Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Międzynarodowe strategie marketingowe Pietrasieńs

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029715713
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:21:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 148
Format: 14.5x20.5 cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: oprawa broszurowa



Międzynarodowe strategie marketingowe

Paweł Pietrasieński

Książka Międzynarodowe strategie marketingowe:
  •  wskazuje sposoby internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw;
  •  przedstawia korzyści standaryzacji oraz indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych;
  •  wyjaśnia kształtowanie instrumentów marketingu-mix na rynkach międzynarodowych;
  •  opisuje marketingowe dylematy przedsiębiorstw na europejskim Wspólnym Rynku.

Spis treści

Wprowadzenie

CZĘŚĆ I: SPOSOBY INTERNACJONALIZACJI DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW

Rozdział 1. ISTOTA INTERNACJONALIZACJI DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW
Wymiary internacjonalizacji

Korzyści i ograniczenia przenoszenia produkcji do innych krajówJak mierzyć stopień internacjonalizacji?

 
Rozdział 2. JAK INTERNACJONALIZOWAĆ DZIAŁALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA?
Globaliści po latachUrodzeni globaliści

Przygotowanie wejść na rynki zagraniczne

 
Rozdział 3. METODY WEJŚCIA PRZEDSIĘBIORSTW NA RYNKI ZAGRANICZNE
Wejścia oparte na eksporcie produktów

Kontraktowe metody wejściaMetody wejść oparte na kooperacjiBezpośrednie inwestycje zagraniczne

Zaangażowanie zasobów w operacjach międzynarodowych a ich kontrola

 
CZĘŚĆ II: BUDOWA STRATEGII MARKETINGOWYCH NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM

 
Rozdział 4. ISTOTA MIĘDZYNARODOWYCH STRATEGII MARKETINGOWYCH
Co składa się na treść strategii marketingowych?

Rodzaje standaryzacji i indywidualizacji strategii marketingowych

 
Rozdział 5. MIĘDZYNARODOWE ORIENTACJE PRZEDSIĘBIORSTW
Jak przedsiębiorstwa orientują się na rynek międzynarodowy?

Orientacje międzynarodowe a rodzaje strategii marketingowych
 

Rozdział 6. KORZYŚCI STANDARYZACJI I INDYWIDUALIZACJI MIĘDZYNARODOWYCH STRATEGII MARKETINGOWYCH
Kosztowe motywy standaryzacji międzynarodowych strategii marketingowych

Dodatkowe korzyści międzynarodowych standaryzacji strategii marketingowychKorzyści indywidualizacji międzynarodowych strategii marketingowych
 

Rozdział 7. PODATNOŚĆ INSTRUMENTÓW MARKETINGU NA STANDARYZACJĘ I INDYWIDUALIZACJĘ
Podatność produktów na standaryzację i indywidualizację

Możliwości standaryzacji i indywidualizacji pozostałych instrumentów marketingu
 

Rozdział 8. ZAKRES STANDARYZACJI I INDYWIDUALIZACJI STRATEGII MARKETINGOWYCH PRZEDSIĘBIORSTW
Czynniki otoczenia kształtujące zakres standaryzacji i indywidualizacji

Standaryzacja i indywidualizacja a międzynarodowe posunięcia konkurencyjne

Zakres standaryzacji a centralizacja podejmowania decyzji marketingowych
 

CZĘŚĆ III: KSZTAŁTOWANIE INSTRUMENTÓW MARKETINGU NA RYNKU MIĘDZYNARODOWYM

 
Rozdział 9. MIĘDZYNARODOWA POLITYKA PRODUKTU
Podejście modularne i bazowe w standaryzacji produktu

Strategie internacjonalizacji produktówJak wykorzystać efekt kraju pochodzenia?

Znaczenie marki w międzynarodowej polityce produktu
 

Rozdział 10. GLOBALNA POLITYKA AKTYWIZACJI SPRZEDAŻY
Standaryzować czy indywidualizować politykę reklamową?

Public relations i sponsoring na rynku międzynarodowym

Promocja sprzedaży i sprzedaż osobista przykład polityki zindywidualizowanej
 

Rozdział 11. MIĘDZYNARODOWA POLITYKA CEN I DYSTRYBUCJI
Problemy występujące w międzynarodowej polityce cen

Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym
 

Rozdział 12. MARKETINGOWE DYLEMATY PRZEDSIĘBIORSTW NA UNIJNYM JEDNOLITYM RYNKU WEWNĘTRZNYM
Standaryzować czy indywidualizować wspólnotowe strategie marketingowe?

Kształtowanie instrumentów marketingu na Jednolitym Rynku Wewnętrznym

Wnioski dla polskich przedsiębiorstw

Słownik użytecznych terminówWybrane pozycje bibliograficzne