Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Michalski - Marketing: Podręcznik akademicki

18-10-2014, 22:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4621074048
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-10-2014 22:04:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Michalski - Marketing: Podręcznik akademicki
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]11405
Wymiar: 16.8x23.8cm
Nr wydania: 1
Ilość stron: 646
Rok wydania: 2009
Autor: Michalski Eugeniusz
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Opis książki


Doskonały, kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu
Ukazuje związki z zarządzaniem, makro- i mikroekonomią, psychologią, socjologią i handlem
Omawia marketing międzynarodowy, rolę logistyki w dystrybucji oraz zarządzanie produktami przemysłowymi i usługami
Zobacz także...