Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL ENG PKC fra VAT

11-07-2012, 17:37
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 735 zł     
Użytkownik Grigor_1
numer aukcji: 2437549741
Miejscowość Łask
Wyświetleń: 16   
Koniec: 05-07-2012 14:38:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Julnat

OEM Microsoft
OFFICE 2010 PROFESSIONAL ENG PKC - angielska wersja językowa
Kontakt:
tel. 605[zasłonięte]603 [zasłonięte]@op.pl

Płatność: 1.Przedpłata na konto - przelew bankowy     2.Płatność za pośrednictwem serwisu allegro
3.Płatność za pobraniem

Nowy w oryginalnym opakowaniu, zafoliowany, z certyfikatem autentyczności COA

Kod produktu nadany przez producenta:[zasłonięte]269-144

Faktura VAT lub paragon. Podana cena jest ceną brutto - zawiera 23% podatku VAT

Wersja komercyjna PKC - do użytku zarówno w firmie jak i przez użytkowników indywidualnych

Pakiet Office sprzedawany jest na zasadach nowej licencji OEM, dopuszczającej sprzedaż oprogramowania bez urządzenia peryferyjnego

W przypadku posiadania przez Państwo wstępnie załadowanego pakietu Microsoft Office 2010 (wersja 60 lub 90 dniowa) wystarczy tylko wprowadzić klucz aktywacyjny z karty klucza produktu. W przypadku gdy Państwo nie mają wstępnie załadowanego pakietu należy wejść na stronę Microsoft (www.office.com/productkeycard), wprowadzić klucz aktywacyjny i zainstalować pakiet

 

Specyfikacja:

Producent

Microsoft

Oprogramowanie

Office 2010 Professional

Wersja językowa

angielska

Typ produktu

OEM

Licencja

komercyjna do wykorzystania zarówno w firmie jak i przez użytkowników domowych

Liczba użytkowników

1

Liczba stanowisk

1

Nośnik oprogramowania

brak nośnika

Certyfikat Autentyczności

TAK

Wersja bez dedykacji na konkretną markę komputera (można używać na każdym)

Pomoc techniczna Microsoft

TAK


Sprzedawane przez nas programy są objęte gwarancją poprawnej instalacji, rejestracji oraz oryginalności. W razie problemów z oprogramowaniem każdy klient otrzymuje od nas pomoc techniczną lub możliwość zwrotu towaru.

W skład pakietu wchodzi:

a) Word 2010

b) Excel 2010

c) PowerPoint 2010

d) OneNote 2010

e) Outlook 2010

f) Publisher 2010

g) Access 2010


Funkcje i zalety pakietu Office Professional 2010

Microsoft Office Professional 2010 to kompleksowy pakiet oprogramowania i pomocy technicznej ułatwiający prowadzenie firmy i wspomagający jej rozwój. Pakiet ten zawiera: wszechstronne narzędzia poczty e-mail i planowania w programie Outlook, zaawansowane funkcje zarządzania informacjami i danymi w programach Excel oraz Access, a także profesjonalne narzędzia marketingowe w programie Publisher. Razem z pakietem jest oferowany roczny dostęp do pomocy technicznej w dowolnym momencie.

Wydajne zarządzanie finansami firmowymi i osobistymi

Wbudowane szablony programu Excel 2010 pozwalają na szybkie utworzenie budżetu i śledzenie wydatków.
Wykresy przebiegu w czasie, fragmentatory oraz inne zaawansowane narzędzia analizy umożliwiają szybkie uzyskiwanie informacji na podstawie dostępnych danych. Informacje można przedstawić za pomocą dynamicznych schematów i wykresów 3-W, do których utworzenia wystarczy kilka kliknięć.

Organizowanie niemal dowolnego projektu w jednym miejscu

Program OneNote 2010 to wygodne miejsce do organizowania ważnych zasobów, takich jak notatki ze spotkań, informacje o klientach czy plany remontu mieszkania.
Notes programu OneNote umożliwia gromadzenie różnego rodzaju materiałów i multimediów, takich jak dokumenty, pliki tekstowe, pliki wideo, pliki audio, wycinki stron sieci Web i nie tylko.
Proste funkcje znakowania i wyszukiwania umożliwiają znajdowanie potrzebnych informacji.
Funkcja szybkiego przechowywania zwiększa wydajność badań internetowych. Za pomocą jednego kliknięcia można zapisać w notesie informacje z sieci Web lub innych źródeł.

Tworzenie dynamicznych i przyciągających uwagę prezentacji

Program PowerPoint 2010 umożliwia przekształcanie pomysłów w zapadające w pamięć prezentacje za pomocą szerokiej gamy multimediów, takich jak wysokiej jakości klipy wideo, dźwięki i fotografie.
Proste w użyciu funkcje edytowania fotografii i klipów wideo oraz atrakcyjne efekty wizualne zapewniają pełną kontrolę nad procesem tworzenia.
W prosty sposób można emitować prezentacje dla klientów w tym samym mieście lub na całym świecie.

Szybkie i oryginalne wyrażanie własnych pomysłów

Dzięki gotowym do użycia szablonom dostępnym w programie Word 2010 można kreatywnie podejść do tworzenia raportów biznesowych, czy nawet biuletynów rodzinnych.
Za pomocą atrakcyjnych efektów, takich jak cienie, odbicia i efekty 3-W, można sprawić, że tekst będzie bardziej interesujący wizualnie.
Szeroka gama dostosowywalnych grafik SmartArt® ułatwia wyróżnianie ważnych wiadomości za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

Zachowywanie synchronizacji z klientami i kalendarzem

Narzędzia poczty e-mail, kalendarza i listy zadań w programie Outlook 2010 umożliwiają pozostawanie w kontakcie z innymi osobami i bardziej wydajną pracę nad projektami.
W jednej skrzynce odbiorczej można zarządzać pocztą e-mail z wielu kont, dzięki czemu żadna wiadomość nie zaginie.
Korzystając z funkcji Harmonogram grupy, można jednym kliknięciem dodawać terminy do kalendarzy innych osób.
Program Outlook Mobile 2010 zainstalowany na telefonie smartphone umożliwia wysyłanie wiadomości e-mail do członków zespołu i klientów z dowolnego miejsca*.

Tworzenie profesjonalnie wyglądających materiałów marketingowych

Za pomocą zaawansowanych narzędzi do projektowania w programie Publisher 2010 można tworzyć własne przekazy mające wiele zastosowań, takich jak reklamowanie firmy czy planowanie wydarzenia.
Obszerna biblioteka dostosowywalnych szablonów umożliwia tworzenie pocztówek, broszur, wiadomości e-mail i nie tylko.
Korzystając z narzędzi do edycji fotografii i podglądu na żywo, można wypróbować różne efekty artystyczne.
Zaawansowane narzędzia typograficzne i gotowe do użycia motywy graficzne pozwalają nadać materiałom marketingowym profesjonalny wygląd, bez konieczności zatrudniania zawodowego projektanta.

Natychmiastowe tworzenie własnej bazy danych

Profesjonalne narzędzia baz danych w programie Access 2010 pozwalają na optymalne wykorzystanie danych firmowych i danych klienta.
Dzięki gotowym, dostosowywalnym szablonom można szybko rozpocząć pracę.
Korzystając z narzędzi formatowania warunkowego, które wyróżniają istotne informacje przy użyciu koloru i formatowania, można szybciej analizować dane.

* Wymagane jest odpowiednie urządzenie, połączenie internetowe oraz obsługiwana przeglądarka Internet Explorer, Firefox lub Safari. Niektóre funkcje dla urządzeń przenośnych wymagają pakietu Microsoft Office Mobile 2010, który nie jest dołączany do aplikacji i pakietów Office 2010 ani do aplikacji Office Web Apps. Istnieją pewne różnice w funkcjach aplikacji Office Web Apps oraz aplikacji pakietów Office Mobile 2010 i Office 2010.

Wymagania systemowe


Komputer i procesor: Procesor 500 MHz lub szybszy
Pamięć: 256 MB pamięci RAM; zalecane 512 MB do obsługi funkcji graficznych, funkcji wyszukiwania błyskawicznego w programie Outlook i niektórych funkcji zaawansowanych.1
Dysk twardy: 3 GB wolnego miejsca na dysku
Wyświetlanie: Monitor o rozdzielczości 1024 x 576 lub wyższej
System operacyjny: Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0, Windows Server 2008 lub nowszy system operacyjny w wersji 32- lub 64-bitowej.
Elementy graficzne: Sprzętowe przyspieszenie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z programem DirectX 9.0c i mającej pamięć wideo o pojemności 64 MB lub większej.
Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje programu Microsoft(R) OneNote(R) wymagają składnika Wyszukiwanie z pulpitu systemu Microsoft Windows(R) 3.0, programów Windows Media(R) Player 9.0, Microsoft(R) ActiveSync(R) 4.1, mikrofonu, wyjściowego urządzenia audio, urządzenia do nagrywania wideo, cyfrowego aparatu fotograficznego lub skanera zgodnego ze standardem TWAIN. Udostępnianie notesów jest możliwe, gdy użytkownicy znajdują się w tej samej sieci.
Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje zaawansowane wymagają łączności z programem Microsoft Exchange Server 2003, programem Microsoft SharePoint Server 2010 i/lub systemem Windows Server 2003 z dodatkiem SP1 z uruchomionym programem Windows SharePoint Services 4.0.
Wymagania dodatkowe Niektóre funkcje wymagają programu Windows Search 4.0.
Internet: Program Internet Explorer (IE) 6 lub nowszy, tylko przeglądarka 32-bitowa. Do odbierania emitowanych prezentacji jest wymagany program IE7 lub nowszy. Funkcje internetowe wymagają połączenia z Internetem.
Wielodotyk: Funkcje wielodotykowe wymagają systemu Windows 7 i urządzenia obsługującego dotyk.
Pisanie odręczne: Niektóre funkcje pisania odręcznego wymagają systemu Windows XP Tablet PC Edition lub nowszego.
Obsługa mowy: Funkcje rozpoznawania mowy wymagają mikrofonu przyustnego i wyjściowego urządzenia audio.
Faks internetowy: Faks internetowy jest niedostępny w systemach Windows Vista Starter, Windows Vista Home Basic i Windows Vista Home Premium.
Funkcja IRM: Funkcja Zarządzanie prawami do informacji wymaga dostępu do systemu Windows 2003 Server z dodatkiem SP1 lub nowszego z uruchomionymi Usługami zarządzania prawami do informacji.
Usługa Live ID: Niektóre funkcje online wymagają usługi Windows LiveTM ID.
Inne: Funkcje i elementy graficzne produktu mogą się zmieniać w zależności od konfiguracji systemu. Niektóre funkcje mogą wymagać dodatkowego lub zaawansowanego sprzętu albo łączności z serwerem (www.office.com/products).


1 Do korzystania z plików danych programu Outlook o rozmiarze większym niż 1 GB jest zalecane 512 MB pamięci RAM.
2 Do obsługi funkcji Wyszukiwanie audio programu OneNote jest zalecany procesor 2 GHz lub szybszy oraz 1 GB pamięci RAM. Wymagany jest mikrofon przyustny. Wyszukiwanie audio jest niedostępne w przypadku niektórych języków.


 

MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL ENG PKC fra VAT