Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Microsoft Office 365 Small Business Premium RADOM

28-01-2014, 13:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 569 zł     
Użytkownik PComp3000
numer aukcji: 3895816403
Miejscowość Kozienice , Radom
Wyświetleń: 3   
Koniec: 28-01-2014 12:56:15

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX, Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

banner

 

Dane kontaktowe

Siedziba w Kozienicach

ul. Kochanowskiego 5B
26-900 Kozienice

tel. 48 [zasłonięte] 50 
tel. 48 [zasłonięte] 51
fax: 48 [zasłonięte] 80
e-mail: [zasłonięte]@pcomp3000.pl

GG:  [zasłonięte]14811
Pon.-pt 9.00 - 18.00
Sobota 10.00 - 14.00

Oddział w Radomiu

ul. 25 Czerwca 65
26-600 Radom

tel. 48 [zasłonięte] 38 
fax: 48 [zasłonięte] 03
e-mail: [zasłonięte]@pcomp3000.pl
GG:  [zasłonięte]15305
Pon.-pt 10.00 - 17.00
Sobota 10.00 - 14.00

 
Płatność


Przelew







Płatne przy odbiorze




Opcje dostawy

Kurier przedpłata - 17 zł

Kurier pobranie - 25 zł

Przy zakupie na raty wysyłka - 39 zł

Odbiór osobisty w sklepie - 0 zł (płatne tylko gotówką)



Zakupy na raty

Jak kupić na raty

raty zagiel


Oblicz ratę

oblicz rate



 








Pakiet Microsoft Office 365 Small Business Premium

6SR-00122

 

Kompleksowy pakiet Office w chmurze
Magazyn online: 7 GB SkyDrive Pro
Możliwość całkowitego spersonalizowania
Prostsze udostępniania
Przetwarzaj pomysły w piękne dokumenty
Roczna subskrypcja dla 5 komputerów PC lub Mac

Skład pakietu:
Word - edytor tekstu
Excel - arkusz kalkulacyjny
PowerPoint - program do tworzenia prezentacji
OneNote - organizator notatek
Outlook - menedżer poczty elektronicznej oraz informacji
Publisher - program do tworzenia publikacji
Access - system zarządzania bazami danych
SkyDrive - chmura danych
Lync- komunikator, konferencje HD



MS Office 365 Small Business Premium
to rozwiązanie doskonałe dla małych firm gotowych na skorzystanie z zalet chmury. W pakiecie znajdują się najnowsze wersje programów, a dodatkowo usługi w chmurze, które pozwolą korzystać z pakietu Office w wybranym czasie i miejscu. Wystarczy zalogować się, aby uzyskać dostęp do plików, aplikacji i ustawień Office wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Wersja MLK (Medialess Licence Kit) - brak nośnika CD / DVD - w opakowaniu znajduje się tylko klucz aktywacyjny. Subskrypcja na 1 rok użytkowania na 5 komputerach.


Wdrażanie usługi Office 365, zarządzanie nią i pilnowanie jej bezpieczeństwa jest bardzo proste dzięki łatwej w obsłudze, wyświetlanej w przeglądarce konsoli administracyjnej, najlepszej na rynku ochronie przed wirusami i spamem oraz gwarancji finansowej na 99,9% nieprzerwanego czasu działania.

Szybkie instalowanie i wdrażanie pakietu Office.
Automatyczne aktualizowanie.
Łatwe administrowanie kontami e-mail i ustawianie udostępniania dokumentów i innych reguł dostępu praktycznie z dowolnego miejsca.


Wyglądaj tak profesjonalnie, jak na to zasługujesz

Tworzenie wizerunku profesjonalnej firmy jeszcze nigdy nie było takie łatwe. Możesz redagować sugestywne dokumenty, utworzyć przyciągającą wzrok witrynę sieci web, posiadać własną domenę poczty e-mail i nie tylko.
Projektuj materiały marketingowe dostosowane do potrzeb danej marki i klientów.
Promuj swoją działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu i aktualizowaniu witryny sieci web — bez żadnych opłat za hosting.
Spotykaj się online z klientami i partnerami za pomocą funkcji konferencji wideo w trybie HD i udostępniania ekranu.




 
Wykorzystaj w pełni funkcje edycji dokumentów: wstawianie klipów wideo online, otwieranie plików PDF i edytowanie ich zawartości czy zestawianie obrazów i diagramów odbywa się bezproblemowo. Nowy tryb czytania jest wyraźny i przejrzysty — i świetnie działa na tabletach. Współpraca jest również łatwiejsza dzięki bezpośrednim połączeniom z przestrzeniami online i usprawnionym funkcjom recenzowania, takim jak prosta adiustacja i komentarze
 

 
   

 Pierwsze, co rzuca się w oczy po otwarciu programu Excel, to jego zupełnie nowy wygląd. Jest schludniejszy, ale został również opracowany, aby umożliwić szybkie uzyskanie profesjonalnych rezultatów. Znajdziesz wiele nowych funkcji, które pozwolą odejść od ścian liczb i bardziej przystępnie zaprezentować dane, umożliwiając podjęcie lepszych, bardziej świadomych decyzji.

 
 
   
 Programu Outlook, to jego zupełnie nowy wygląd. Jest przejrzystszy, a do tego powinien pomóc Ci skupić się na najważniejszych kwestiach dzięki wyraźnemu wyglądowi wiadomości e-mail, kalendarzy i kontaktów.  
   
 Program Microsoft PowerPoint 2013 wygląda zupełnie inaczej: ma prostszy interfejs i jest dostosowany do użytku na telefonach i komputerach typu Tablet, dzięki czemu można poruszać się po prezentacji przez naciskanie i szybkie przesuwanie. Widok prezentera jest automatycznie dostosowywany do konfiguracji projekcji i można go używać nawet w przypadku jednego monitora. Motywy są teraz dostępne w różnych odmianach, co pozwala łatwiej znaleźć motyw o właściwym wyglądzie. A gdy współpracujesz z innymi osobami, możesz dodawać komentarze z pytaniami i uzyskiwać opinie.  
   
OneNote to notes cyfrowy służący do rejestrowania, przechowywania i udostępniania wszelkich rodzajów informacji. Po otwarciu programu OneNote 2013 od razu zwrócisz uwagę na nowy, przejrzysty wygląd, dzięki któremu możesz skupić się na swoich pomysłach zamiast na interfejsie. Pełna integracja z chmurą oznacza, że nie musisz przechowywać plików na dysku twardym komputera. Notatki i informacje są zapisywane i dostępne do wyszukiwania z dowolnego miejsca — niemal na każdym urządzeniu przenośnym czy tablecie, a także w przeglądarce.  
   
 Program Microsoft Publisher 2013 oferuje nowe sposoby pracy z obrazami, dzięki czemu możesz je przenosić w różne miejsca, wymieniać je, a także dodawać do publikacji atrakcyjne wizualnie elementy z nowymi efektami dla obrazów i tekstu.  
   
 Aplikacja sieci Web programu Access to nowy typ bazy danych tworzonej w programie Access, a następnie używanej i udostępnianej innym w postaci aplikacji programu SharePoint za pośrednictwem przeglądarki sieci Web. Aby utworzyć aplikację, wystarczy wybrać typ danych, które chcesz śledzić (kontakty, zadania, projekty i tym podobne). W programie Access zostaje utworzona struktura bazy danych wraz z widokami, umożliwiając dodawanie i edytowanie danych. Opcje nawigacji i podstawowe polecenia są wbudowane, dzięki czemu możesz od razu zacząć korzystać z aplikacji.  
   
Niezależnie od miejsca, w którym się znajdziesz, cały czas masz dostęp do wszystkich materiałów zgromadzonych swojej osobistej chmurze — SkyDrive. Zdjęcia, dokumenty i inne ważne pliki otworzysz na telefonie, tablecie, komputerze PC i Mac.
A jeśli pracujesz w systemie Windows 8 i zalogujesz się przy użyciu konta Microsoft, możesz oglądać swoje wszystkie zdjęcia i pliki, edytować dokumenty pakietu Office oraz udostępniać wszystko, komu zechcesz.
   
Program Lync 2013 ma nowy, przejrzysty wygląd, umożliwiający szybką i łatwą komunikację. Zawiera też nowe funkcje, takie jak pokoje rozmów trwałych, notatki udostępniane i mobilność, które pozwalają na dostosowanie programu Lync do własnych metod pracy: w biurze, w domu i w podróży.
Program Lync ma teraz menu Szybka komunikacja, które zapewnia więcej funkcji, zajmując mniej miejsca na ekranie. Menu Szybka komunikacja zawiera przyciski wyświetlane po przesunięciu kursora na obraz kontaktu. Pozwala to na rozpoczęcie rozmowy, połączenia, połączenia wideo lub wyświetlenie wizytówki jednym kliknięciem. Przesuń kursor myszy na wielokropek po prawej stronie, aby wyświetlić dodatkowe opcje.

 



Ważna informacja
Produkt dostępny od ręki

 

producent Microsoft
klasa produktu programy i pakiety biurowe
rodzina Microsoft Office 2013
zawartość pakietu Publisher
Access
Outlook
Excel
Word
OneNote
PowerPoint
typ licencji komercyjna
ważność licencji 1 rok
wersja produktu PKC tylko klucz produktu
platforma systemowa Windows Server 2012
Windows Server 2008
Windows 8
Windows 7
MacOS X
min. wymagany procesor Intel / AMD ~ 1000 MHz
wymóg aktywacji tak
wersja językowa polska


 

STAN PRZEDMIOTU
Dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT
Kupując u nas mają Państwo pewność otrzymania sprzętu nowego pochodzacego z oficjalnej dystrybucji
Gwarancja
2 lata (door to door)

ZASADY AUKCJI
Po zakupie prosimy wysłać do nas maila z informacją o sposobie płatności oraz o adresie płatności
We wszelkiej korespodencji proszę o podanie swojego LOGIN-u oraz imię i nazwisko
Jeśli nie masz zamiaru kupować, nie kupuj - oszczędź swój czas i nas (nie chcemy wystawiać negatywów")
Po zakupie czekamy 14 dni na potwierdzenie i dokończenie transakcji, po ty czasiie informujemy ALLEGRO o nie dotrzymaniu warunków transakcji i ubiegamy się o zwrot prowizji
Jako sprzedajacy wystawiamy komentarz jako drudzy, Twój komentarz jest dla nas potwierdzeniem otrzymania przesyłki
Wszystkie paczki wysyłamy kurierem Siódemka lub Pocztą Polską
Paczki nadane kurierem są zawsze ubezpieczone
Jeśli wartość zawartości paczki przekracza 200 zł, wysyłka tylko firma kurierską Siódemka
Odbierając paczkę nalezy sprawdzić w obecnośći kuriera zawartość paczki czy zamówiony towar nie ma uszkodzeń mechanicznych. w przypadku nieścisłości nalezy spisać protokół szkody. W przypadku nie spisania protokołu wszelkie reklamacje nie będa uwzględniane
Jeśli mają Państwo sugestie lub pytania odnośnie towaru prosze pisac do nas: [zasłonięte]@pcomp3000.pl

Kupując u nas kupują Państwo w sklepie

!!! ZAPRASZAMY !!!

 


Istnieje możliwość odbioru towaru na miejscu !!!

Kupując u nas kupujesz w sklepie !!!