WITAM
DO SPRZEDANIA CAŁKOWICIE NOWA KSIĄKA:
MIĘDZYNARODOWE BADANIA MARKETINGOWE
autor: KORNELIA KARCZ
rok wydania: 2004
wydana przez : POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNEilośc stron : 304
Opis:
Książka zawiera usystematyzowaną i pogłębioną wiedzę o teoretycznych i metodologicznych podstawach badań marketingowych prowadzonych w otoczeniu wielokulturowym. Znajomość tej wiedzy jest istotna przy rozszerzaniu działalności gospodarczej poza rynek krajowy, a więc szczególnie teraz - w czasach jednoczenia się Europy i globalizacji gospodarki. Wyniki prawidłowo zaprojektowanych i przeprowadzonych badań marketingowych, uwzględniających różnice i podobieństwa kulturowe, stanowią ważną przesłankę decyzji podejmowanych przez przedsiębiorstwa działające na rynkach międzynarodowych oraz tworzą możliwość uzyskania trwałej przewagi konkurencyjnej w skali globalnej.W książce zostały przedstawione podstawowe megatrendy rozwoju współczesnej gospodarki światowej, definicje kultury i problemy związane z jej operacjonalizacją, procedury prowadzenia międzynarodowych badań marketingowych opartych na źródłach wtórnych i pierwotnych, w tym zagadnienia ekwiwalencji oraz wyboru metod, technik i narzędzi, przetwarzanie i analiza danych oraz interpretowanie wyników. Czytelnik znajdzie również omówienie badań porównawczych dotyczących wartości i symboli kulturowych, postaw polskich konsumentów wobec produktów krajowych i zagranicznych oraz postaw menedżerów z kilku krajów wobec procesu rozszerzania się Unii Europejskiej.
KOSZTY WYSYŁKI :
polecona - 7.50zl
priorytetem - 8.50zl
osobiscie - 0zl
zachecam do kupna bo warto.na dole real foto.