PROMO Microsoft Office 365 Small Business Premium + InsERT Subiekt GTOpisOffice 365 Small Business Premium.
Subskrypcja na jeden rok na 5 PC/Mac na jednego użytkownika.
W pudełku znajduje się klucz produktu - bez dysku. Pakiet zawiera: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, & Publisher, & SkyDrive Pro, Exchange Online, Sharepoint Online, Lync Online Dostęp do pakietu Office, w tym programów Word, PowerPoint, Outlook i Excel, praktycznie z dowolnego miejsca. Do tego poczta e-mail spełniająca wymagania przedsiębiorstw, publiczna witryna sieci web, wideokonferencje w rozdzielczości HD i wiele innych usług. Do tego łatwość zarządzania wszystkim, nawet bez fachowej wiedzy informatycznej.
Sprawniejsza praca w grupie, nawet na urządzeniach przenośnych.
Dostęp do plików poprzez przeglądarkę i znajdowanie wszystkich swoich ustawień i dokumentów w takim samym stanie, w jakim były na pulpicie — czy to przy użyciu tabletu, smartfonu czy innego urządzenia. - Zmiany wprowadzane w tym samym dokumencie przez inne osoby są wprowadzane do niego na bieżąco, nawet jeśli są dokonywane w tym samym czasie. - Automatycznie wykonywana jest kopia zapasowa online wszystkich plików, nawet tych, które znajdują się na komputerze. - Jesteś z dala od komputera? Masz do dyspozycji strumieniowe przesyłanie pełnej wersji pakietu Office do dowolnego komputera podłączonego do Internetu. Obsługa informatyczna jak w wielkiej firmie — bez pomocy fachowca
Wdrażanie usługi Office 365, zarządzanie nią i pilnowanie jej bezpieczeństwa jest bardzo proste dzięki łatwej w obsłudze, wyświetlanej w przeglądarce konsoli administracyjnej, najlepszej na rynku ochronie przed wirusami i spamem oraz gwarancji finansowej na 99,9% nieprzerwanego czasu działania. - Szybkie instalowanie i wdrażanie pakietu Office. - Automatyczne aktualizowanie. - Łatwe administrowanie kontami e-mail i ustawianie udostępniania dokumentów i innych reguł dostępu praktycznie z dowolnego miejsca.
Wyglądaj tak profesjonalnie, jak na to zasługujesz
Tworzenie wizerunku profesjonalnej firmy jeszcze nigdy nie było takie łatwe. Możesz redagować sugestywne dokumenty, utworzyć przyciągającą wzrok witrynę sieci web, posiadać własną domenę poczty e-mail i nie tylko. - Projektuj materiały marketingowe dostosowane do potrzeb danej marki i klientów. - Promuj swoją działalność za pomocą łatwej w przygotowaniu i aktualizowaniu witryny sieci web — bez żadnych opłat za hosting. - Spotykaj się online z klientami i partnerami za pomocą funkcji konferencji wideo w trybie HD i udostępniania ekranu.
OpisSubiekt GT Licencja na 3 stanowiska.
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
Subiekt GT jest sprawnym i szybkim systemem wyposażonym w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika. Jednocześnie jego wszechstronność i możliwości konfiguracji czynią go produktem niemal dla każdego.
Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego, Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.
Podstawowe możliwości Subiekta GT: - pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; - prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; - prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe); - pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; - obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; - obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi; - rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.); - pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych; - wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; - rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); - pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT; - pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT. Użytkownikom, którzy chcieliby dopasować Subiekta GT do specyficznych potrzeb, polecamy Sferę dla Subiekta GT – dodatek umożliwiający rozbudowę systemu sprzedaży. Funkcjonalność Subiekta GT rozszerzą również specjalne pakiety – niebieski PLUS dla InsERT GT, zielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT.
Integracja programu z mobilnym Subiektem, oscGT i Sello stwarza całkiem nowe możliwości, sprzyjając poszerzeniu rynku zbytu. Towary z Subiekta GT mogą być sprzedawane w terenie (mobilny Subiekt) oraz w internecie – zarówno w sklepie internetowym (oscGT), jak i na aukcjach (Sello). Informacje dodatkoweTabela parametryczna |
---|
: | |
---|
Typ oprogramowania: | Biurowe |
---|
Wersja: | BOX |
---|
Typ licencji: | - Subskrypcja
- Dla małych firm
|
---|
Liczba stanowisk / jednostek: | 5 |
---|
Czas trwania licencji / subskrypcji: | 1 rok |
---|
Szczegóły licencji: | |
---|
Język oprogramowania: | Wielojęzyczny |
---|
: | |
---|
Wymagania sprzętowe: | Komputer PC Komputer i procesor: procesor 1 GHz z obsługą SSE2 Pamięć: 2 GB pamięci RAM Dysk twardy: 3 GB wolnego miejsca Wyświetlacz: rozdzielczość ekranu 1366 x 768 System operacyjny: Windows® 7, Windows 8, tylko wersje 32- i 64-bitowe Mac Komputer i procesor: procesor Intel Pamięć: 1 GB pamięci RAM Dysk twardy: 2,5 GB wolnego miejsca, HFS i formatowanie dysku Wyświetlacz: Wyświetlacz: rozdzielczość ekranu 1280 x 800 System operacyjny: Mac OS X 10.6 Dodatkowe wymagania Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 8, 9 lub 10; Mozilla Firefox 10.x lub nowsza; Apple Safari 5; Google Chrome 17.x. Dostęp do internetu (może być płatny) Konta Microsoft i Skype Do korzystania z niektórych funkcji może być potrzebny dodatkowy sprzęt. Do korzystania z opcji wielodotyku konieczne jest urządzenie z obsługą poleceń dotykowych. Jednak wszystkie opcje i narzędzia są zawsze dostępne za pomocą klawiatury, myszy lub innego standardowego albo dostępnego urządzenia wejściowego. Nowe funkcje dotykowe zostały zoptymalizowane pod kątem systemu Windows 8. Funkcjonalność produktu i jakość grafiki mogą się różnić w zależności od konfiguracji systemu. Korzystanie z pewnych funkcji może wymagać dodatkowego zaawansowanego sprzętu lub łączności z serwerem. |
---|
Pozostałe parametry: | Parametry dotyczące Office 365 Small Business Premium: Wymagane są systemy Windows 7, Windows 8 OS, Windows Phone 7.5, Mac OS X 10.6.0. Urządzenia z systemem Windows RT są sprzedawane ze wstępnie zainstalowanym pakietem Office 2013 RT Preview dla Użytkowników Domowych i Uczniów. Więcej informacji o urządzeniach można znaleźć na stronie www.office.com/mobile. Konieczne jest połączenie z internetem. Korzystanie z internetu i telefonu komórkowego może się wiązać z opłatami. Programy Access i Publisher są dostępne tylko dla komputerów PC, natomiast z programu OneNote nie mogą korzystać posiadacze systemu Mac OS. Konieczny jest dostęp do internetu oraz sieci operatora telefonicznego. Korzystanie z tych usług może podlegać opłatom. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie office.com/information. Konieczne jest konto Skype. Oferta nie dotyczy numerów specjalnych ani nieprzypisanych do lokalizacji geograficznej. Połączenia z telefonami komórkowymi są dostępne tylko w wybranych krajach. Usługa Skype jest dostępna tylko w niektórych krajach. |
---|
|
Regulamin | ARTYKUŁY, KTÓRE ZAMIESZCZAMY NA NASZYCH AUKCJACH SĄ NOWE I W 100% SPRAWNE - POSIADAJĄ GWARANCJĘ PRODUCENTA (CHYBA ŻE W OPISIE AUKCJI ZAZNACZONO INACZEJ) 1. Koszty wysyłki pokrywa kupujący, chyba że inaczej podano w opisie danej aukcji. Wszystkie ceny podane na aukcja to ceny brutto (zawierają podatek VAT) 2. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedawcą 3. Wysyłka za pobraniem możliwa tylko dla osób z min. 5 pozytywnymi komentarzami lub po wcześniejszym telefonicznym potwierdzeniu zakupu. 4. Dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny lub faktura VAT. Kupujący na naszych aukcjach Allegro na podstawie & 3 ust.1 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 roku w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej ( Dz. U. z 2010r. nr 249 poz. 1661) akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez naszą firmę zgodnie z tym rozporządzeniem oraz zgodnie z regulaminem wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej. W PRZYPADKU WPŁAT NA KONTO, Z POMINIĘCIEM SYSTEMU PayU, KONIECZNIE PROSZĘ W TYTULE PRZELEWU WPISAĆ TEKST:" ALLEGRO" ORAZ NICK ALLEGRO!!! 5. Jeśli wysyłka ma być na inny adres niż w podany w Allegro, prosimy o odpowiednie wypełnienie formularz dostawy/zapłaty Allegro lub kontakt z naszym handlowcem w celu podania właściwego adresu wysyłkowego (prośba o zmianę adresu wysyłkowego musi zostać wysłana z konta allegro bądź adresu e-mail zarejestrowanego przez Allegro) 6. Reklamacje będą uwzględniane tylko z dołączonym dowodem zakupu lub jego kopią (faktura, paragon). 6a. Towar odsyłany w celu reklamacji lub zwrotu bez wcześniejszego ustalenia szczegółów zwrotu nie będzie przez nas przyjmowany i zwracany do nadawcy na jego koszt. 6b. Jeżeli kupujący stwierdzi jakąkolwiek niezgodność przedmiotu z opisem przedmiotu przysługuje mu prawo zwrotu po wcześniejszym kontakcie w celu ustalenia przyczyn niezgodności. 7. Towar reklamowany wysyłany jest na koszt kupującego bądź dostarczony przez niego osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu. 8. W przypadku zasadnej reklamacji towar naprawiony/wymieniony wysyłamy na Nasz koszt. W przypadku reklamacji bezzasadnych kupujący zostanie obciążony kosztem odesłania towaru. 9. Towary zakupione poprzez Allegro, Klient może zwrócić (po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedawcą) bez podania przyczyny wciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki (zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, Dz. U. Nr 22, poz. 271 z dnia31 marca 2000 r.) a zwrot środkow właconych przez klienta za zakupiony towar nastepuje w ciagu 12 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zwrotu na konto wskazane przez klienta. 10. Zwracany towar dostarczany jest na koszt kupującego. 11. W przypadku problemów z dostawą towaru prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. 12. Na wpłatę oczekujemy max. 7dni roboczych, po tym terminie wystawiamy negatywny komentarz, a zaistniałą sytuację zgłaszamy do Allegro. 13. Towar wysyłamy NATYCHMIAST po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie (z reguły trwa to 1-48 godzin), natomiast w przypadku wyboru opłaty za pobraniem najpóźniej W NASTĘPNYM DNIU ROBOCZYM (dni robocze: poniedziałek-piątek).Wysyłka odbywa się od godziny 17.00, wpłaty zaksięgowane po tej godzinie (oraz zakupy z opcją przesyłki pobraniowej dokonane po 17.00) są traktowanej jako dokonane w kolejnym dniu roboczym. 14. Dane osobowe naszych klientów są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. | | Kontakt | STUDIOPC Firma Handlowo Usługowa Sp. z o.o. Oddział Grodzisk Wlkp. Dział Handlowy tel. centrala 61 [zasłonięte] 10 [zasłonięte]@studiopc.pl Handlowcy klientów Allegro: Łukasz Marek
| | Wysyłka | Wszystkie przesyłki są ubezpieczone, wysyłka nastepuje zgodnie z regulaminem aukcji, produkty zakupione na aukcjach Allegro wysyłamy firmami DPD, UPS, Schenker. | | ZAKUP NA RATY | W przypadku chęci zakupu na raty na atrakcyjnych warunkach bardzo prosimy o kontakt mailowy bądź telefoniczny przed "Kup Teraz" w celu zarezerwowania towaru oraz wysłania Państwu wniosku kredytowego. Dopiero po pozytywnej decyzji banku prosimy o kupno towaru.
| |
|
|