|
|
|
Microsoft Lumia 435 Dual SIM Czarna |
Bez żadnych ograniczeń |
|
|
Specyfikacja
| Wymiary: | 118,10 x 64,70 x 11,70 mm | Waga: | 134,10 g | GPRS: | Tak | EDGE: | Tak | Standard GSM: | 850 [zasłonięte] 1[zasłonięte]800 19 | Standard UMTS: | [zasłonięte]900 21 | Rodzaj: | Dotykowy (bez klawiatury) | Wyświetlacz: | Kolorowy / TFT 16M kolorów 480 x 800 px (4.00") 233 ppi | Max. czas rozmów: | 2G: 1254 min. (20,9 h) 3G: 702 min. (11,7 h) | Max. czas czuwania: | 3G: 504 h. (21,0 dni) | Standardowa bateria: | Li-Ion 1560 mAh | Pamięć wbudowana: | 8 GB (Pojemność pamięci dostępnej dla użytkownika może być mniejsza od wskazanej ze względu na zainstalowany fabrycznie system operacyjny i aplikacje.) | Obsługa kart pamięci: | microSD, microSDHC, microSDXC (do 128 GB) | System operacyjny: | MS Windows Phone 8.1 | Procesor: | Qualcomm Snapdragon 200 | Zegar procesora: | 2-rdzeniowy 1.2GHz | Typ Karty SIM | micro SIM | DualSIM: | Tak | WAP: | TAK v2.0 | HSDPA: | 42,00 Mbit/s | HSUPA: | do 5,76 Mbit/s | HSPA: | Tak | LTE: | Nie | Bluetooth: | Tak v4.0 | Profil A2DP: | Tak | WiFi: | Tak; v802.11b/g/n | USB: | TAK v2.0 | Moduł GPS: | Tak | Obsługa A-GPS: | Tak | Obsługa GLONASS: | Tak | NFC: | Nie | Słownik: | Tak | Klient e-mail: | TAK; POP3, IMAP4, SMTP | Radio: | Tak z RDS | Formaty dzwięku: | 3G2, 3GP, AAC, AMR, ASF, M4A, MP3, MP4, WMA | Telewizja DVB-H: | Nie | Aparat foto: | Tak; 2 Mpx, 1600x1200 px | Lampa błyskowa: | Tak | Video: | Tak; 800x448 px | Formaty Video: | H.264, MPEG4 - 30 fps | Gwarancja: | 24 miesiące |
Odbiór osobisty
Prosimy, aby po przesyłki zgłaszali się Państwo dopiero po otrzymaniu od nas maila z informacją, że zamówienie jest gotowe do odbioru.Złoż wcześniej zamówienie przez internet i dokonaj przedpłaty (PayU, przelew) lub zapłać za towar przy odbiorze gotówką (przy odbiorze osobistym nie przyjmujemy płatności kartą kredytową, opcja ta jest dostępna wyłącznie za pośrednictwem systemu Płacę z Allegro). W miejscu odbioru można uzyskać dodatkowe informacje o produktach.Punkt odbioru osobistego mieści się w Warszawie przy ulicy Broniewskiego 28, na terenie galerii Simply (I piętro) w Serwisie Nokia Care. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 20.00 i w sobotę 10.00 - 17.00. Nie musisz martwić się o miejsce do parkowania. Przy galerii jest duży i bezpłatny parking.
Informacje dodatkowe
REKLAMACJE: Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
RĘKOJMIA
Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [zasłonięte]@4cv.sklep.pl W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie na adres 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., ul. Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa, kwestionowanego towaru. Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.
W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.
W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
GWARANCJA
Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem. W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem. W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie poczty elektronicznej [zasłonięte]@4cv.sklep.pl lub telefonicznie 535-[zasłonięte]-383 (opłata zgodna z cennikiem Twojego operatora) W przypadku skorzystania z naszego pośrednictwa zobowiązujemy się do przekazania towaru gwarantowi w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru od Państwa. Towar prosimy przesyłać na adres 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., 01-771 Warszawa, ul. Broniewskiego 28. Rozpatrywanie Państwa roszczeń z tytułu gwarancji odbywało się będzie na zasadach określonych w treści udzielonej gwarancji. Po otrzymaniu przez nas towaru od gwaranta niezwłocznie poinformujemy Państwa o odebraniu przez nas towaru od gwaranta i o działaniach podjętych przez gwaranta oraz prześlemy towar na wskazany przez Państwa adres albo będziecie mogli Państwo odebrać od nas towar osobiście. Koszt odesłania naprawionego towaru ponosi 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp.K.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną).
Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: • pisemnie na adres: 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., ul. Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa; • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [zasłonięte]@4cv.sklep.pl;
Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w LINKU. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: 4cv Mobile Sp. z o.o. Sp. K., ul. Broniewskiego 28, 01-771 Warszawa, z dopiskiem "odstąpienie od umowy" dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prawo odstąpienia od umowy dotyczącej towarów zakupionych na odległość nie ma zastosowania do zakupów dokonanych przez podmioty prowadzące działalność gospodarczą w ramach i na potrzeby tej działalności.
|
|
|
|
|
|
|