Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL FAKTURA VAT PL

28-12-2014, 20:07
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 369.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 369.99 zł     
Użytkownik programy-klucze
numer aukcji: 4899860069
Miejscowość Wysyłka Kraj PL
Kupiono sztuk: 13    Zostało sztuk: 33    Licytowało: 13    Wyświetleń: 1399   
Koniec: 28-12-2014 20:11:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MS OFFICE 2013 PROFESSIONAL

 

 

 

Microsoft Office Professional  2013 

 

Microsoft Office Professional 2013 to pakiet biurowy Office 2013 przeznaczony przede wszystkim do pracy w środowisku korporacyjnym !.

 

 

Możliwości OFFICE .

 

Microsoft Office Professional Plus 2013 umożliwia w łatwy i szybki sposób przygotować dokumenty tekstowe i marketingowe, arkusze kalkulacyjne, prezentacje, wiadomości e-mail, bazy danych, a także gromadzić różnego rodzaju notatki.

 

 

Pracuj wydajniej

 

Pakiet Office Professional 2013 został zaprojektowany, by umożliwić szybsze tworzenie i komunikowanie się. Oferuje funkcje pozwalające zaoszczędzić czas oraz wyróżnia się przejrzystym i nowoczesnym wyglądem wszystkich programów. Ponadto pozwala na zapisywanie dokumentów online w usłudze OneDrive i uzyskiwanie do nich dostępu z niemal dowolnego miejsca. 

 

Uprość sposób komunikacji

 

Jeszcze lepiej komunikuj się z klientami. Szybciej dotrzyj do potrzebnych informacji w programie Outlook, używaj nowych narzędzi udostępniania i udostępniaj dokumenty w usłudze OneDrive.

Odpowiadaj szybko. Podglądaj wiadomości poczty Outlook, odpowiadaj w okienku czytania lub przeglądaj kontakty. 

Komunikuj się tak, jak chcesz – szybciej. Teraz w programach pakietu Office wszystkie opcje udostępniania znajdziesz w jednym miejscu: Plik > Udostępnij. 

 

Zmień dane i pomysły w fachowe dokumenty

 

Szybko twórz motywujące dokumenty, używając szablonów z ekranu startowego. Pracuj z danymi, obrazami i zawartością plików .pdf w nowy sposób i udostępniaj swoją pracę online.

Konwertuj dane na tabelę lub wykres w dwóch lub mniej krokach. 

Łatwo buduj aplikacje bazodanowe i udostępniaj je w sieci Web. Access tworzy strukturę, dzięki której możesz od razu zacząć używać swojej aplikacji i udostępniać ją. 

 

 

Spersonalizowany pakiet Office

Zarejestruj się w Office na swoim komputerze lub w podróży – uzyskasz dostęp do osobistych ustawień i ostatnich plików.

Twoje niestandardowe ustawienia przenoszą się razem z Tobą. Otwórz ponownie dokument na dowolnym komputerze lub urządzeniu i kontynuuj pracę od miejsca, w którym została przerwana. 

Zapisuj pliki w chmurze. Office zapisuje dokumenty w usłudze OneDrive, dzięki czemu Twoje notatki, dokumenty i pliki grup są zawsze dostępne.

 

Zacznij korzystać z najnowszych programów Office dla rozwijających się firm

Word

W nowym trybie do czytania przepływ tekstu w kolumnach jest automatycznie dostosowywany, aby czytanie z ekranu było łatwiejsze. Mniejsza ilość menu oznacza, że możesz skoncentrować się na treści, mając na widoku tylko te narzędzia, które są przydatne podczas czytania

Otwórz plik PDF w programie Word, a jego zawartość, czyli akapity, listy i tabele, będzie można edytować tak samo, jakby był to dokument utworzony w programie Word

Korzystając z szablonów, pokażesz swój styl i profesjonalizm, a także zaoszczędzisz czas. Przeglądaj szablony programu Word z ponad 40 kategorii

 

 

Excel

W programie Excel 2013 każdy skoroszyt znajduje się w osobnym oknie, co ułatwia jednoczesną pracę w dwóch skoroszytach. Opcja ta ułatwia również pracę na dwóch monitorach

W kategoriach funkcji matematycznych i trygonometrycznych, statystycznych, inżynierskich, daty i godziny, wyszukiwania i odwołań, logicznych oraz tekstowych znajduje się kilka nowych funkcji.

Nowy przycisk Polecane wykresy, dostępny na karcie Wstawianie, umożliwia wybór spośród szerokiej gamy wykresów dopasowanych do wprowadzanych danych. Podobne typy wykresów, takie jak wykresy punktowe i bąbelkowe, znajdują się w jednym segmencie

 


OneNote

Możesz z łatwością rysować, wymazywać i edytować zawartość za pomocą palca, pióra lub myszy na dowolnym urządzeniu obsługującym funkcje dotykowe, takim jak komputer typu Tablet, tablet z systemem Windows 8 lub komputer typu Slate. Jeśli musisz udostępnić odręczne notatki i martwisz się o ich czytelność, program OneNote może automatycznie przekonwertować je na tekst

Ulepszone narzędzie Wyślij do programu OneNote znacznie ułatwia przechwytywanie elementów widocznych na ekranie, przesyłanie witryn internetowych, bądź całego dokumentu do sekcji notatnika lub sporządzanie szybkich notatek, które zostają automatyczne zapisane i zachowane jako element notatnika

Do dowolnej części notatek możesz również załączyć dowolny plik z komputera, co spowoduje zapamiętanie kopii pliku w notatniku. Ponadto możesz tworzyć lub importować arkusze kalkulacyjne programu Excel oraz diagramy programu Visio bezpośrednio w programie OneNote i edytować informacje już w notatkach

 

 

PowerPoint

Widok prezentera pozwala przeglądać notatki na monitorze, podczas gdy odbiorcy widzą tylko slajdy. W poprzednich wersjach trudno było się zorientować, kto co widzi na którym monitorze. Udoskonalony Widok prezentera rozwiązuje ten problem i ułatwia pracę

Koniec przyglądania się obiektom na slajdach w celu sprawdzenia, czy są wyrównane. Inteligentne prowadnice zostają automatycznie wyświetlone, gdy obiekty, takie jak zdjęcia, kształty lub inne elementy, mają prawie równe rozmiary oraz kiedy są równomiernie rozmieszczone

Teraz program PowerPoint obsługuje więcej formatów multimedialnych, takich jak .mp4 oraz .mov z plikami wideo H.264, dźwięk w formacie Advanced Audio Coding (AAC) oraz treści w wysokiej rozdzielczości. Program PowerPoint 2013 zawiera więcej wbudowanych koderów-dekoderów, zatem ich instalacja nie jest wymagana do pracy z określonymi formatami plików

 

Outlook

Na karcie Osoby w jednym miejscu gromadzone są kluczowe dane dotyczące kontaktów: numer telefonu, adres e-mail, adres pocztowy, informacje o firmie, uaktualnienia z portali społecznościowych, a nawet dostępność. Karta ta umożliwia zaplanowanie spotkania, wysłanie wiadomości błyskawicznej lub nawiązanie połączenia, co czyni z niej prawdziwe centrum komunikacji.

Kalendarz może być czymś więcej, niż źródłem informacji o godzinie następnego spotkania. Do widoku kalendarza możesz dodać lokalną prognozę pogody wraz z aktualnymi warunkami pogodowymi

Odbieraj wiadomości e-mail, terminy i kontakty przesyłane z witryny Outlook.com (wcześniej Hotmail) za pomocą technologii push — w wygodnym interfejsie programu Outlook

 

Access

Wpisz to, co chcesz śledzić, a program Access przy użyciu szablonów tabeli dostarczy aplikację, która wykona to zadanie

Już nigdy nie zagubisz się w gąszczu danych. Ujednolicona platforma aplikacji sprawia, że poruszanie się po aplikacjach jest zawsze tak samo łatwe

Dzięki rozwijanym menu i propozycjom wyświetlanym w trakcie pisania można o wiele szybciej bezbłędnie wprowadzać dane

 

Publisher

Bezpośrednio w programie Publisher 2010 twórz dynamiczne publikacje w krótkim czasie, wklejając i dostosowując bloki konstrukcyjne zawartości, zarówno te wbudowane, jak i stworzone przez społeczność programu Publisher. Do wyboru są liczne elementy strony, takie jak paski boczne i sekcje, jak również kalendarze, obramowania, reklamy i inne

Skorzystaj z profesjonalnie wyglądających efektów do tekstu, kształtów i obrazów, takich jak miękkie cienie, odbicia i funkcje OpenType, np. ligatury i stylistyczne zamienniki

Bezpośrednio z poziomu programu Publisher możesz przeszukiwać swoje albumy online w usługach Facebook, Flickr i innych, a także dodawać do dokumentu znajdujące się w nich obrazy bez zapisywania ich wcześniej na komputerze

 

 

Wymagania


Wymagany procesor

Procesor 1 GHz lub szybszy, x86- lub x64-bitowy ze zbiorem instrukcji SSE2

Wymagany system operacyjny

Windows 8, Windows 7, Windows Server 2008 R2 lub Windows Server 2012

Wymagana pamięć

1 GB RAM (wersja 32-bitowa); 2 GB RAM (wersja 64-bitowa)

Wymagane miejsce na dysku

Dostępne 3,0 GB

Wymagany monitor

Funkcja przyspieszenia sprzętowego grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z technologią DirectX10 i rozdzielczości 1024 x 576

Wymagana wersja pakietu .NET

3.5, 4.0 lub 4.5

Wielodotyk

Do korzystania z funkcjonalności wielodotyku wymagane jest urządzenie obsługujące dotyk. Wszystkie funkcje i funkcjonalności są jednak zawsze dostępne za pomocą klawiatury, myszy oraz innych standardowych lub dodatkowych urządzeń wejściowych. Warto zauważyć, że nowe funkcje dotykowe zostały zoptymalizowane pod kątem użycia w systemie Windows 8.

Dodatkowe wymagania systemowe

Niektóre funkcje produktu mogą różnić się w zależności od konfiguracji systemu użytkownika. Niektóre funkcje mogą wymagać zaawansowanego lub dodatkowego sprzętu, albo połączenia z serwerem. 


Uwaga:   Wymogi systemowe zostały zaokrąglone do 0,5 GB, w celu zachowania marginesu bezpieczeństwa. Na przykład, jeśli wymagane przez aplikację miejsce na dysku wynosi 1,99 GB, zalecamy 2,5 GB wolnego miejsca na dysku. Nasze wymagania odnośnie dysku twardego są celowo wyższe niż rzeczywiste użycie miejsca na dysku przez oprogramowanie. 


Karta graficzna zwiększa wydajność niektórych funkcji, takich jak rysowanie tabel w programie Excel 2013 lub przejścia, animacje i integracja materiałów wideo w programie PowerPoint 2013. Użycie karty graficznej w programie Office 2013 wymaga karty graficznej zgodnej z technologią Microsoft DirectX 10 z pamięcią wideo 64 MB. Takie karty graficzne były już powszechnie dostępne w 2007 r. Większość komputerów dostępnych obecnie jest wyposażona w kartę graficzną, która spełnia lub przewyższa ten standard. W przypadku braku karty graficznej można nadal korzystać z programu Office 2013.

Zgodność z systemami Windows 8, Windows 7, Windows Server 2008 R2 i Windows Server 2012. Brak możliwości uruchomienia w systemie Windows XP i Vista.

 

KOMPLET STANOWI KLUCZ PRODUKTU + ew. LINK INSTALACYJNY


OFEROWANY OFFICE JEST W PEŁNEJ WERSJI BEZ DEDYKACJI - DO INSTALACJI NA DOWOLNYM KOMPUTERZE NOWYM LUB UŻYWANYM

 

 

AUTOMAT WYSYŁKOWY 24 H / 7 DNI

Automat obsługuje wpłaty 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Przedmiot otrzymasz natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na adres e-mail przypisany do Twojego konta
w serwisie Allegro. W razie braku kodów zastrzegam sobie 48h godzin do wysyłki!

 


BEZPIECZEŃSTWO

Pozwól nam zaistnieć na Polskim rynku, a zagwarantujemy najniższe ceny!

Oferujemy jedynie oryginalne produkty na które masz 100% gwarancji.

Każdego klienta traktujemy indywidualnie, dlatego w każdej sprawie możesz liczyć
na profesjonalne podejście.


Kupując na mojej aukcji dostajesz pełną legalną licencje na jedno stanowisko komputerowe!

Masz pytanie?      Napisz!      Zadzwoń !      Pomożemy !   Rozwiążemy  problem !

Wysyłka automatyczna ! do 24 H

Po zakupie otrzymasz również link do systemu Obraz ISO  ew. szczegółowe instrukcje!

 

PROSZĘ ZAZNAJOMIĆ SIĘ ZE STRONĄ O MNIE PRZED ZAKUPEM

Kupując na naszej aukcji akceptujesz nasz regulamin i zasady  !

 


Dodano 2[zasłonięte]014-12 20:22
Automatyczną dostawę towaru zapewnia system Automater.pl. Dowiedz się jak płacić, aby Twoja płatność została zaksięgowana pod adresem http://automater.pl/pomoc