Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Microsoft Office 2010 PL Home and Business F-VAT

12-06-2014, 22:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 530 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 530 zł     
Użytkownik satpensoft
numer aukcji: 4287881844
Miejscowość Dąbrowa Górnicza
Licytowało: 1    Wyświetleń: 88   
Koniec: 12-06-2014 21:41:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

SUPER PROMOCJA!!!

TANIO, NIEDROGO I ZA ROZSĄDNĄ CENĘ!!!



Microsoft Office 2010 Home & Business PL

Dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64-bit



Oprogramowanie w wersji PKC (Product Key Card), sam klucz licencyjny bez nośnika. Instalka oprogramowania do pobrania ze strony Microsoft-u !!!



W wersji komercyjnej

Termin realizacji do 24H

Produkt jest fabrycznie nowy – licencja elektroniczna

(Wieczyste Prawa)



DO KAŻDEGO PROGRAMU WYSTAWIAMY F-VAT 23%



Kontakt: [zasłonięte]@wp.pl

tel.: 510-[zasłonięte]-634

lub poprzez zakładkę „pytanie do sprzedającego”



  Pakiet zawiera: MS Access 2010, MS Publisher 2010, MS Word 2010, MS Excel 2010, MS PowerPoint 2010, MS OneNote 2010, MS Outlook 2010



Opis: Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm zawiera narzędzia potrzebne do utrzymania łączności i zachowania produktywności w domu, w biurze oraz w podróży. Dostępne z niemal każdego miejsca, wszechstronne narzędzia poczty e-mail, listy zadań i planowania w programie Outlook 2010 pozwalają być w stałym kontakcie. Korzystając z zaawansowanych funkcji edycji multimediów i efektów wizualnych w programach Word 2010 oraz PowerPoint 2010, można tworzyć przyciągające uwagę raporty i prezentacje o profesjonalnym wyglądzie. Używane przez specjalistów narzędzia do analizowania danych w programie Excel 2010 umożliwią bezproblemowe zarządzanie finansami. Program OneNote 2010 udostępnia miejsce do zbierania notatek, wyników badań w sieci Web, dokumentów oraz innych zasobów w celu organizowania projektów służbowych i osobistych.





Wydajne zarządzanie finansami firmowymi i osobistymi

  • Gotowe do użycia szablony programu Excel 2010 umożliwiają natychmiastowe tworzenie budżetu firmy lub śledzenie wydatków osobistych.

  • Wykresy przebiegu w czasie, fragmentatory oraz inne zaawansowane narzędzia analizy umożliwiają szybkie uzyskiwanie informacji na podstawie dostępnych danych.

  • Informacje można przedstawić za pomocą kolorowych schematów i wykresów 3-W, do których utworzenia wystarczy kilka kliknięć.



Organizowanie niemal dowolnego projektu w jednym miejscu

  • Program OneNote 2010 udostępnia wygodne miejsce do organizowania ważnych zasobów, takich jak notatki ze spotkań, informacje o klientach czy plany remontu mieszkania.

  • Notes programu OneNote umożliwia gromadzenie różnego rodzaju materiałów i multimediów, takich jak dokumenty, pliki tekstowe, pliki wideo, pliki audio, wycinki stron sieci Web i nie tylko.

  • Proste funkcje znakowania i wyszukiwania umożliwiają znajdowanie potrzebnych informacji.

  • Funkcja szybkiego przechowywania umożliwia zapisywanie informacji ze stron sieci Web i innych zasobów w notesie za pomocą jednego kliknięcia, dzięki czemu badania internetowe są wydajniejsze.



Tworzenie dynamicznych, przyciągających uwagę prezentacji

  • Program PowerPoint 2010 umożliwia przekształcanie pomysłów w zapadające w pamięć prezentacje za pomocą szerokiej gamy multimediów, takich jak wysokiej jakości klipy wideo, dźwięki i fotografie.

  • Proste w użyciu funkcje edytowania fotografii i klipów wideo oraz atrakcyjne efekty wizualne zapewniają pełną kontrolę nad procesem tworzenia.

  • Prezentację można łatwo emitować, tak aby obejrzeli ją klienci z tego samego miasta lub z innej części świata.



Szybkie i oryginalne wyrażanie własnych pomysłów

  • Program Word 2010 udostępnia gotowe do użycia szablony do niemal wszystkich projektów, co pozwala na szybkie tworzenie dokumentów, począwszy od raportów biznesowych, aż po biuletyny rodzinne.

  • Za pomocą atrakcyjnych efektów, takich jak cienie, odbicia i efekty 3-W, można sprawić, że tekst będzie bardziej interesujący wizualnie.

  • Korzystając z imponującej gamy dostosowywanych grafik SmartArt, można wyróżnić ważne wiadomości za pomocą zaledwie kilku kliknięć.



Zachowywanie synchronizacji z klientami i kalendarzem

  • Program Outlook 2010 udostępnia współpracujące ze sobą narzędzia poczty e-mail, kalendarza oraz listy zadań, które pozwalają utrzymywać wydajniejszą łączność z osobami i projektami.

  • W jednej skrzynce odbiorczej można zarządzać pocztą e-mail z wielu kont, dzięki czemu żadna wiadomość nie zaginie.

  • Korzystając z funkcji Harmonogram grupy, można jednym kliknięciem dodawać terminy do kalendarzy innych osób.

  • Program Outlook Mobile 2010 zainstalowany na telefonie smartphone umożliwia wymienianie wiadomości e-mail z członkami zespołu i klientami nawet podczas pobytu poza biurem.



Edytowanie i udostępnianie dokumentów oraz uzyskiwanie do nich dostępu w trybie online

  • Aplikacje Office Web Apps współpracują z programami pakietu Office, co ułatwia elastyczne udostępnianie dokumentów i uzyskiwanie do nich dostępu w domu, w biurze, a także podczas podróży.

  • Pliki pakietu Office można zapisywać bezpośrednio w sieci Web, korzystając z usługi Windows Live SkyDrive, która pozwala uzyskiwać do nich dostęp przy użyciu niemal dowolnej przeglądarki sieci Web.

  • Raporty i prezentacje można edytować i przeglądać w trybie online z niemal dowolnego miejsca za pomocą aplikacji Web Apps, które zapewniają oczekiwane wrażenie pracy z aplikacjami pakietu Office.

  • Udostępnianie dokumentów w trybie online pozwala wydajniej pracować z klientami i współpracownikami.







  • System Microsoft Windows 7 32/64



    Wymagania sprzętowe:



  • Procesor o częstotliwości taktowania 1 GHz lub szybszy, architekturze x86 lub 64-bitowej z zestawem instrukcji SSE2; 1 GB pamięci RAM (32-bitowy)/2 GB pamięci RAM (64-bitowy) wymagany dla funkcji graficznych, Outlook Instant Search, i innych zaawansowanych funkcjonalności; 3 GB wolnego miejsca na dysku twardym, wyświetlacz- rozdzielczość 1366 x 768, Sprzętowa akceleracja grafiki wymaga karty graficznej obsługującej sterownik DirectX 10



    Informacje dodatkowe:



  • Urządzenie dotykowe jest wymagane do korzystania z obsługi wielodotykowej. Niemniej, wszystkie funkcje zawsze można obsługiwać przy użyciu myszy, klawiatury lub innego standardowego urządzenia wejściowego.





  • Liczba stanowisk: 1 szt

  • Liczba użytkowników: 1 szt

  • Wersja językowa: Polska