Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Między unifikacją a dezintegracją. Kondycja...

24-01-2012, 5:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093852
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 16-01-2012 01:51:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Między unifikacją a dezintegracją. Kondycja wiedzy we współczesnym społeczeństwie
Mariusz Zemło

Między unifikacją a dezintegracją. Kondycja wiedzy we współczesnym społeczeństwie
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-730-6
  • liczba stron: 318
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Spis treści:
    Przedmowa (ARKADIUSZ JABŁOŃSKI, MARIUSZ ZEMŁO)
    ROBERT POCZOBUT
    Fenomen wielowymiarowości umysłu a emergencja. Z ontologii i metodologii badań inter- i transdyscyplinarnych
    1. Wielowymiarowość zjawisk - interdyscyplinarność badań.
    2. Kognitywistyka jako multi(inter)dyscyplinarny program badawczy.
    3. Emergencja jako katergoria transdycyplinarna.
    JAN L. CIEŚLIŃSKI
    Zrozumienie kluczem do wiedzy
    1. Wiedza.
    2. Zrozumienie.
    3. Monolog i dialog.
    4. Czy wiedza matematyczna jest czysto formalna?
    5. Korzystanie z gotowych wzorców.
    6. Myślenie algorytmiczne i obliczalność.
    7. Renesans wiedzy empirycznej.
    8. Czy wzory pomagają w zrozumieniu?
    9. Edukacja.
    10. Erudycja.
    11. Stosunek uczonego do wiedzy.
    12. Czy rozwojem nauki można sterować?
    CEZARY HUNKIEWICZ
    Wiedza teoretyczna versus wiedza praktyczna. O sporze pozornym w kontekście nauk społecznych
    ARKADIUSZ JABŁOŃSKI
    Socjologiczna analiza wiedzy a kształtowanie rzeczywistości społecznej
    1. Społeczne uwarunkowania wiedzy.
    2. Socjologiczna analiza wytworów wiedzy.
    3. Wiedza autorytatywna i rozproszona.
    4. Oddzielenie wiedzy prawdziwej od fałszywej.
    MARIUSZ ZEMŁO
    Zintegrowany model wiedzy edukacyjnej
    1. Obraz wiedzy edukacyjnej w konwencji funkcjonalnej.
    2. Obraz wiedzy szkolnej w konwencji konfliktowej i krytycznej.
    3. Cechy wiedzy w modelu zintegrowanym.
    4. Mechanizmy utwierdzające zintegrowany model wiedzy.
    IRENA SZLACHCICOWA
    Teoretyczny chaos czy poszukiwanie metody - kilka uwag o socjologii ponowoczesnej
    KRZYSZTOF SZTALT
    Ludzkie przekonania o naturze świata. Preliminaria
    HENRYK RASZKIEWICZ
    Semiotyczna próżnia - myślenie po totalitaryzmie
    1. Czas po komunizmie.
    2. Teza o semiotycznej próżni.
    3. Paraliż myślenia.
    4. Inteligencja sprytu i wykrętu.
    5. Dziedziczenie społeczne wykształcenia i zawodu po klikach partyjnych.
    6. Niepewność i płytkość wpisania w porządek symboliczny.
    7. Instrumentalizowanie historii.
    8. Prymitywizacja kultury życia codziennego.
    9. Społeczne dziedziczenie odpowiedzialności i winy.
    10. Lud postkomunistyczny.
    MIROSŁAW FILIPOWICZ
    Dwa spojrzenia na dzieje Rosji, czyli o tym, jak na gruncie amerykańskim zderzyły się rosyjska i polska tradycja historiograficzna
    JAN SZYMCZYK
    Między wolnością a tendencjami uniformizacyjnymi. Z problematyki funkcjonowania mass mediów w demokracji
    1. Wolność słowa - wolność prasy.
    2. Funkcje i sens informacji massmedial-nych.
    3. Przykładowe "wypaczenia" w strukturze i systemie informacji.
    PIOTR FRANCUZ
    Rozumienie niespójnych informacji zawartych w często oglądanych przekazach telewizyjnych
    1. Hipotezy.
    2. Metoda.
    3. Procedura.
    4. Wyniki badań.
    5. Dyskusja wyników.
    EWA NARKIEWICZ-NIEDBALEC
    Czym jest to, co nazywamy hipotezę w świetle "hipotez" redagowanych w pracach magisterskich?
    1. Słownikowa definicja hipotezy.
    2. Hipoteza jako zdanie o relacjach między zjawiskami.
    3. Podręcznik metodologii autorstwa Babbieego.
    4. Studenckie "hipotezy" - poprawne czy nie?
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa