, szablony, prezentacja, raport, triki, praca, tabele przestawne, kurs, książka, podręcznik, tutorial