Poznaj pełnię możliwości pakietu Office 2007
- Jak kontrolować wygląd oraz treść dokumentów i arkuszy?
- W jaki sposób tworzyć rozbudowane bazy danych?
- Jak zarządzać terminami i kontaktami?
Pakiet biurowy Microsoft Office 2007 to użyteczne narzędzie. Ogromna większość jego użytkowników wykorzystuje jednak bardzo niewielką część oferowanych możliwości. Szacuje się, że ponad 90% możliwości Office'a pozostaje nieznane. Co jest tego powodem? Owe ukryte możliwości, pomimo swojej przydatności, rzadko są opisywane podręcznikach, a w dokumentacji programu pojawiają się w formie często trudnej do zrozumienia. Prawie wszyscy koncentrują się na podstawowych zastosowaniach Worda, Excela, PowerPointa i Accessa, zupełnie pomijając te elementy, które mogą znacznie przyspieszyć i usprawnić pracę z pakietem Office.
Książka "Microsoft Office 2007 PL. Rady i wskazówki. Rozwiązania w biznesie" jest inna. Autor, bazując na ponad 20-letnim doświadczeniu w pracy z MS Office, zebrał w niej setki wskazówek i praktycznych rozwiązań pozwalających na wyciśnięcie maksimum możliwości z Microsoft Office 2007 za pomocą mało znanych lub dopiero odkrytych ciekawych sztuczek i technik. Czytając tę książkę, poznasz niezwykle wygodne sposoby formatowania tekstu i kontrolowania wyglądu dokumentów, usprawniania obliczeń w Excelu, tworzenia wspaniałych prezentacji w PowerPoint i zarządzania danymi w Accessie, odkryjesz nowe możliwości Outlooka i nauczysz się korzystać z makropoleceń oraz języka VBA.
- Optymalizacja pracy z tekstem
- Nieznane sposoby formatowania dokumentów
- Zaawansowanie formatowanie strony
- Efektywne funkcje i obliczenia
- Szybka analiza danych i wykresy
- Ciekawe animacje na slajdach w PowerPoint
- Niezwykłe możliwości poczty elektronicznej
- Sprawne zarządzanie danymi
Usprawnij swoją pracę - wyciśnij z MS Office 100% możliwości.