Produkt jest fabrycznie nowy zafoliowany.
Office Professional 2010 to najbogatsza edycja pakietu Office 2010 spośród dostępnych dla klientów detalicznych. Przeznaczona jest przede wszystkim do zastosowań biznesowych w firmach, gdzie edycja Home and Business nie wystarcza. W skład tej wersji pakietu wchodzą edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, edytor prezentacji PowerPoint, program pocztowy Outlook, aplikacja do tworzenia i organizacji notatek OneNote, program bazodanowy Access oraz aplikacja do tworzenia materiałów poligraficznych Publisher. Najważniejsze nowości edycji 2010 to z kolei nowy ekran menu Office Backstage, funkcja podglądu wklejania, wstążka i nowy widok konwersacji w Outlooku, rozbudowane opcje edycyjne tekstu i grafiki w Wordzie, mini-wykresy w Excelu oraz wbudowany edytor wideo w PowerPoincie.
Microsoft Office 2010 to jedno z najlepszych środowisk wydajnej pracy przy wykorzystaniu zarówno komputerów, telefonów jak i przeglądarek - zaspokajające dzisiejsze potrzeby i wybiegające w przyszłość. Pomaga ono sprostać wyzwaniom dzisiejszego rynku nie lekceważąc tego, co jest niezbędne dla skuteczności technologii informatycznej.
Dla Twoich pracowników oznacza to pomoc w szybszej, prostszej i bardziej intuicyjnej pracy - w drodze, w biurze, w pracy indywidualnej i w zespole. Dla działu IT oznacza to wykorzystanie zestawu inteligentnych, prostych w integracji narzędzi w środowisku gwarantującym lepsze zabezpieczenia, które współpracują z posiadanym już oprogramowaniem, aby rozwijać firmę bez generowania dodatkowych kosztów.
Korzystaj z Office 2010 niemal wszędzie: na komputerze, w telefonie, w przeglądarce
Udzielaj szybszych odpowiedzi będąc poza biurem. Dzięki Microsoft Office 2010, możesz przeglądać dokumenty Word, Excel, PowerPoint, i OneNote 2010 i dokonywać w nich niewielkich zmian praktycznie z każdego miejsca, używając aplikacji Office Web Apps z wielu miejsc na większej ilości urządzeń.
Zapewnij produktywność pracownikom w drodze. Office 2010 umożliwia dostęp i edycję dokumentów przechowywanych na serwerze w trybie offline dzięki SharePoint Workspace 2010, a następnie automatyczną synchronizację dokonanych zmian po ponownym połączeniu się. Wobec tego możesz pracować nawet w drodze.
Wspomagaj pracowników bez względu na to, gdzie są i na czym pracują. Office 2010 oszczędza czas i pieniądze pomagając we wdrażaniu pakietu Office i w zarządzaniu nim na komputerach, na urządzeniach smartphone czy w sieci, a wszystko dzięki znajomym narzędziom Microsoft System Center.
Zrealizuj swoje pomysły
Twórz i udostępniaj prezentacje, które wyróżnią Cię na tle konkurencji Office 2010 pozwala ci zostać reżyserem, dając możliwość tworzenia olśniewających materiałów cyfrowych w programie PowerPoint 2010 bez korzystania z dodatkowych drogich narzędzi specjalistycznych. Poza tym swoje prezentacje możesz emitować dla wszystkich użytkowników posiadających przegladarkę, nawet bez zainstalowanego programu PowerPoint.
Pozostań zorganizowany i kontroluj swoją pracę. OneNote 2010 scala razem wszystko, począwszy od zestawień sprzedaży dziennej po obrazy cyfrowe, zatem wszystkie potrzebne informacje są łatwo dostępne. Możesz też tworzyć notatki, które pozostają na ekranie, kiedy ty przechodzisz między różnymi programami, co pozwala ci uporządkować myśli w czasie wykonywania licznych zadań. To poprawia organizację przy jednoczesnej oszczędności czasu.
Wesprzyj intuicję rozeznaniem, aby podejmować szybsze i bardziej świadome decyzje. Excel 2010 zapewnia narzędzia do lepszej wizualizacji danych, poprawiając rozeznanie w procesach biznesowych oraz dostosowanie komunikatów i produktów, aby możliwie najlepiej spełniały potrzeby klientów. W jednej komórce z wykresem przebiegu w czasie (Sparkline) przedstawić można całe trendy. Dostępne jest więcej opcji stylów i ikon w formatowaniu warunkowym, jak również możliwość wyróżniania konkretnych pozycji, takich jak wartości "maks./min." a wszystko to za pomocą zaledwie jednego kliknięcia.
Udoskonalona praca z innymi
Współpraca oznacza wydajniejszą pracę i sprostanie terminom. Współtworzenie oznacza, że wielu współpracowników pracuje nad tym samym dokumentem w tym samym czasie, np.: nad zapytaniem ofertowym, aby szybciej reagować i dotrzymywać terminów. Dzięki Office 2010 szereg członków zespołu może pracować jednocześnie nad dokumentami Word 2010 i PowerPoint 2010, wiedząc kto jeszcze pracuje i w której sekcji, bez względu na miejsce przebywania.
Zmniejsz koszty podróży i zaoszczędź na dodatkowych narzędziach do prowadzenia konferencji. Office 2010 pozwala Twoim pracownikom oszczędzać czas i pieniądze, jednym kliknięciem zapewniając kontakt dzięki wykorzystaniu technologii ujednoliconej komunikacji, oraz udostępnianie dokumentów programów Word, PowerPoint i Excel 2010 w czasie rzeczywistym bez konieczności wychodzenia z aplikacji. to czyni spotkania wirtualne wydajniejszymi, dzięki czemu członkowie zespołu są w stanie wykonać więcej zadań nie będąc w tym samym miejscu.
Błyskawicznie udostępniaj prezentacje. Organizuj spontaniczne spotkania z klientami i partnerami dzięki programowi PowerPoint 2010. Emisja pokazu slajdów pozwala Ci przedstawiać prezentację w całości za pośrednictwem przeglądarki internetowej - bez względu na to, gdzie są Twoi słuchacze. Twoi klienci nie potrzebują narzędzi konferencyjnych innych firm, ani nawet programu PowerPoint. Wszystko, co muszą zrobić, to kliknąć łącze, a otworzy się okno przeglądarki z Twoimi slajdami.
W zestawie :