MIASTA MARZEŃ
CASABLANCA I MARRAKESZ
praca zbiorowa
OPIS:
Casablanka, choć wywodzi się z antycznej, fenickiej Anfy, wcale nie wydaje sie starym miastem. Patrząc na nia z daleka, widzimy wielkie, miejskie mrowisko, z którego wyrastają drapacze chmur. Mówi się, że metropolia powstała w zawrotnym tempie ze względu na fakt, że stała się gospodarczą stolicą nowoczesnego Maroka, rozbudowaną na miarę nowych konieczności, a właściwie potrzeb i zamierzeń Francuzów. Tutejsze centrum to jedno z największych w świecie skupisk domów wybudowanych w stylu art deco.
Marrakesz to czwarte co do wielkości miasto kraju, które przez wiele lat pełniło funkcje stołeczne, a dziś uważane jest za nieoficjalną stolicę południowego Maroka i jedną z największych atrakcji tej części kontynentu. Jego afrykański charakter podkreślają gaje palmowe rozciągające się wokół miasta, które nadają mu charakter saharyjskiej oazy.
„Miasta Marzeń” to seria przewodników, poświęconych miastom znanym z historii i literatury. Opowiada ich dzieje, prezentuje zgromadzone w nich zabytki i dzieła sztuki, kreśli sylwetki wielkich i sławnych mieszkańców. I - przede wszystkim - wskazuje trasy, które ułatwiają dogłębne ich poznanie. Z tymi przewodnikami marzenia się spełniają.
Wszystkie tomy serii „Miasta Marzeń” mają powtarzalny układ, dzięki czemu posługiwanie się nimi jest proste i intuicyjne. W szczególny sposób zostały zaakcentowane w nich informacje bliskie polskiemu odbiorcy.
Część I, Historia - ukazuje dzieje miasta od najdawniejszych czasów aż po dzień dzisiejszy.
Część II, Wademekum - prezentuje osobliwości miasta, lokalne specjały, tradycje i jego niezwykłych mieszkańców.
Część III, Zwiedzanie - proponuje trasy, którymi najlepiej udać się na podbój miasta.
Autorzy zatroszczyli się o to, by turystom nie umknął żaden szczegół wart poznania, a miejskie szlaki turystyczne wytyczyli tak, by podczas aktywnego zwiedzania mogli pozwolić sobie na chwilę wytchnienia od zgiełku miasta. Rady dla podróżnych - w tej części znalazły się praktyczne rady, jak poruszać się po mieście, jakiej skosztować kuchni i gdzie najwygodniej się zatrzymać. Cennym uzupełnieniem są liczne wskazówki, które nawet w obcym kulturowo miejscu pozwolą poczuć się bezpiecznie.
SZCZEGÓŁY WYDANIA:
wydawnictwo: Mediaprofit
ISBN:[zasłonięte]978-83809-72-2
liczba stron: 248
wymiary: 155 x 230 mm
okładka twarda
stan: idealny (książka jest nowa)
JAK SIĘ ZE MNĄ SKONTAKTOWAĆ:
E-MAIL: [zasłonięte]@ant.gliwice.pl
NUMER Gadu-Gadu: GG nr 260078
Telefon komórkowy: 0 695 [zasłonięte] 182
KOSZTY PRZESYŁKI:
Koszt przesyłki książki i możliwe formy dostawy znajdują się w cenniku powyżej.
W przypadku wysyłki listem ekonomicznym lub priorytetowym niepoleconym nie ma możliwości reklamacji przesyłki na poczcie w przypadku jej zaginięcia. Proszę się dobrze zastanowić przed wyborem tej formy przesyłki. Wysyłka tylko na odpowiedzialność kupującego !
Przy zakupie dwóch książek do wybranego kosztu przesyłki należy doliczyć 2 zł.
Przy zakupie trzech i więcej książek do wybranego kosztu przesyłki należy doliczyć 4 zł.
NUMER KONTA DO WPŁAT Z GÓRY:
Bank Inteligo
50 [zasłonięte]05[zasłonięte]11 [zasłonięte]93[zasłonięte]17
ZASADY I POTWIERDZENIE UDZIAŁU W LICYTACJl:
Wszystkich Kupujących proszę o e-maila z potwierdzeniem zakupu i sposobu płatności.
Zasady licytacji przedstawiam na stronie "O mnie".
Jeśli się z nimi nie zgadzasz: NIE LICYTUJ!!!
ZAPRASZAM DO LICYTACJI!!!
|