Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście
Tytuł oryginału: Microsoft SharePoint 2010 Plain& Simple: Learn the simplest ways to get things done with Microsoft SharePoint 2010
Autorzy: Johnathan Lightfoot, Chris Beckett
Rok wydania: 2011
Stron: 248
Tłumaczenie: Paweł Koronkiewicz
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2971-8
Format: 230x170
Oprawa: miękka
Książka jest nowa
Opis książki
Spis treści »
Fragment »
Zapanuj nad dokumentami w Twojej firmie!
- Jakie nowości wprowadzono w wersji 2010 narzędzia SharePoint?
- Jak efektywnie współpracować z innymi i organizować pracę?
- Jak wydajnie wyszukiwać informacje w SharePoint?
Niekonfliktowa praca grupowa, współdzielone dokumenty, szybki dostęp do informacji, wiedzy i zasobów. O takim narzędziu zawsze marzyli pracownicy i właściciele firm. Dzięki firmie Microsoft ich marzenia wreszcie się spełniły. Gigant z Redmond wydał nową, jeszcze lepszą, niezwykle łatwą w użyciu wersję narzędzia SharePoint. Co potrafi ta aplikacja, jak ułatwia codzienną pracę oraz jaki kryje się w niej potencjał? Na to i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce!
W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać możliwości witryny SharePoint. Nauczysz się tworzyć obszary robocze oraz zarządzać ich zawartością. Zrozumiesz ideę powstawania bibliotek dokumentów i sam zaczniesz przekazywać do nich pliki. W kolejnych rozdziałach zdobędziesz wiedzę na temat publikowania materiałów multimedialnych, zasad zarządzania informacją oraz efektywnej współpracy i organizacji pracy. Ponadto SharePoint w wersji 2010 sprawdzi się doskonale w roli platformy do prowadzenia blogów oraz osobistych witryn pracowników. Książka porusza także istotne problemy związane z bezpieczeństwem w witrynach SharePoint oraz metodami wyszukiwania informacji. Podręcznik "Microsoft SharePoint 2010 PL. Praktyczne podejście" stanowi doskonałe źródło wiedzy dla każdego obecnego i potencjalnego użytkownika tego narzędzia.
- Nowości w SharePoint 2010
- Zadania witryny SharePoint 2010 oraz jej dostosowanie
- Zarządzanie zawartością witryny
- Tworzenie list i bibliotek
- Zarządzanie dokumentami
- Ewidencjonowanie i śledzenie dokumentów
- Wykorzystanie materiałów multimedialnych
- Zarządzanie informacjami
- Efektywna współpraca i organizacja pracy
- Integracja SharePoint 2010 z Microsoft Office 2010
- Wykorzystanie SharePoint jako platformy dla blogów
- Funkcje społecznościowe w SharePoint
- Witryny osobiste
- Wyszukiwanie informacji oraz ich subskrypcja
Zorganizuj swoją pracę dzięki SharePoint 2010!
Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii
helion_promocja1 helion_aplikacjebiurowe arkusz kalkulacyjny, pakiet biurowy, poczta elektroniczna, edytor tekstów, microsoft, windows, staroffice 5.2, edytor tekstu, zestawienia — ewidencje vat, praca z programem, podstawy obsługi komputera, klient ftp, works 4, dokumenty obrotu kasowego i bankowego, podstawowa obsługa płac, kalendarz lotus notes, wprowadzanie dokumentów, przewodnik, prosta i intuicyjna obsługa, staroffice 5, sun, kurs, książka, podręcznik, tutorial