Nowy Access umożliwia tworzenie i udostępnianie online niestandardowych aplikacji opartych na danych, które ułatwiają prowadzenie firmy lub zarządzanie pracą zespołów, a do ich obsługi nie jest potrzebna wiedza z zakresu programowania. Aplikacje programu Access spełniają wszelkie potrzeby w zakresie wspólnego korzystania z danych, np. zarządzania kontaktami, fakturowania czy realizacji zamówień. Nowy intuicyjny interfejs ułatwia nawigację. Access automatycznie zapewnia użytkownikom dostęp do funkcji i poleceń, a Tobie pozostaje jedynie wprowadzenie niewielkich modyfikacji w celu dostosowania ich do specyfiki firmy. Aplikacje programu Access są dostępne za pomocą usługi Office 365 i można nimi łatwo zarządzać przy użyciu oprogramowania SharePoint i przeglądarki. Dane są przechowywane w usłudze Windows Azure SQL Database lub na serwerze SQL Server, co zapewnia ich bezpieczeństwo i skalowalność.
Typ oprogramowania |
Biurowe |
Wersja |
Cyfrowa |
Typ licencji |
Komercyjna |
Liczba stanowisk / jednostek |
1 |
Czas trwania licencji / subskrypcji |
Nieokreślony |
Język oprogramowania |
Polski |
Wymagania sprzętowe |
Komputer i procesor 1 GHz lub szybszy x86 lub 64-bitowy z obsługą instrukcji SSE2 Pamięć 1 GB (wersja 32-bitowa) lub 2 GB (wersja 64-bitowa) pamięci RAM Dysk twardy 3,0 GB wolnego miejsca Wyświetlacz rozdzielczość ekranu 1366 x 768 System operacyjny Windows® 7, Windows 8 Grafika Sprzętowe przyspieszanie grafiki wymaga karty graficznej DirectX10 Dodatkowe wymagania Dostęp do internetu (może być płatny). Przeglądarka Microsoft Internet Explorer 8, 9 lub 10; Mozilla Firefox 10.x lub nowsza; Apple Safari 5; Google Chrome 17.x. Konto Microsoft.
|
Pozostałe parametry |
Do korzystania z opcji wielodotyku konieczne jest urządzenie z obsługą poleceń dotykowych. Jednak wszystkie opcje i narzędzia są zawsze dostępne za pomocą klawiatury, myszy lub innego standardowego albo dostępnego urządzenia wejściowego. Nowe funkcje dotykowe zostały zoptymalizowane pod kątem systemu Windows 8.
|
|