Funkcje i zalety pakietu Office Professional 2010Microsoft Office Professional 2010 to kompleksowy pakiet oprogramowania i pomocy technicznej ułatwiający prowadzenie firmy i wspomagający jej rozwój. Pakiet ten zawiera: wszechstronne narzędzia poczty e-mail i planowania w programie Outlook, zaawansowane funkcje zarządzania informacjami i danymi w programach Excel oraz Access, a także profesjonalne narzędzia marketingowe w programie Publisher. Razem z pakietem jest oferowany roczny dostęp do pomocy technicznej w dowolnym momencie.
Wydajne zarządzanie finansami firmowymi i osobistymiWbudowane szablony programu Excel 2010 pozwalają na szybkie utworzenie budżetu i śledzenie wydatków.
Wykresy przebiegu w czasie, fragmentatory oraz inne zaawansowane narzędzia analizy umożliwiają szybkie uzyskiwanie informacji na podstawie dostępnych danych. Informacje można przedstawić za pomocą dynamicznych schematów i wykresów 3-W, do których utworzenia wystarczy kilka kliknięć.
Organizowanie niemal dowolnego projektu w jednym miejscu Program OneNote 2010 to wygodne miejsce do organizowania ważnych zasobów, takich jak notatki ze spotkań, informacje o klientach czy plany remontu mieszkania.
Notes programu OneNote umożliwia gromadzenie różnego rodzaju materiałów i multimediów, takich jak dokumenty, pliki tekstowe, pliki wideo, pliki audio, wycinki stron sieci Web i nie tylko.
Proste funkcje znakowania i wyszukiwania umożliwiają znajdowanie potrzebnych informacji.
Funkcja szybkiego przechowywania zwiększa wydajność badań internetowych. Za pomocą jednego kliknięcia można zapisać w notesie informacje z sieci Web lub innych źródeł.
Tworzenie dynamicznych i przyciągających uwagę prezentacji Program PowerPoint 2010 umożliwia przekształcanie pomysłów w zapadające w pamięć prezentacje za pomocą szerokiej gamy multimediów, takich jak wysokiej jakości klipy wideo, dźwięki i fotografie.
Proste w użyciu funkcje edytowania fotografii i klipów wideo oraz atrakcyjne efekty wizualne zapewniają pełną kontrolę nad procesem tworzenia.
W prosty sposób można emitować prezentacje dla klientów w tym samym mieście lub na całym świecie.
Szybkie i oryginalne wyrażanie własnych pomysłów Dzięki gotowym do użycia szablonom dostępnym w programie Word 2010 można kreatywnie podejść do tworzenia raportów biznesowych, czy nawet biuletynów rodzinnych.
Za pomocą atrakcyjnych efektów, takich jak cienie, odbicia i efekty 3-W, można sprawić, że tekst będzie bardziej interesujący wizualnie.
Szeroka gama dostosowywalnych grafik SmartArt® ułatwia wyróżnianie ważnych wiadomości za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
Za pomocą zaawansowanych narzędzi do projektowania w programie Publisher 2010 można tworzyć własne przekazy mające wiele zastosowań, takich jak reklamowanie firmy czy planowanie wydarzenia.
Obszerna biblioteka dostosowywalnych szablonów umożliwia tworzenie pocztówek, broszur, wiadomości e-mail i nie tylko.
Korzystając z narzędzi do edycji fotografii i podglądu na żywo, można wypróbować różne efekty artystyczne.
Zaawansowane narzędzia typograficzne i gotowe do użycia motywy graficzne pozwalają nadać materiałom marketingowym profesjonalny wygląd, bez konieczności zatrudniania zawodowego projektanta.
Natychmiastowe tworzenie własnej bazy danych
Profesjonalne narzędzia baz danych w programie Access 2010 pozwalają na optymalne wykorzystanie danych firmowych i danych klienta.
Dzięki gotowym, dostosowywalnym szablonom można szybko rozpocząć pracę.
Korzystając z narzędzi formatowania warunkowego, które wyróżniają istotne informacje przy użyciu koloru i formatowania, można szybciej analizować dane.
* Wymagane jest odpowiednie urządzenie, połączenie internetowe oraz obsługiwana przeglądarka Internet Explorer, Firefox lub Safari. Niektóre funkcje dla urządzeń przenośnych wymagają pakietu Microsoft Office Mobile 2010, który nie jest dołączany do aplikacji i pakietów Office 2010 ani do aplikacji Office Web Apps. Istnieją pewne różnice w funkcjach aplikacji Office Web Apps oraz aplikacji pakietów Office Mobile 2010 i Office 2010.