Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Microsoft Access 2010 dla firm PL BOX f-ra VAT

19-01-2012, 11:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 689 zł     
Użytkownik Grigor_1
numer aukcji: 2050741843
Miejscowość Łask
Wyświetleń: 14   
Koniec: 25-01-2012 11:47:24
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Julnat


Microsoft
Access 2010 PL DVD BOX
Kontakt:
tel. 605[zasłonięte]603 [zasłonięte]@op.pl

Płatność: 1.Przedpłata na konto - przelew bankowy   2.Płatność za pośrednictwem serwisu allegro
3.Płatność za pobraniem

Nowy w oryginalnym opakowaniu, zafoliowany, z certyfikatem autentyczności COA

Kod produktu nadany przez producenta:[zasłonięte]077-058

Faktura VAT lub paragon. Podana cena jest ceną brutto - zawiera 23% podatku VAT

Wersja komercyjna BOX - do użytku w firmie. Idealny dla małych i średnich firm. Program nie jest przypisany do komputera, tak jak w przypadku wersji OEM. Można go legalnie odsprzedać po wcześniejszym odinstalowaniu

Licencja na 2 komputery - stacjonarny i przenośny z możliwością przenoszenia między stanowiskami. Jedyny warunek to jeden właściciel tych komputerów

Wyciąg z umowy licencyjnej: Dodatkowa druga kopia oprogramowania może być zainstalowana na urządzeniu przenośnym do użycia przez jednego, głównego użytkownika oprogramowania.

Specyfikacja:                    Producent - Microsoft                                     Program - Access 2010                                      Wersja językowa - polska                                       Typ produktu - BOX                                         Licencja - komercyjna do wykorzystania zarówno w firmie jak i przez użytkowników domowych                                                            Liczba użytkowników - 1                                  Liczba stanowisk - 2                                           Nośnik oprogramowania - płyta DVD       Certyfikat Autentyczności - TAK                     Wersja bez dedykacji na konkretną markę komputera (można używać na każdym)      Pomoc techniczna Microsoft - TAK

Sprzedawane przez nas programy są objęte gwarancją poprawnej instalacji, rejestracji oraz oryginalności. W razie problemów z oprogramowaniem każdy klient otrzymuje od nas pomoc techniczną lub możliwość zwrotu towaru.

W Microsoft Access 2010 postawiono na prostotę. Program Access 2010 pozwala optymalnie wykorzystać posiadane informacje, nawet jeśli nie jest się ekspertem bazodanowym. Ponadto, dzięki nowo dodanym bazom danych dostępnym poprzez przeglądarki, daje on nowe możliwości korzystania z danych, ułatwiając ich śledzenie, udostępnianie i generowanie raportów. Twoje dane są tak blisko jak blisko jest przeglądarka, z której możesz skorzystać.

 10 najważniejszych korzyści wykorzystania Microsoft Access 2010

1. Szybsze i łatwiejsze rozpoczęcie pracy.

Microsoft Access 2010 pozwala skutecznie korzystać z możliwości, jakie daje społeczność. Umożliwia on używanie szablonów utworzonych przez innych użytkowników oraz udostępnianie własnych projektów. Można używać udostępnianych w witrynie Office Online wstępnie utworzonych szablonów baz danych, zaprojektowanych z myślą o często wykonywanych zadaniach, lub szablonów przesłanych przez członków społeczności, a także dostosowywać je do własnych potrzeb.

2. Centralne miejsce dostępu do danych.
Raporty programu Access można integrować przy użyciu różnorodnych danych i informacji importowanych z innych źródeł. Ulepszone formatowanie warunkowe i narzędzia kalkulacyjne umożliwiają tworzenie rozbudowanych, dynamicznych i atrakcyjnych wizualnie raportów. Raporty programu Access 2010 obsługują obecnie paski danych, co ułatwia śledzenie tendencji i uzyskiwanie wglądu w informacje.

3. Dostęp do aplikacji, danych i formularzy praktycznie z każdego miejsca.
Bazę danych można udostępnić w sieci, dzięki czemu użytkownicy nie posiadający klienta programu Access mogą otwierać formularze i raporty w przeglądarce. Wprowadzane zmiany są automatycznie synchronizowane.1 Można również pracować z przeglądarkową wersją bazy danych w trybie offline,a po wprowadzeniu w projekcie danych i odpowiednich zmian zsynchronizować je z wersją opublikowaną w witrynie Microsoft SharePoint Server 2010 w trybie online. Program Access 2010 w połączeniu z serwerem SharePoint Server 2010 zapewnia centralną ochronę danych, co daje pewność zgodności z uregulowaniami dotyczącymi przechowywania danych, tworzenia kopii zapasowych i inspekcji, gwarantując łatwiejszy dostęp i upraszczając zarządzanie.

4. Stosuj profesjonalne projekty baz danych programu Access.

W bazach danych programu Access, zarówno w przypadku programu klienckiego, jak i wersji przeglądarkowej, można stosować znajome, atrakcyjne motywy pakietu Office. Można wybrać odpowiedni z gotowych motywów lub zaprojektować własny, aby uzyskać estetyczne formularze i raporty.

5. Dodawanie opcji nawigacji do bazy danych za pomocą funkcji przeciągnij i upuść.
Dodając do często używanych formularzy i raportów profesjonalne formularze nawigacyjne o funkcjonalności zbliżonej do charakterystycznej dla sieci Web można zapewnić ich większą dostępność bez konieczności tworzenia kodu. Do wyboru jest sześć wstępnie zdefiniowanych szablonów nawigacyjnych z kombinacją kart poziomych i pionowych. Aplikacje z dużą liczbą formularzy lub raportów programu Access mogą być wyświetlane przy użyciu wielopoziomowych kart poziomych. Wystarczy przeciągnąć i upuścić formularze lub raporty w obszarze wyświetlanym.

6. Łatwiejsze i szybsze wykonywanie pracy.
W programie Access 2010 wyszukiwanie funkcji i korzystanie z nich jest prostsze. Nowy widok Microsoft Office Backstage™ zastępuje standardowe menu Plik i umożliwia publikowanie baz danych, tworzenie ich kopii zapasowych i zarządzanie nimi za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Udoskonalona Wstążka zapewnia szybszy dostęp do często używanych poleceń i umożliwia dostosowanie kart lub tworzenie kart niestandardowych w celu dopasowania interfejsu do własnego sposobu pracy.

7. Łatwe tworzenie wyrażeń za pomocą technologii IntelliSense.
Dzięki uproszczonemu Konstruktorowi wyrażeń tworzenie wyrażeń w bazie danych jest szybsze i łatwiejsze. Technologia IntelliSense – Szybkie informacje, Etykietki narzędzi i Autouzupełnianie – pozwala ograniczyć liczbę błędów, przyspiesza uczenie się nazw wyrażeń i składni oraz umożliwia skoncentrowanie się na konstruowaniu logiki aplikacji.

8. Szybsze niż dotychczas tworzenie makr.
W programie Access 2010 udoskonalono Konstruktora makr, dzięki czemu tworzenie, edytowanie i automatyzowanie logiki bazodanowej jest łatwiejsze. Konstruktor makr pozwala zwiększyć wydajność pracy, ograniczyć liczbę błędów kodowania i bez trudu tworzyć niezawodne aplikacje, wykorzystujące złożoną logikę. Dołączanie logiki do danych przy użyciu makr danych ułatwia konserwowanie kodu i zapewnia centralizację logiki w tabelach źródłowych. Nowe funkcje Konstruktora makr i makr danych pozwalają na rozszerzenie automatyzacji dostępnej w wersji klienckiej programu Access, na przeglądarkowe bazy danych witryn SharePoint oraz inne aplikacje aktualizujące tabele.

9. Wykorzystanie fragmentów baz danych jako szablonów.
Ponowne wykorzystywanie fragmentów baz danych, utworzonych przez innych użytkowników, pozwala zaoszczędzić czas. Często używane obiekty, pola i kolekcje pól programu Access można zapisywać jako szablony. Następnie można dodawać je do istniejących baz danych, zwiększając w ten sposób wydajność pracy. Elementy aplikacji bazodanowych można współużytkować w całej organizacji, zapewniając ich jednolitość.

10. Integracja danych programu Access z zawartością dostępną online.
Obecnie można łączyć się ze źródłami danych przy użyciu protokołu usługi sieci Web. Usługi sieci Web i dane aplikacji biznesowych można uwzględniać bezpośrednio w tworzonych bazach danych, stosując usługi łączności biznesowej. 2 Nowy formant przeglądarki sieci Web umożliwia integrację zawartości Web 2.0 z formularzami programu Access.

   
Wymagania systemowe


Komputer i procesor: Procesor 500 MHz lub szybszy
Pamięć: 256 MB pamięci RAM; zalecane 512 MB
Dysk twardy: 3 GB wolnego miejsca na dysku
Wyświetlanie: Monitor o rozdzielczości 1024 x 576 lub wyższej
System operacyjny: Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0, Windows Server 2008 lub nowszy system operacyjny w wersji 32- lub 64-bitowej.
Elementy graficzne: Sprzętowe przyspieszenie grafiki wymaga karty graficznej zgodnej z programem DirectX 9.0c i mającej pamięć wideo o pojemności 64 MB lub większej.
Wymagania dodatkowe: Niektóre funkcje programu Microsoft(R) OneNote(R) wymagają składnika Wyszukiwanie z pulpitu systemu Microsoft Windows(R) 3.0, programów Windows Media(R) Player 9.0, Microsoft(R) ActiveSync(R) 4.1, mikrofonu, wyjściowego urządzenia audio, urządzenia do nagrywania wideo, cyfrowego aparatu fotograficznego lub skanera zgodnego ze standardem TWAIN. Udostępnianie notesów jest możliwe, gdy użytkownicy znajdują się w tej samej sieci. 
 


Microsoft Access 2010 dla firm PL BOX f-ra VAT