Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoc

01-05-2015, 1:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.09 zł     
Użytkownik takmi_pl
numer aukcji: 5228828248
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 2   
Koniec: 01-05-2015 01:08:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje


|

Komenatarze

|

Strona "O mnie"

|

Zadaj pytanie

|

Dodaj do ulubionych


Międzykulturowe aspekty działalności mediów w epoce globalizacji Nasza cena: 35.09


Opis:
Tom 24. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Komunikowanie międzykulturowe rozumiane jako wzajemne oddziaływanie pomiędzy kulturami w danym kraju czy regionie odbywa się poprzez kontakty interpersonalne, wymianę informacji oraz wzajemne uczenie się i rozumienie pojęć pochodzących z różnych środowisk zdefiniowanych według narodowości, języka lub pochodzenia etnicznego. Debaty dotyczące kryzysów kultury narodowej w obliczu różnorodności kulturowej oraz opinie, że globalizacja prowadzi do hegemonizacji kultury, coraz częściej zderzają się z poglądem o przenikaniu się wpływów kulturowych, czego efektem jest hybrydowość globalnej kultury.
Media, stanowiące istotny kanał komunikacji kształtują obrazy różnych kultur. Poprzez przekazy medialne odbywa się powielanie lub obalanie stereotypów, dlatego też szczególnego znaczenia nabierają w skali globalnej, regionalnej, krajowej i lokalnej kwestie równego dostępu do kanałów przekazu różnych grup społecznych, często dotychczas niedoreprezentowanych.
W książce, dość mocno zróżnicowanej treściowo, czytelnik znajdzie zarówno teksty ogólnie traktujące kwestie wpływu mediów masowych na sferę komunikowania międzykulturowego, jak i studia przypadków dialogu międzykulturowego, przebiegającego za pośrednictwem medialnej sieci, zarówno tradycyjnych, jak i nowych środków przekazu treści kulturowych.





Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!

UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ



  • Redakcja: Adamowski Janusz W., Jaskiernia Alicja
  • Języki: polski
  • Seria cyklu: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
  • Kod wydawcy: 29692
  • Rok wydania: 2014
  • Objętość: 224
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Ciężar: 0.345
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]54547
  • Miejscowość: Warszawa
  • Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]54547
  • Wysokość: 10
  • PKWiU: 58.11


Kontakt





Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 10 - 18

698-[zasłonięte]-682

[zasłonięte]@takmi.pl

Gadu-Gadu




Wysyłka

Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"




Płatności
- wplata na konto 

- za pobraniem

- Pay-u Allegro

Konto bankowe



58 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5750091 [zasłonięte] 472099
(w tytule przelewu proszę wpisywać login z allegro)