Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Microsoft Office Professional 2013 PL - NOWOŚĆ

22-02-2015, 11:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 959 zł     
Użytkownik jacek_17
numer aukcji: 5021414000
Miejscowość Lódź
Wyświetleń: 46   
Koniec: 22-02-2015 10:37:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Sprzedaż oprogramowania
 
 
 


- [zasłonięte]@viasoft.pl

 - 607-[zasłonięte]-759

 - -0 42 [zasłonięte] 19

- 301474

   
 

 

86 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 404376

 

 
   

KURIER DPD- 0 zł

 

 

 

 

Office Professional 2013 stworzono tak, aby pomagał Ci tworzyć i komunikować się szybciej dzięki nowym, oszczędzającym czas funkcjom i przejrzystemu, nowoczesnemu interfejsowi. Oprócz tego dokumenty można zapisywać w chmurze w usłudze SkyDrive i uzyskiwać do nich dostęp z niemal dowolnego miejsca. 

Najnowsze wersje naszych najlepszych w swojej klasie aplikacji do użytku na 1 komputerze PC.
PRODUKT  BEZ NOŚNIKA ,SAMA KARTA Z KLUCZEM ( INSTALACJA DO POBRANIA Z SERWERA MICROSOFT )
Co zawiera pakiet:
  • Najnowsze wersje programów Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access i Publisher.
  • Office na jednym komputerze PC do użytku w biznesie.
  • >Jednokrotny zakup na cały okres eksploatacji komputera PC; brak możliwości przeniesienia licencji.
  • 7 GB pamięci masowej online w usłudze SkyDrive.
  • Bezpłatne aplikacje Office Web Apps1 do edytowania, udostępniania i uzyskiwania dostępu do dokumentów.
  • Udoskonalony interfejs użytkownika, który zoptymalizowano pod kątem używania ekranu dotykowego, pióra lub klawiatury.
  • Szybsze odznaczanie zadań do wykonania.
  • Wykorzystaj wszystkie możliwości pakietu Office w urządzeniach z systemem Windows 8 z udoskonalonym interfejsem użytkownika, który został zoptymalizowany pod kątem obsługi dotykowej, używania klawiatury i pióra.
  • Lepszy wygląd i obsługa sprawiają, że mniej rzeczy rozprasza uwagę użytkownika, i poprawiają wygodę czytania.
  • Nowy ekran startowy zawiera wybór ostatnio używanych dokumentów i szablonów, by móc szybko rozpocząć pracę.
Uproszczenie sposobu komunikacji.
Teraz możesz mieć dostęp do najnowszych narzędzi do wiadomości e-mail, harmonogramów i zadań w programie Outlook.
Wyświetlaj harmonogramy, spotkania lub dane kontaktu programu Outlook bez wychodzenia z głównego ekranu.
Twórz przyjemniejsze dla oka prezentacje przy użyciu motywów programu PowerPoint przeznaczonych do wyświetlania na ekranach panoramicznych.
Używaj programu OneNote do tworzenia i udostępniania notatek, zdjęć, stron sieci Web, notatek głosowych i innych materiałów.
Wykorzystywanie możliwości inteligentniejszych aplikacji.
Szybko twórz bazy danych i organizuj ich zawartość, miej do nich dostęp online z każdego miejsca.
=Twórz własne, profesjonalne materiały marketingowe przy użyciu prostych, ale doskonale działających narzędzi w programie Publisher.
=Polecane wykresy pomagają szybciej i efektywniej zwizualizować dane w programie Excel.
=Dodawaj zdjęcia, wideo lub multimedia online do swoich dokumentów programu Word, po prostu przeciągając je i upuszczając.
Wymagania systemowe
Komputer i procesor
Procesor o częstotliwości taktowania 1 GHz lub szybszy, architekturze x86 lub 64-bitowej z zestawem instrukcji SSE2
Pamięć
1 GB pamięci RAM (32-bitowy)/2 GB pamięci RAM (64-bitowy)
Dysk twardy
3 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Wyświetlacz
Rozdzielczość 1366 x 768
System operacyjny
Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008 R2 lub Windows Server 2012 z platformą .Net 3.5 lub nowszą
Karta graficzna
Sprzętowa akceleracja grafiki wymaga karty graficznej obsługującej sterownik DirectX 10
Wymagania dodatkowe
Przeglądarki Microsoft Internet Explorer 8, 9 lub 10; Mozilla Firefox 10.x lub nowsza wersja; Apple Safari 5 lub Google Chrome 17.x.
Urządzenie dotykowe jest wymagane do korzystania z obsługi wielodotykowej. Niemniej, wszystkie funkcje zawsze można obsługiwać przy użyciu myszy, klawiatury lub innego standardowego urządzenia wejściowego. Nowe funkcje dotykowe zoptymalizowano pod kątem systemu Windows 8.
Niektóre funkcje wymagają oprogramowania Exchange 2013 lub Lync 2013
Funkcja rozpoznawania mowy wymaga mikrofonu i urządzenia wyjściowego audio.
Funkcje zarządzania prawami do informacji wymagają dostępu do serwera Windows 2003 Server z dodatkiem SP1 lub nowszej wersji z usługami zarządzania prawami dostępu w systemie Windows.
Kalendarze dynamiczne wymagają łączności z serwerem.
Konta Microsoft i Skype.